Hlavní navigace

Mohla za to baterie. Samsung ohlásil výsledky stovek testů kauzy Note 7

23. 1. 2017

Sdílet

Říkalo se to už na začátku celé kauzy, která místo zisků přinesla Samsungu spíš miliardové ztráty. Teď je to ale černé na bílém a firma o výsledcích informuje v tiskové zprávě. 

Za případy vznícení chytrých telefonů stály problémy spojené s designem a výrobou baterií. Samsung to oznámil poté, co zapojil do testů přibližně sedm set odborníků. Analyzováno bylo více než 200 tisíc kompletně smontovaných zařízení a více než 30 tisíc baterií. A viník byl po víc než čtvrt roce odhalen, škody už ale byly napáchány. 

Samsung ukončil prodej Galaxy Note 7 chvíli potom, co se smartphone dostal na trh. Po srpnovém startu byla novinka považována za konkurenta posledního modelu iPhonu. Po několika dnech prodejů se ale začaly objevovat na sociálních sítích obrázky ohořelých telefonů.

září už tak firma z prodejen začala stahovat 2,5 milionu nových telefonů a rozjela výměnný program. Později se však objevily zprávy o vznícení už vyměněných přístrojů a to byl konec epizody jménem Note 7.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 1. 2017 17:31

    krakonoš (neregistrovaný)

    V AAA stáčejí tachometry a do listin drze lžou, že stav tachometru odpovídá realitě. Z pokuty 100.000 Kč si dělají leda tak srandu. Tento stát je na tom stejně, jako jistý církevní papaláš. Prožraný rakovinou neschopnosti a korupce, ale všichni se tváří, že je to oukchej. A po volbách se budou divit. (kéžby).

  • 24. 1. 2017 12:11

    krakonoš (neregistrovaný)

    Dnes ráno: Hoří další fabrika. Jo, není nad to, když se šetří, místo, aby se zaplatili kvalifikovaní a zodpovědní zaměstnanci, najímají se špatně vycvičené zahraniční opice, na bezpečnostní předpisy se zvysoka razdvatři a pak se všichni diví. A první Bobina z plzeňské Škodovky, vyrobená v 50. letch minulého století má naběháno 5.000.000 (slovy pět milionů) km, stále pracuje a je v mnohem lepší kondici, než těch dvacet předražených krabic řady 380. Takže tolik holá fakta a teď se můžete klidně umínusovat.

  • 23. 1. 2017 12:30

    krakonoš (neregistrovaný)

    Bohužel, realita, kdykoli ověřitelná. Takže ano, viz Česká Třebová, tanečky kolem D8 a www.novinky.cz plus vlastní zkušenosti s firmou Č(S)D, jako takovou. Stručně řečeno: Bordel a korupce, kam se podíváš.

  • 23. 1. 2017 12:07

    krakonoš (neregistrovaný)

    Práce kvapná, málo platná. Ale to je dnes naprosto běžné. Nová budova spadne ještě před kolaudací, po nové dálnici se jezdí jen po půlce, šedesátkou a nikdo neví, co bude, až přestane mrznout, nové lokomotivy řady 380 z Plzeňské škodovky, přesto, že předpis to výslovně zakazuje, jezdí na tři až dva motory ze čtyř, (ty zbylé jsou z důvodu poruch vypnuté), přesto, že je to nebezpečné pro lokomotivní četu i cestující, každou chvíli někde nějaká fabrika vyhoří... Ale hlavně, že máme ,,demkracii". A bude hůř.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).