Nakupovat, hrát a získávat své peníze zpátky. Redcrox podniká z Prahy a teď vyráží na crowdfundingový server Fundlift pro tři a půl milionu korun výměnou za konvertibilní investiční certifikáty, aby mohl rozšířit počet zemí, ve kterých funguje.
Služba kombinuje cashback se sázením. Registrovaní členové nahrají svou účtenku z obchodu, který je stávajícím partnerem v RedCrox Shopping Parku. Své útraty pak mohou sázet na výsledky sportovních událostí. Výhrou může být cashback.
„Po období beta testování v 6 zemích posilujeme pozice v České republice a na Slovensku,“ tvrdí šéf firmy Stephen Flanagan. Startup loví do své ohrádky i velké e-shopy, jako je třeba Alza nebo Baťa.
V prvním kole financování získal tříletý startup peníze od firmy Ott Partners, za níž stojí bývalý šéf developerské skupiny Orco Jean Francois Ott. Ten se, se svými penězi, poslední dobou rozkoukává na tuzemské startupové scéně.