Hlavní navigace

Vlna se z Británie převalila do USA. Reklamu z YouTube stahují i americké firmy

23. 3. 2017

Sdílet

Američtí operátoři Verizon a AT&T se připojili ke skupině britských úředníků a obchodníků v čele s Marks and Spencer a zrušili svou reklamu na Googlu, respektive na YouTube. Nelíbí se jim, že jejich inzeráty jsou vidět i u videí, která podporují homofobní a nenávistné aktivity. Informuje o tom agentura Reuters

Podle analytika Jana Dawsona mohou události posledních dnů nahlodat důvěru v samotný systém programatické reklamy. Akce navíc přišla pár dní poté, co se Google omluvil s tím, že vyhledávač pracuje na lepším rozpoznávání nenávistné tematiky a na rychlejším odstraňování závadného obsahu ze svých serverů. 

V této souvislosti evropský šéf Googlu Matt Brittin připomněl, že proces není snadný, neboť na YouTube uživatelé každou minutu nahrají videa o délce 400 hodin.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).