Ad Pepper nekončí, zato Kašpárek

Generálny riaditeľ ad pepper media Slovakia, Dag Palovič v konferenci reklama@nawebu.cz kontruje: „Naša spoločnosť zvažuje podanie trestného oznámenia na pána Kašpárka, za jeho príspevok do konferencie, ktorý nám už v tejto chvíli spôsobil preukázateľne škodu, ale za určitých okolností sme ochotní od tohto kroku odstúpiť.“ (zdroj)

reklama

Generálny riaditeľ ad pepper media Slovakia, Dag Palovič v konferenci reklama@nawebu.cz kontruje: „Naša spoločnosť zvažuje podanie trestného oznámenia na pána Kašpárka, za jeho príspevok do konferencie, ktorý nám už v tejto chvíli spôsobil preukázateľne škodu, ale za určitých okolností sme ochotní od tohto kroku odstúpiť.“ (zdroj)

Martin Kopta

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.

Školení emočního designu

  •  
    Dobrý design cíleně pracuje s emocemi uživatelů.
  • Využijte emoce jako přesvědčovací nástroj.
  • Zaujměte a přitáhněte pozornost.

Detailní informace o školení emočního designu

       

Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví. Pro řešení aktuálních problémů doporučujeme využít naše diskusní fórum.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem

Čtěte dále