Ušetřete

reklama

Ad Pepper nekončí, zato Kašpárek

Generálny riaditeľ ad pepper media Slovakia, Dag Palovič v konferenci reklama@nawebu.cz kontruje: „Naša spoločnosť zvažuje podanie trestného oznámenia na pána Kašpárka, za jeho príspevok do konferencie, ktorý nám už v tejto chvíli spôsobil preukázateľne škodu, ale za určitých okolností sme ochotní od tohto kroku odstúpiť.“ (zdroj)

Odměnit autora
Poslat autorovi přímou platbu 25 Kč jako odměnu za tento článek. Více informací
?

reklama

Generálny riaditeľ ad pepper media Slovakia, Dag Palovič v konferenci reklama@nawebu.cz kontruje: „Naša spoločnosť zvažuje podanie trestného oznámenia na pána Kašpárka, za jeho príspevok do konferencie, ktorý nám už v tejto chvíli spôsobil preukázateľne škodu, ale za určitých okolností sme ochotní od tohto kroku odstúpiť.“ (zdroj)

Odměnit autora
Poslat autorovi přímou platbu 25 Kč jako odměnu za tento článek. Více informací
?

Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví. Pro řešení aktuálních problémů doporučujeme využít naše diskusní fórum.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem

Školení: Digitální Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »