Hlavní navigace

Ad netradiční reklamní kampaně

Mirek Zeman

Tento týden na Lupě probíhá druhá část poměrně netradiční reklamní kampaně na nový Renault Clio, která se setkala se smíšenými ohlasy. Ať už se jednalo o interstitial (alias „rozžhavené vidle“) z průběhu minulého týdne nebo o „Létajícího Čestmíra“. Jiný druh netradiční reklamní kampaně zvolila GE Capital Bank na potálu Centrum. Je tohle budoucnost internetové reklamy?

Tento týden na Lupě probíhá druhá část poměrně netradiční reklamní kampaně na nový Renault Clio, která se setkala se smíšenými ohlasy. Ať už se jednalo o interstitial (alias „rozžhavené vidle“) z průběhu minulého týdne nebo o „Létajícího Čestmíra“. Jiný druh netradiční reklamní kampaně zvolila GE Capital Bank na potálu Centrum. Je tohle budoucnost internetové reklamy?

Našli jste v článku chybu?