K poznámce o whitelistingu. Myslím, že tady to bude typická PR mlha, zejména tím naznačováním jak jim to všechno "zaměstnanci" dopředně kontrolují - protože to je totální pohádka.
Stejně jako tvrzení o tom, že onen dodavatel je " je licencovaný partner Facebooku pro Českou republiku s Facebook business supportem". Na seznamu těchto firem samozřejmě není uvedený.
Ale to asi nemá smysl řešit, je to jenom odpověď tiskového mluvčí. Plně odpovídá obvyklým zvyklostem.
Nějak nerozumím slovu o senzaci. Pro mě je to prostě jenom ukázka toho jak někdo zkouší (dělá) marketing na Facebooku. Je mi vcelku jedno jestli je to špatně nebo dobře, jestli je to proti nějakým pravidlům nebo není. Hodnota tohodle je prostě v ukázání toho jak to udělali. Že se k tomu nachomýtl tiskový mluvčí co to zatlouká a vymlouvá se? No,to je prostě život tiskových mluvčí. To už je jenom třešnička na dortu.
nebudu soudit jestli prima fakt takhle ziskava fandy (i kdyz pochybuju ze by takhle ziskali 200 tisic fanousku) - nicmene minimalne s tema PMD ma Jonass pravdu (o to jsem se kdysi zajimala, jelikoz se v tomto odvetvi trochu pohybuju) a podle me je FB pro obsahove weby pro mlade MUST - takze je logicke a pochopitelne, ze se do nej investuje (pokud jsou penize).
Má Prima COOL tohle všechno zapotřebí? Rád se na jejich programy dívám, dokonce se vždy těším na nějaké ty vtipné upoutávky na jejich programy (vždy k tomu vymyslí nějakou tu vtipnou omáčku). :-) Pokud si ale pánové z Prima COOL myslí, že potřebují vulgarity a podvody, aby získali další fanoušky, tak to u mne tato stanice pořádně klesla....
To máte pravdu, skutečně na společenském vnímání to nepřidá. Ovšem tady spíš záleží na tom jestli ji dál budete sledovat (a konzumovat reklamu inzerentů) nebo ne. Pokud pokles nebude takový, abyste ji přestal sledovat, pak je z business hlediska vše OK.
Typickým příkladem je například HomeCredit. Neznám jediného člověka, který by ji považoval za společnost s vysokou oblibou nebo ji dokonce měl rád. Jenže i tak vydělává nechutné prachy a lidi jí je jenom sypou.
Pane "BRABEC",
ať je to jak chce, tenhle postup není normální a pokud "podvodně" získává nějaká firma, stránky fanoušky, pak jaký asi bude jejich další postoj třeba k prodeji zboží, apod... Také podvodný? :-)
Už dávno platí pravidlo, že nezáleží počtu fanoušků, ale k organickému dosahu je potřeba poctivé práce - díky bohu ;-)
Takže asi to spíš ještě nezjistili :-)
Pokud je někdo zastáncem takových - podvodných praktik, pak takovému člověku - firmě nemám důvod dál věřit, že veškeré praktiky jsou u nich férové ;-)
Což se potvrzuje u mnohých firem na FB s takovýmito počty fans na FB :-)
Naprosto souhlasím! Kdysi mě rodiče chtěli vychovat jako chytrého, šikovného, českého dělníka... Jenže se ukázalo, že jsem na to moc blbej a tak jako úplný blbeček jsem se musel začít živit obchodem a financemi a zároveň se to učit.
Takže nakonec to dopadlo tak, že moji chytří vrstevníci dělají dělníky nebo nízké úředníky... No a já, blbeček, který by "normálně pracovat ani neuměl" (jak mi jednou kdosi řekl a zcela s ním souhlasím), prostě musím mít firmu, podnikat a nechávat za sebe pracovat druhé...
Tak už je to na světě zařízeno. Chytří lidé pracují a blbečci, protože by nic nezvládli, dělají managery, politiky a vladaře :-). Vemte si třeba císaře Claudia :-D. Naprostý blbeček, k tomu ještě pajdavý a koktavý!
Ale nezlobte se prosím na nás, my už jsme se tak všichni narodili. Proto já, blbeček, budu až do konce života dělat to, co dělávají blbečci v celé historii lidstva... A Vy, chytrý inteligent, budete zase dělat to, co dělávají chytří lidé.
A vemte si, že jsem ještě tak tupý a blbý, že Vám to vůbec nezávidím! No máte asi pravdu - blbeček!
:-D
Soulasim s clankem a tento zpusob (bohuzel stale funkcni) zvysovani lajku je hnus, mam jen technickou poznamku.
Whitelisting Facebookovych aplikaci a feedback od fyzicke osoby zamestnane Facebookem na konkretni aplikaci neni pohadka ale realita.
Nicmene v CR se timto muze chlubit jen par jednotek firem. Facebook si vas v tomto smeru "vsimne" az po protoceni par set tisic PPC reklamou.
Otazkou je, zda se ve vyse zminenem pripadu jedna o tento priklad, jelikoz ta aplikace je vylozene podvodna.
Hele než někdo bude psát o tom kdo je a není v PMD tak si uvědomte, že ten katalog PMD firem je neaktuální jako prase. FB je přehlcen requesty a celý katalog neaktualizuje - viz první věta v https://developers.facebook.com/preferredmarketingdevelopers/get_badge/ pro ty co to nevidí nebo se jim to nechce otvírat tak cituji: "Please note that applications for the PMD Program are closed for the moment". Je pár firem, které mají onen popisovaný FB support, můžou whitelistovat appky atd ale PMD už se jim prostě nedává.
A jinak nevím jestli jsem jediný komu to furt vyskakuje, ale já jsem si všimnul sponzorovanýho příběhu na tu skupinu v pravo celkem často, tak bych tuto "senzaci" bral trochu z rezervou:)
Otazka je spis to proc FB nechce tato data poskytovat majiteli profilu. Ze by to bylo proti firemni strategii sdelit uzivateli kdo se na jeho profil diva, treba by to lidem vadilo ze k nim chodi cizi lidi cumet na fotky a zacli by sve profily lepe nastavovat a nedavat tam sva data.
Nevidím na tom vůbec nic špatného. Ani na té vulgaritě, stupiditě atd. Takhle se to tady totiž dělat musí. Nemá cenu dělat propagaci jazykem klasického básníka, používat slovní zásobu 90 000 slov a nějak přispívat ke "kultuře a vzdělanosti veřejnosti" a přitom nemít ani na chleba.
Jestli lidi potřebují slova jako "pi*a; ku*va, kun*a, m*dat, zm*d..." a cokoliv těžšího než je slovní zásoba 500 slov a sloh tvořený jenom holými větami, jim přijde moc složité, pak ať mají vulgarity pro mentálně retardované.
Jak říká klasik: "Lid si to žádá!"
Nakonec v Římě se pro pobavení lůzy trhali vzájemně a zvířaty na kusy lidé. Tady jde jenom o pár vulgarit. Evidentně to ale funguje, protože Prima COOL má skvělá čísla a generuje neskutečné prachy... A lidi se na to dívají.
Takže to, že někdo produkuje vulgarity ještě neznamená, že nemá úroveň. Jenom si uvědomuje zákony trhu a řídí se jimi.
Proto jestli máte někoho odsuzovat, pak jedině veřejnost. Kdyby na ni tohle neplatilo, nikdo by to nedělal.
Vždyť každý ví, že v ČR jsou nejprodávanější noviny Blesk, tak co chcete po takových lidech? :-D.