Hlavní navigace

E-shop Parfums.cz mění název. Novým jménem je slovo, které nic neznamená

David Slížek

Sjednocování názvů e-shopů na všech trzích, kde Parfums.cz působí. To je hlavní důvod, proč obchod provozovaný firmou Internet Shop změnil název. Novým jménem je Notino.cz, což je podle marketingového ředitele firmy Radka Ondrašíka slovo bez zvláštního významu.

„Název notino nemá žádný skrytý význam. Je to slovo co ‚nic neznamená‘ a to je právě to, co chceme. Aby si to slovo jako takové člověk s ničím nespojil. Protože nyní je na nás, abychom z toho slova udělali značku a vytvořili tu esenci, kterou si lidé představí, když název uvidí či vysloví. Příběh tohoto názvu začneme tedy vytvářet právě my sami,“ vysvětluje.

Negativních dopadů změny se firma podle něj neobává, protože z průzkumů zjistila, že zákazníci se změnou nemají žádný problém. Staré jméno nevyhovovalo i kvůli tomu, že e-shop už zdaleka neprodává jen parfémy. 

Parfums.cz v loňském roce ohlásily obrat kolem 4,5 miliardy korun, letos je v plánu dostat se na asi šest miliard, potvrdil v rozhovoru pro Lupu zakladatel obchodu Michal Zámec. E-shop momentálně působí na třinácti trzích, včetně USA nebo Velké Británie. V příštím roce podle Ondrašíka plánuje vstoupit do dalších pěti zemí v Evropě.

V USA a Británii přitom e-shop působí pod značkou Beautyspin, ve Španělsku a Portugalsku Fapex a v Polsku iPerfumy. Na nové jméno Notino už kromě české verze přešly obchody například na Slovensku, v Německu, Rakousku či Maďarsku.

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?