Reklamoval jsem poprvé hned v dubnu, pak se 2 měsíce neozvali. (Na vyřízení mají mít měsíc.) Napsal jsem šéfové reklamací, uznali jí a slíbili nápravu, zpomalení linky a peníze prý vrátí započtením zpětného odečtu. Od té doby další 2 měsíce nic, byť posílám reklamace na všechny strany.
Účty jsem zpočátku zaplatil v plné výši, ale poslední dva již odmítám platit něco, co jsem neobjednal.
Nyní již hrozí, že mi kvůli neplacení odstřihnou linku. Čte to někdo od Telecomu, nebo již zákazník nemá vůbec žádné zastání a může si to jít hodit??? Za kým mám jít, za generálním ředitelem Telecomu? To je fakt neuvěřitelná firma....
Chystám se zařadit velkou antireklamu na IOL na svých stránkách, abych alespoň částečně varoval další ovce, které by chtěly u této firmy objednat datové služby.
Jinak bych ČTc doporučil malou změnu v pořádání tiskovek:
Jednoduše by každý novinář dostal u vchodu sáček se shnilou zeleninou. Ušetřil by se čas, novináři by se nemuseli obtěžovat s otázkami a zástupci ČTc s odpověďmi.
Jediným problémem by mohl být zvýšený zájem žurnalistů a s ním sovisející potřeba odpovídajících prostor. Pokud by však tato změna měla ohrozit ekonomickou stabilitu společnosti, mohli by si návštěvníci přinést zeleninu vlastní.
Obávám se, že to je jádro absurdity české cesty ADSL. Ve skutečnosti by ADSL mělo být formou připojení pro běžné uživatele. Dial-up by zůstal pro příležitostné uživatele a ti, kdo potřebují kvalitu, by si zaplatili služby s garantovanými parametry. Jenže realita je bohužel jiná...
"Splnili jsme slib, který jsme dali uživatelům internetu v České republice," říká Gabriel Berdár, předseda představenstva a generální ředitel ČESKÉHO TELECOMU. "Věříme, že výrazné zvýšení rychlosti i stabilizace technických parametrů a aplikace Fair User Policy přispěje k ještě většímu zájmu zákazníků."