Hlavní navigace

A znovu. T-Mobile hlásí víkendový výpadek zákaznických služeb

Autor: Jan Sedlák
Jan Beránek

Po čtrnácti dnech chce operátor o víkendu dokončit svůj přechod na nový systém péče o klienty.

Operátor proto žádá podruhé v krátké době své zákazníky, aby si v případě potřeby s předstihem změnili stávající nastavení služeb, případně včas aktivovali služby, které chtějí v době odstávky používat. 

Během víkendové odstávky totiž „nebude možné přijímat a realizovat požadavky typu aktivace nových služeb či změny v nastavení přes samoobsluhu Můj T-Mobile, hlasový automat ani SMS kódy, včetně případné deaktivace služeb nebo výměny SIM karet,“ hlásí mluvčí operátora Martina Kemrová.

Stejně jako před dvěma týdny budou v omezeném provozu fungovat také Zákaznické centrum a Značkové a Partnerské prodejny. Asistenti budou moci poskytovat pouze základní informace a zpracovávat požadavky typu blokace karty z důvodu ztráty nebo krádeže. 

Našli jste v článku chybu?
27. 11. 2015 14:37
Tomáš2 (neregistrovaný)

já každý měsíc stahuji vyúčtování. Přihlašuji se ale častěji, protože kontrolu průběžně zaúčtované částky, občas se stane nějaká nečekaná prasárna.

27. 11. 2015 13:29
Klacek (neregistrovaný)

A co tam tak důležitého potřebujete? Já v moje O2 nebyl snad 6 měsíců a nijak mě nechybí.