Komunita „yelperů“ nebyla v tuzemsku, ve srovnání s domovskými Spojenými státy, nijak extrémně velká, ale přesto se nakonec rozjela. Americká firma se ale rozhodla, že namísto globálního rozvoje se bude soustředit spíš jen na severoamerický prostor.
„Ve středu nám oznámili, že končíme, a od pátku už v Yelpu nejsem,“ tvrdí v rozhovoru pro časopis Forbes dnes už bývalá komunitní manažerka Yelpu pro Českou republiku Michaela Plesníková. Podle ní tak podobně dostalo výpověď 175 národních komunitních manažerů po celém světě. Mimo Spojené státy a Kanadu.
Yelpu se v cizině nedařilo vydělávat. Podle posledních kvartálních výsledků nesly evropské a asijské pobočky do pokladny firmy jen asi jedno procento příjmů.
Vedle Facebooku mu už dnes navíc přímo konkuruje Google a ještě stále i Foursquare, ale u toho stále platí zásadní otázka, zda dokáže přežít vlastní smrt vyvolanou zbytečným rozdělením na Foursquare a Swarm. Yelpu se paradoxně z tohoto vývoje nepodařilo nic extra získat.
Yelp má problém i v pružnosti, se kterou aktualizuje a udržuje informace o firmách a podnicích. V Česku bylo běžné, že nahlašované chyby opravoval i více jak po půl roce – pokud se tedy vůbec opravy dočkaly.