Hlavní navigace

Mall Group mění marketingového šéfa. Arzta střídá Gaddis

29. 3. 2017

Sdílet

Dosud se věnoval podpoře startupů, které zainvestovala skupina Rockaway. Teď ho čeká větší úkol – integrovat všechny e-shopy Mall Group pod jednu strategii. 

Sean Gaddis bude zodpovědný za všechny země, ve kterých Mall Group působí. Kompletně nová idea by se měla v rámci skupiny e-shopů rozjet v dubnu. Zaměřit by se měla především na příběhy a zážitky z nakupování.

Gaddis, vystřídal na pozici Davida Arzta, který se v roli marketingového ředitele Mall.cz držel od března 2015. Podobnou dobu funguje Gaddis v rámci Rockaway. V minulosti sbíral zkušenosti třeba v AVG.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).