Hlavní navigace

Jiří Hlavenka

Autor je zakladatel společností Computer Press a InternetShops, novinář a autor odborných publikací, v současné době soukromý investor (mj. Fayn Telecommunications.). Jeho další materiály naleznete na www.bloc.cz.

E-mail: jiri (tečka) hlavenka (zavináč) fayn (tečka) cz
WWW: http://www.bloc.cz/

Seznam článků autora

Článek Téma Datum vydání Počet názorů
Proč nevěřím Elonu Muskovi a jeho cestám na Mars Podnikání 10. 10. 2016 184
Proč jsme zapomněli na FarmVille i Angry Birds a kdo nás baví teď Hry 9. 8. 2016 21
Ztrácí Google svou inovativní sílu? Podnikání 23. 11. 2015 24
Že už bylo všechno vynalezeno? Elon Musk je důkazem, že to není pravda Inovace 19. 11. 2015 58
Mall, Heureka, Naspers, Rockaway: jak se to rýmuje E-commerce 29. 10. 2015 12
Nová bublina? Hodnoty technologických firem nemusí být přemrštěné Podnikání 12. 10. 2015 16
Internetové aukce jedou z kopce. Kam se poděl jejich půvab? E-commerce 31. 8. 2015 31
Apple Pay jako budoucí bitcoin. Stanou se z technologických firem banky? Finance 13. 8. 2015 37
Facebook se chystá rozhodovat o tom, co budete číst Média 8. 6. 2015 22
Jiří Hlavenka: Jak freemium (skoro) zabilo počítačové hry Hry 17. 3. 2015 72
E-booky v roce 2014: dvojnásobné tržby a bída v nabídce E-knihy 13. 1. 2015 224
Jiří Hlavenka: Mají české e-shopy právo na zisk? E-commerce 29. 10. 2014 75
Jiří Hlavenka: Kdo jsou Křižíkové dneška aneb o významu informatiky společnost 7. 10. 2014 68
Jiří Hlavenka: Hodinky! Potřebuje někdo z vás hodinky? Wearables 16. 9. 2014 118
Jiří Hlavenka: Autorská práva čekají na příchod velkého reformátora Autorské právo 2. 9. 2014 166
Jiří Hlavenka: Dožijí se tabletové časopisy dospělosti? Média 6. 8. 2014 98
Jiří Hlavenka: Třetí mobilní revoluce začala, všimneme si jí ale až časem Internet věcí 1. 7. 2014 70
Jiří Hlavenka: Velká data – nebo jenom velký prachy? Big Data 27. 5. 2014 36
Jiří Hlavenka: Jak říci Amazonu ne E-commerce 8. 4. 2014 178
Jiří Hlavenka: Proč by mohly být elektronické knihy levné E-knihy 21. 1. 2014 265
Jiří Hlavenka: Když se z malých věcí stávají velké aneb trendy roku 2014 Trendy 9. 1. 2014 81
Kellner má Telefóniku. Plánuje drastické škrty nebo nový silně růstový byznys? Telefónica O2 7. 11. 2013 89
Jiří Hlavenka: Jak restrikce nezkultivovaly české internetové diskuse Média 26. 9. 2013 152
Jiří Hlavenka: S Ballmerem nebo bez něj, Microsoft bude slábnout Glosa 27. 8. 2013 64
Jiří Hlavenka: Dvě otázky ke kauze internetové špionáže PRISM 7. 8. 2013 91
Jiří Hlavenka: Když práce mizí aneb Ničí Internet střední třídu? Glosa 7. 6. 2013 399
Jiří Hlavenka: Čistě tabletový týdeník Dotyk může být úspěšný Glosa 17. 5. 2013 53
Jiří Hlavenka: Economia a Centrum představují ve skutečnosti dokonalý sňatek Glosa 13. 5. 2013 11
Jiří Hlavenka: BitCoin se může stát zárodkem něčeho opravdu velkého Glosa 2. 5. 2013 240
Jiří Hlavenka: O jedné mobilní revoluci, která se nekonala Glosa 17. 4. 2013 139
Jiří Hlavenka: Týdeník Agenda - špatný podnik, vtipná provokace a křivé zrcadlo Glosa 27. 3. 2013 8
Jiří Hlavenka: Google, Apple a Samsung - tři cesty k inovacím, každá jiná Glosa 19. 3. 2013 21
Tablety jdou nahoru, čtečky dolů. Tak strmý pád tady ještě nebyl E-knihy 29. 1. 2013 94
Jiří Hlavenka: Kdo uchvátil Internet? Ztrátě svobody se zřejmě nevyhneme ITU 15. 1. 2013 49
Jiří Hlavenka: Až jednou budeme platit přes Bank of Google / Bank of Apple Glosa 8. 1. 2013 73
Jiří Hlavenka: Stanou se telekomunikační operátoři bezvýznamnými firmami? Glosa 4. 12. 2012 91
Jiří Hlavenka: Facebookem k názorové singularitě, aneb digitální propast se rozevírá Glosa 13. 11. 2012 128
Jiří Hlavenka: Vychovali jste obludu internetových diskusí a ta vás sežrala Glosa 19. 10. 2012 255
Jiří Hlavenka: Budoucnost žurnalistiky nebyla nikdy tak temná jako dnes Glosa 8. 10. 2012 67
Jiří Hlavenka: Spor mezi Applem a Samsungem by měl rozhodovat Bůh Glosa 27. 9. 2012 50
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).