Hlavní navigace

Twitter zvažuje rozšíření možností Tweetdecku. Nebude to ale zadarmo

24. 3. 2017

Sdílet

Především správci firemních účtů by měli být cílem nových služeb, které aktuálně testuje Twitter. Sociální síť by chtěla rozšířit možnosti aplikace Tweetdeck, která zjednodušuje práci s účtem. Informuje o tom server BBC

Nová, a placená služba, by měla být bez reklamy a poskytovat lepší analytiku a přehledy o úspěšnosti příspěvků. Podle novináře Andrewa Tavaniho by se cena služby mohla pohybovat kolem dvaceti dolarů měsíčně. 

Twitter, respektive Tweetdeck by se tím ale dostal na scénu placených aplikací jako SocialFlow nebo HootSuite, kteří už mají za roky fungování vybudovanou stabilní pozici.

Každopádně další zdroj příjmů Twitter potřebuje. Peněz z reklamy mu ubývá a loni se dokonce spekulovalo o prodeji samotné firmy. Sociální síť po jedenácti letech fungování používá kolem 319 miliónů uživatelů. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).