Bylo by to fajn, kdyby to fungovalo ...
Pry podporuji svuj produkt i na linuxu. Nejsou ovsem schopni dodat ani balicek pro oficielne podporovane distribuce, instalace probiha scriptem z jakehosi zazipovance, aktualizace at si administrator hlida nekde na webu. A podle vseho jeste hur, vsechny pouzivane soucasti (databaze, ldap...) si to taha sebou a ty distribucni to nepouziva vlastne vubec.
Ani zjevne chyby nejsou schopni dlouhe roky opravit. Kuprikladu nefuknci kalendare. Je vskutku fajn, kdyz lze bez potizi prijmout jiz neaktualni udalost a tim docilit krasne toho, ze klidne kazdy jeden ucastnik ma v kalendari totez, ale v uplne jinem terminu. Pripadne jeste lepe, v nekolika terminech zaroven. Podotykam, ze tato chyba jim byla v poslednich nekolika letech minimalne nekolikrat reportovana a neudelali s tim vubec nic.
Jejich support je naprosto tragicky, coz tedy neni zadny rozdil proti MS, ovsem tam jsou alespon k nalezeni tisice postupu jak dany problem obejit. V tomto pripade neni kam zavolat, neni kde neco nalezt, a zakaznik ceka klidne mesic i vice na vubec nejakou reakci z jejich strany.
Ono to vypada slusne, na prvni pohled, cena je prijemna, ovsem jakmile to clovek zkusi i pouzivat, zacne narazet na jeden problem zadruhym.
Pan Paclt mluví o svém řešení jak kazatel, ale ve skutečnosti je to velká bída. Opravdu jediné co je na tom atraktivni je cena . Jinak administrace je příšerná i proti Kerio a s Exchange nebo 365 to ani nesrovnavam. Máme to u jedné firmy o 120 lidech a jdeme z toho pryč. Přesně podle hesla laciný dvakrát placeny :(
Naprosty souhlas,
mam uplne stejnou zkusenot, u byvaleho zamestnavatele jsme s IceWarp resenim vydrzeli zhruba 2 roky a pak se nakrasne vratili k Exchange 2013.
Presne jako v prispevku nade mnou, ze zakazniku udelali betatestery, vyresili jeden problem, dalsich 10 pridelali a nektere podstatne nevyresili ani za ty dva roky. Po roce premlouvani, psani na helpdesk jsem jakekoliv snahy vzdal a jen se dohodl se sefem ze takto dal opravdu ne :-).
Milionovej Exchange :-). To je jedna z mala veci ktera od MS funguje opravdu dobre :-).....oproti IceWarpu
Vypada to, že se v IceWarpu snazi delat mnoho, ale hrube na ukor spolehlivosti a realne funkcnosti reseni... Pral bych jim, aby byli dustojnym konkurentem pro MS, nicmene zatim tomu moc nenasvedcuje
S IceWarp serverem bylo hodne problemu a museli jsme jit od toho, o cloudove variante ani nevim, ze by meli
Je škoda, že se stále tlačí do cloudu, když nikdy pořádně nefungovalo klasické řešení. Natož verze 11.4.6. na Windwos 10 byl velký průser. Do dnes pořád padají doplňky, kalendáře fungují ještě hůře než v Keriu. Nehledě o nástupu verze 12, podivné vydání a postupné pouštění informací, co zase přestane fungovat na úkor blbostí, které nepotřebujeme jako teamchat a jeho nové služby. Bohužel u vedení rozhodovala cena.. Teď ale víme, že náklady na implementaci a následné odstranění problémů a uvedení do chodu ve středně velké firmě stálo víc, než samotý produkt.
Dobrý den,
děkujeme za přání. IceWarp už dávno není klasický e-mailový server - doba kdy našim zákazníkům stačil e-mail je dávno pryč. V nové verzi 12 je celá věc ještě více zřejmá - jdeme cestou kolaborace, práce s dokumenty, spolupráce napříč platformami včetně mobilních zařízení - tedy přesně tak, kam směřuje trh. Aby to bylo ještě o něco těžší, musíte při vývoji produktu, fixování bugů (ty patří k vývoji - zejména složité platformy, jakou náš produkt zkrátka je) ještě zachovat inovační křivku a přemýšlet kde chcete být s řešením za několik a přitom uspokojit ultra širokou masu zákazníků - přičemž každý z nich má vlastní požadavky.
Co mohu říct je, že máme fantastický tým lidí, který dře do úmoru. Developeři dělají víkendovky, support jede v režimu 24-7 a follow the sun, lidi okolo mě ve vedení firmy nevidí své rodiny jindy než o víkendu a já sám jsem spíš v letadle než v kanceláři. Dáváme do toho všechno a osobně věřím, že se nám podaří urvat co největší možné procento trhu.
Cloud je klíč a cesta - všichni v našem odvětví to vědí od roku 2012 - My sami máme infrastrukturu na třech kontinentech a aktuálně pracujeme s technologickými partnery na strategii masivního rozšíření. Pracujete s latencí i legalními otázkami týkajících se zemí, kde máte data uložena. Samozřejmě ruku v ruce s cloudem jde 24-7 support, NOC a spousta domácích úkolů..
Bojuje s tím každý..
-- Adam
Dobrý den,
moc děkuji, že jste si dal ten čas napsat tak dlouhý příspěvek, moc si toho vážíme.
-- co se balíčku týče, ono je to složitější. V tuto chvíli má zákazník možnost využít jeden z našich dostupných imagů pro virtualizační platformy - mysleli jsme si, že to bude nejlepší cesta. Je pravda, že balíčky jsme vypustili. Důvodem je wizard - který se automaticky po deployi spustí a umožní správci nakonfigurovat kompletně celý produkt. Ta interakce v případě použití balíčků by nebyla tak dobrá. Každopádně děkuji za podnět - nechal jsem to u nás protéct vývojem a určitě něco vymyslíme, abychom vyšli vstříc.
-- co se support týče, nemohu přímo reagovat - ale hodně jsme na tom teď celosvětově zapracovali.
-- no a co se týče kalendáře - při vývoji calendaringu (a je jedno o jakém produktu kde na světě se bavíme) naražíte na definované standardy, které zkrátka musíte dodržovat. Některé firmy - zejména ty velké si velmi rády standardy upravují a pak dochází k problémům. Během příštího týdne budeme vydávat IceWarp server verze 12 - který adresuje opravdu mnoho a mnoho z toho co si naši zákazníci přáli a kompletně engine kalendáře jsme zcela přepracovali. Což nám dalo zabrat. Museli jsme se do toho pustit i z důvodů integrace nového produktu TeamChat. Na této verzi jsme pracovali rok.
Kdybych mohl pomoci, můžete mi napsat přímo ja můj email adam@ic....cz (icewarp.cz).
"Vývojáři přestaňte vyvíjet pro manipulativní korporace."
Zubaři, přestaňte vrtat zuby zaměstnancům manipulativních korporací. Lahůdkáři, přestaňte dodávat chlebíčky na meetingy manipulativních korporací. Stavaři, přestaňte stavět sídla manipulativních korporací.
"V minulosti měl každý zaměstnaný vývojář svůj mimopracovní melouch. Každý si dělal kromě zaměstnání ještě na něčem svém. Dnes jak vývojářovi neslíbí někdo miliardy za ten jeho startup, tak nehne brvou."
OK, v práci vyvíjím pro "zlé platformy", doma si šudlám něco pro sebe, pak to hodím na Google Play či AppStore, třeba mi za to někdo dá pár kaček... Je to melouch? Byl by, jenže to nebude "ten správný melouch", protože to je pořád pro "zlou platformu". No jo, kde jsou ty časy, kdy si každý zaměstnaný vývojář v garáži psal nový operační systém či aspoň framework s vidinou šíření digitálního dobra do celého světa, kéž by se vrátily... Nebo spíše kéž by vůbec kdy byly?
Dobrý den pane Přibyl - dlouho jsem od Vás nic nečetl :) - Přístí měsíc vydáme nástupnickou verzi produktu IceWarp Desktop (což jak víte je eMclient optimalizovaný pro IceWarp) - Balík se bude jmenovat IceWarp Desktop Suite a mimo jiné bude obsahovat i naši vlastní alternativu k tradičním Office balíčkům + IceWarp Desktop 7. Určitě doporučuji otestovat.
-- Adam
Jo ať to udělají hned. Je potřeba, aby se ledy hnuly. Bez akce není reakce. Ovčani si zvykly, když si s nimi někdo vytírá p-del, vývojáři spí na vavřínech. Je to doba letargická. Vývojáři přestaňte vyvíjet pro manipulativní korporace. Sabotujte je. Vymyšlejte svoje nové projekty. Přestaňte se podřizovat Microsoftu, Applu a Googlu. V minulosti měl každý zaměstnaný vývojář svůj mimopracovní melouch. Každý si dělal kromě zaměstnání ještě na něčem svém. Dnes jak vývojářovi neslíbí někdo miliardy za ten jeho startup, tak nehne brvou.