Hlavní navigace

Apple se opět udržel na čele žebříčku nejcennějších značek

6. 10. 2016

Sdílet

Páté výročí smrti Steva Jobse je za námi. Apple ale stále zůstává nejcennější značkou světa. Její hodnota dokonce od loňského roku stoupla o pět procent na 178 miliard dolarů. A to i přes to, že od Jobsovy smrti to jeho nástupce Tim Cook s inovacemi moc nepřehání. 

Žebříček stovky nejcennějších značek světa Interbrand ale hovoří jasně. Interbrand počítá hodnotu tak, že do svého modelu zahrnuje finanční výsledky i vliv značky na zákazníka. IT firmy už v podle tohoto modelu vytlačují klasické značky. 


Zdroj: Interbrands

Druhé místo totiž okupuje další kolos ze Silicon Valley – Google. Ten poskočil dokonce o jedenáct procent a Interbrand šest písmen v názvu vyhledávače ocenil na 133 miliard dolarů. O bronzovou příčku svádí boj Coca-Cola se 73,1 miliardami a Microsoft, který se vyšvihl na 72,8 miliardy. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).