Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
ADSL na zkoušku

Petr Černý
Petr Černý (neregistrovaný)
23. 8. 2004 8:41 Nový

Lze podvádět?

celé vlákno
Telecomu už něvěřím ani dobrý den. Nevím, zda je to technicky možné, ale co kdyby ti kujóni po zkušební dobu neuplatnili agregaci ani FUP? Ergo zákazník by se namlsal, jak to svižně běhá a po převedení na standardní službu mu to všechno zapnou.
J
J (neregistrovaný)
23. 8. 2004 9:11 Nový

Re: Lze podvádět?

celé vlákno
Technicky to mozny je a protoze znam par ISP kteri to delaji podobne, rozhodne bych jim neveril. Bud garantovanou linku nebo nic.
Franta
Franta (neregistrovaný)
23. 8. 2004 14:33 Nový

Re: Lze podvádět?

celé vlákno
Mel jsem ADSL temer rok a vetsinou vladla spokojenost, ale s FUP rychlost klesla temer k nule. Co delat? Normalni reakce, odhlasil jsem ADSL i s pevnou linkou. To same udela kazdy nespokojeny zakaznik, pokud mu rychlost ADSL poklesne pod prijatelnou uroven, protoze platit za zmetek muze jen blazen. Varianty rychleho pripojeni jsou ruzne a ADSL u nas nyni rozhodne nepatri k nejvyhodnejsim.
Demo
Demo (neregistrovaný)
23. 8. 2004 18:03 Nový

Re: Lze podvádět?

celé vlákno
Koukam, že tady je zase fan klub adsl. Ja mam adsl pul roku a rychlost mi jeste neklesla pod 400 Kb/s.
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
23. 8. 2004 18:33 Nový

Re: Lze podvádět?

celé vlákno
To DEMO:
Jestli jenom stáhneš poštu a podíváš se na 2 weby denně, tak to jo. Ale pokud bys využíval ADSL tak, jak ti to nabízí Telecom a spol v reklamách, tak máš "rychlý" internet tak 4 dny v měsíci a pak ti to pojede vinou FUP rychlostí zhruba na úrovni dial-upu.
Bludr
Bludr (neregistrovaný)
24. 8. 2004 0:23 Nový

Re: Lze podvádět?

celé vlákno
Pripojuju se k Demo. Mam ADSL od Telecomu, pouzivam ho cca 4 hodiny denne takrka naplno (no, nikoliv na stahovani, ale na beznou praci, mesicni download prumerne 5GB) a rychlost stabilne kolem tech 400, NIKDY jsem se s vyraznym (a vlastne ani nevyraznym) snizenim rychlosti nesetkal a mam to uz pul roku.
Franta
Franta (neregistrovaný)
24. 8. 2004 7:58 Nový

Re: Lze podvádět?

celé vlákno
To Vam rozhodne neberu, zalezi na tom, kolik do toho investujete. Pokud vim, tak ADSL Start dovoli stahnout bez omezeni rychlosti 1GB a to jeste po kouskach a navic max. s rychlosti cca 200. Drazsi ADSL Expres je omezen zase na 2GB. Dalsi nabidky jsou limitovany 3GB, ale omezovani rychlosti nastava i po stazeni nekolika malo MB a to navic zcela nahodne, podle jakychsi prumeru stahovani ostatnich uzivatelu, ktere se denne meni. K navratu na puvodni rychlost dojde az po nekolika dnech, a to jen tehdy, kdyz se nestahne vic, nezli nejake opet blize neurcene mnozstvi dat. U me se proste stal ADSL nepouzitelny a to jsem platil jen za ADSL po odecteni poplatku za telefon asi 1500Kc mesicne. I dialup by vychazel rychleji a levneji. Proto jsem tento zmetek odhlasil a pevnou zrusil a o ADSL nebudu uvazovat do doby, nez se CTc zprivatizuje.
Tralalak
Tralalak (neregistrovaný)
24. 8. 2004 18:14 Nový

Re: Lze podvádět?

celé vlákno
mam adsl od iolu asi 8 mesicu. mesicni traffic mezi 8-20GB zadne zpomalovani se nekona a rychlost je stabilnich 420-430kbps.
ZD
ZD (neregistrovaný)
23. 8. 2004 9:44 Nový

Re: Lze podvádět?

celé vlákno
:)) něco podobného jsem chtěl napsat po přečtení článku taky.
Ona by to nemusela být zrovna agregace 1:1, stačilo by třeba 1:5 místo 1:50 :)
John
John (neregistrovaný)
23. 8. 2004 12:54 Nový

Re: Lze podvádět?

celé vlákno
Nevim zda to byla nahoda, ale mel jsem pujceny CDMA modem od Eurotelu. DSL.cz mi ukazovalo okolo 700, download jel nekdy i 100KB/s, stabilne. Rekl jsem si, ze do toho pujdu (ADLS u nas nejde a dlouho asi nepujde). Jenomze modem, ktery jsem dostal, jel na DSl.cz 'jenom' okolo 400, download asi 40-60KB/s... Tak nevim, zda to byla jenom nahoda. Ne ze by mi tech 400 nestacilo, ale i tak... Jinak to funguje OK, stabilne a po vymene nabijecky z 6310i modem slape jiz 3. den v kuse bez vypnuti.
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
23. 8. 2004 18:39 Nový

Re: Lze podvádět?

celé vlákno
To John:
Ta nižší rychlost není způsobená tím, že bys měl blbý modem, ale určitě tím, že se na CDMA napojuje stále více lidí a tím se přenosová kapacita jednotlivých "přípojných bodů" dělí mezi více lidí - tzn., že je to svým způsobem také agregace. Jak jsis jistě přečetl ve smlouvě, tak rychlost není zaručena. A určitě bude hůř, hlavně v místech, kde se na CDMA připojí hodně lidí. No já osobně si počkám pár měsíců a pak uvidím.

Jinak můj názor je ten, že co vezme Telecom do ruky to zkur**.
Lojza
Lojza (neregistrovaný)
23. 8. 2004 13:21 Nový

Re: Lze podvádět?

celé vlákno
Není těch darů "zdarma" od Českého telecomu nějak moc?
Rychlý, Neomezený
- a ještě na zkoušku Zdarma?

A co bude za měsíc, dva, za půl roku? Marná reklamace, že to jede pomalu? Že nový konkurent nabízí levnější a kvalitnější připojení?
Není horší reklamy, než nabízet to, z čeho se (zpočátku neinformovaný) zákazník později "posadí na zadek"...
někdo
někdo (neregistrovaný)
23. 8. 2004 9:17 Nový

zisk

celé vlákno
Takže když alternativci zavedou něco na zkoušku, tak to mají včetně zisku pro telecom, kdežto on to má "jenom" za náklady? To by mi svědčilo o rovných podmínkách na trhu?!
frost
frost (neregistrovaný)
23. 8. 2004 9:26 Nový

Re: zisk

celé vlákno
přesně tak, sem zvědavej jak by alternativni operator kterej dostane ADSL od telecomu 256kb/s za 507kč velkoobchodně (cenik je na webu telecomu - wholesale) při požadavku na zřízení ADSL mu ještě napálí 990 za aktivaci. TOHLE PROSTE NEJDE TAKHLE DAL , jestli mají být rovné podmínky tak pro všechny. Az Telecom kývne na rozumnou variantu propojeni tak už bude skoro pozdě, nic není tak složité jak vypadá, jenom zdržují a mlží jako se vším oststním.
PK
PK (neregistrovaný)
23. 8. 2004 9:41 Nový

Re: zisk

celé vlákno
Co pořád máte proti Telecomu? Telecom zatím vždy co slíbil tak dodržel, jeho služby fungují. A k čemu jsou alternativní operátoři? Vždyť jsou to jen překupníci, nenabízí žádnou přidanou hodnotu. Telecom jen využívá stávajících zákonů a předpisů, je to snad firma, která musí produkovat zisk a ne armáda spásy. Mám k dispozici připojení přes Telecom,lokálního poskytovatele pevné linky, GPRS(t-mobile i Eurotel) a CDMA a vždy se spolehnout můžu jen na Telecom, ten funguje vždycky.

Tak a teď se do mě můžete pustit.
Arkady
Arkady (neregistrovaný)
23. 8. 2004 11:06 Nový

Re: zisk

celé vlákno
a mozek mas ? :)))
veta: "Vzdyt jsou to jen prekupnici"....jak by mohli byt neco jineho kdyz Telecum sedi monopolne na dratech...a ty draty vybudoval za nase prachy z dani, at uz za komancu nebo po revoluci

mas ale pravdu: "Telecom jen vyuziva stavajicich zakonu..." protoze velmi dobre lobuje aby tady tyhle spatne zakony byly a umoznili mu zneuzivat deformovany trh
Karl
Karl (neregistrovaný)
23. 8. 2004 22:38 Nový

Re: zisk

celé vlákno
Kdyby to nebyli prekupnici tak pripojili nas barak driv nez to udelal telecom. Cekal jsem rok nez sem dokopal draty CTc, procpak to neudelal Conctactel. Lokalita Tisnov, barak s 20 byty? No protoze jsou to prekupnici a krome toho umi pocitat. Prumyslovou zonu Brno Modrice pripoji, ale na pany co jim je ADSL malo, platili by tak 700 Kc za 1024 kbit/s sere pes.
Petr
Petr (neregistrovaný)
24. 8. 2004 7:23 Nový

Re: zisk

celé vlákno
Zvast. Dolozte prosim sve tvrzeni, ze "draty vybudoval za nase prachy z dani, at uz za komancu nebo po revoluci". Prosim.
Jakub Moc
Jakub Moc (neregistrovaný)
24. 8. 2004 8:32 Nový

Re: zisk

celé vlákno
A co by mel asi tak dokladat, clovece?! Vzdyt tady Telecom dostal prave za ucelem vybudovani novych dratu a ustreden na vic nez deset let monopol! (A to minuly cas neni zrovna na miste, ono k tem dratum Telecom nechce nikoho pustit ani dneska). Memento Dyba. Ale ona pamet je strasne kratka, ze? :-/
Petr
Petr (neregistrovaný)
26. 8. 2004 8:05 Nový

Re: zisk

celé vlákno
Aha, takze najednou uz ty draty nejsou zaplacene z nasich dani? Najednou uz je to jenom monopol?

Ma pamet mozna je docela kratka, ale aspon si pamatuji, co bylo napsano o dva prispevky v threadu vyse.
Karel
Karel (neregistrovaný)
13. 9. 2004 10:24 Nový

Re: zisk

celé vlákno
Ted a nevim kde zijes, ale jsi trosku mimo. Mel by ses vratit na zem. Kdyby tady nebyli alternativni operatori,tak te dnes stoji telefonni pripojka neco kolem 3000,-Kc. Nebo stala jeste vic?
To je zajimave, ze ted potkavam na ulici Telecomem pronajate lidi jak nabizeji telefonni pripojku zdarma.
Cim to asi je. Slecne jsem rekl, ze si spletla dobu- k telecomu bych se nevratil ani nahodou.
harry
harry (neregistrovaný)
24. 8. 2004 23:40 Nový

Re: zisk

celé vlákno
To je fakt teda názor. To může řict jen totální tr.tl
Kdyby nebylo alternativních operátorů tak se na telefonní linku čeká 10 let jako za komoušů. S tím že se musí žádat na uličním výboru strany. Cena za linku by se pohybovala jako dříve v několika tisících. A měsíční paušál také.
Pravděpodobně by Vám to vyhovovalo.
Telecom mě prudí z principu, protože hrubě rejžuje na tom, že má monopol daný vlastictvím kabelů.
To že poskytuje předražené služby je nehoráznost.
Alternativní operátoři jsou potřebná konkurence.
Zdar alternativním operátorům.



Petr
Petr (neregistrovaný)
26. 8. 2004 8:08 Nový

Re: zisk

celé vlákno
Alternativni operatori jsou konkurecne tak nejvys kdyz mluvime o pripojeni Skodovky nebo Komercni banky. Nevim, kolik vy mate doma v kastliku nabidek alternativnich operatoru - ja presne nula (prave jsem to prepocital).

Alternativni operatori jdou jen po nekolika par nuggetech a tim pro ne business konci. A doplaceji na to domacnosti, protoze pri vypadku vynosu od firem musi Telecom vynosy dorovnavat prave od domacnosti.
David Weil
David Weil (neregistrovaný)
26. 8. 2004 8:28 Nový

Re: zisk

celé vlákno
Neviděl bych to tak černě. Je to normální vývoj - nejdříve najít lukrativní zákazníky, kteří budou dlouhodobě generovat slušný obrat a zisk a teprve potom se obrátit na širší základnu, která je investičně výrazně náročnější.

Podívejte se na bankovní trhy. Před deseti lety to byla bída s nouzí, drobný "střádal" měl na výběr tak maximálně čtyři, pět bank, které se daly použít. Zbytek šel po velkých klientech. Spotřebitelské úvěry tehdy byly velkou neznámou, nadstandardní služby byly nedosažitelné.

Nyní je situace úplně opačná - služeb je mraky, banky se snaží získat co nejvíce "lidí z ulice". Postupně si začínají vážit i malých klientů. Za pár let se už dočkáme i levnějších služeb.

Je to zkrátka velmi dlouhodobý a pomalý vývoj. Náš telekomunikační trh by se mohl vzpamatovat rychleji díky rychlejšímu nástupu nových technologií, ale ani tak nečekejte, že to bude trvat méně než pět, šest let. :(
Karel
Karel (neregistrovaný)
13. 9. 2004 10:27 Nový

Re: zisk

celé vlákno
A neni to snad prirozeny vyvoj, ze nejdrive pripojim vetsi zakazniky a pak mensi?
Kdyby pripojovali ty mensi (za vyssi naklady), tak z ceho by asi mohli snizovat ceny.
Kluku ty jsi asi opravdu zaostaly.
Nebo nedelas nahodou ve statni sprave?
Ty asi nevis moc o podnikani, ze?

Krakonoš
Krakonoš (neregistrovaný)
23. 8. 2004 10:08 Nový

Překupníci

celé vlákno
A kdo za to může, že alternativní operátoři mohou dělat jen ty překupníky??? Odpověď je jednoduchá: žlutá příšera. Kdyby u nás nebyl telekomunikační trh jednostranně deformovaný, Tak už Telecom dávno zkrachoval, což by bylo jedině dobře! A chtít za ADSL s rychlostí 256 k a s agregací, byť i jen 1:5 a navíc s limitem dat litr vč. DPH je prostě zlodějna! Reálná cena takovéhoto připojení je max. 250 K a to bych se ještě moc rozmýšlel, jestli si mám takový shit vůbec pořídit. Navíc nechápu, proč musím k ADSL mít (a platit) hlasovou službu, kterou absolutně nepotřebuji. Ještě že mám wifinu. Za neagregovanou 256 bez limitu dat platím 300 Kč/měs. poruchy nebo výpadky neznám a na telefonování je bezpaušálový mobil levnější (aspoň pro mne) než všechny tarify Telecomu, nemluvě o internetové telefonii, o které uvažuji. O dial-upu škoda mluvit; upřímnou soustrast všem, kdo jsou na něm závislí.
PEVNÁ LINKA TELECOMU = NEJHORŠÍ MOŽNÉ ŘEŠENÍ JAKÉHOKOLIV TELEKOMUNIKAĆNÍHO PROBLÉMU!
samantino
samantino (neregistrovaný)
25. 8. 2004 23:57 Nový

Re: Překupníci

celé vlákno
Uplně souhlasím, pokud se telecom nevzpamatuje, špatně to s námi skončí. Máme nejpomalejší a nejhorší ADSL v EU a co dál? No nic, Telecom si dál hrabe ze svých neschopných nabídek a trapní se svou reklamou na internet express. no škoda mluvit!
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
23. 8. 2004 11:00 Nový

Agregace

celé vlákno
Panove vysvetlete mi jak je to s tou agregaci, mam DSL od Contactelu take s agregaci 1:50 a bezi mi to krasne jak ve spicce tak v mimo ni stale stejnou rychlosti. Vzdyt ja ani nepoznam tu agregaci, co by se stalo kdyby mel 1:1, poznal by to? Muj prumer je stale stejny u 512/128 mi to realne beha 430Kbps, 53KB/sec
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
23. 8. 2004 18:44 Nový

Re: Agregace

celé vlákno
To Pavel:
Napiš také, jak a na co ADSL od Contactelu využíváš. Pokud jen stáhneš poštu a podíváš se na pár webů a diskuzí, tak je jasné, že ti to sviští. Ale zkus si stáhnout pár MP3, nějaký film, pusť si na pár hodin denně internetové rádio a budeš se divit, jak ti to pojede - FUP zaúřaduje dial-up bude proti tomu rychlík.
Petr Sitarčík
Petr Sitarčík (neregistrovaný)
26. 8. 2004 18:21 Nový

Re: Agregace

celé vlákno
Jsem taky u contactelu, běhá mi to podle dsl.cz podobně 400-480kbps dowloald z flashgetem kolem 60kbps můžu stahovat kolik chci jelikož contactel nemá FUP :-D (zatím). Takže nám to tak běhá i po celodenním hraní her a stahování a dokonce i čtení diskuzí:-)
Myšel
Myšel (neregistrovaný)
23. 8. 2004 11:28 Nový

Zkouška je fajn, ale..

celé vlákno
ADSL na zkoušku je z pohledu zákazníka i ČTc dost atraktivní věc. Hezky to zapadá do posledních novinek Telecomu, který zkouší, co AO a regulátoři vydrží - nabízí věci, které nejsou součástí velkoobchodní nabídky a nemohou být ze strany AO použity vůbec nebo se značnou ztrátou. Zatím jim to prošlo.

Light verze? :o))))
To už je ultralight verze, jenže za ultraheavy peníze.
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
23. 8. 2004 13:17 Nový

Naslapnuti

celé vlákno
On taky CTc ve svem internim buletinu oznamil velky tresk co se tohoto tyce a tam, kde podle puvodniho planu mel byt za 2-3 roky, tam chce byt do konce tohoto... - nerikejte nikdo, ze jste ty oscanovane a internetem se sirici stranky nikdo nevidel...
bobík
bobík (neregistrovaný)
23. 8. 2004 14:56 Nový

Průměrný uživatel

celé vlákno
Jednoduchá úvaha domácího uživatele internetu:

1. Prozatím se připojuji přes dial-up, na přečtení pár www stránek a stažení pošty je to dostačující (stránky nejprve rychle ukládám na disk a po odpojení vklidu přečtu).

2. Nyní jsem slyšel, že vysokorychlostním internetem se dají stahovat filmy, to by nebylo špatné, v zaměstnání používám internet pro práci a doma se chci bavit.

3. V naší půjčovně DVD stojí zapůjčení jednoho titulu 50,- Kč, nemám sice mnoho času, ale protože v bedně většinou nic nedávají, tak těch 8 DVD za měsíc si půjčím. Do půjčovny to mám cca 15 minut chůze (náklad 400,- Kč za měsíc).

4. A kolik stojí ten rychlý internet? Jo potřebuji stáhnout tak 12 GB za měsíc ( 1 film na dvou CD - divx, xvid) - cože tolik. A jak dlouho bych to stahoval? No tak díky. Sbohem


Tralalak
Tralalak (neregistrovaný)
23. 8. 2004 16:10 Nový

lol

celé vlákno
velice me pobavila veta v uvodu clanku "Zákazník tedy získá trvalé připojení, po kterém může každý týden přenést až 250 MB dat, s rychlostí stahování až 256 kbit/s." až 250MB až 256kbps tomu teda rikam luxus, no nebrte to za ty prachy :)))
cesky telecom - nic nez jen slova
David Holm
David Holm (neregistrovaný)
23. 8. 2004 16:40 Nový

ROVNÝ a rovnější

celé vlákno
A to už nemluvím o tom, že Telecom ostatním AO ani nemontuje jejich zákazníky co si u nich objednali ADSL. Taky jsem si u jednoho ISP objednal ADSL a stále nic. A tak jsem šel, schválně, když to tak trvá na Telepoint, si objednat tu super službu EXPRES od ČTc. Jak mi paní na Telepointu vysvětlila, když jsem se jí ptal, jak je to možné, že jejich expres mohu mít do pár dnů a u jiného ISP nic. Odpověď byla prostá, „jsou to naše DSLAMy a musíme si je přeci blokovat pro sebe na naši akci za korunu“ . Tak jsem zvědav, kterou službu mi namontují dříve. Jestli tu co mám objednanou již 3 týdny i jiného ISP a nebo tu, co jsem si objednal i z novou linkou dneska na TELEPOINTU. Vím, že jsem asi v menšině, ale věří, že dříve budu mít ADSL od ISP.

Tak to jenom k těm rovným a rovnějším podmínkám v této slavné zemičce. Kdy už ČTU udělá pořádek?? Alespoň je vidět, kdo tu má skutečnou moc a kdo šoupe nohama (ČTÚ).

Jirka
Jirka (neregistrovaný)
23. 8. 2004 18:30 Nový

Je to blbost

celé vlákno
Pro člověka, který ví, na co je ADSL a který by ADSL chtěl využívat tak, jak by se využívat mohlo a jak se v civilizovaných zemích využívá, je Start Expres naprosto nepoužitelný - ostatně většina "levných" nabídek ADSL je nepoužitelná i když reklama vykřikuje něco o vysokorychlostním neomezeném internetu (kdo narazil na FUP, ví o čem mluvím). Je to zkrátka jen past na blbce, kteří neví, do čeho lezou.
Dále je mi záhadou, proč si musím pro 14-denní vyzkoušení objednat ten jejich balíček s modemem. Já mám svůj kompletní hardware, tak proč mne Telecom nutí něco si objednávat a posílat jim to pak zase zpátky. Vznesl jsem na Telecom v tomto směru dotaz, ale jediný výsledek byl, že mi v odpovědi napsali, že si musím balíček objednat - ale proč, to už nenapsali. Ale proč se já blbec divím, na přezíravost Telecomu bych si již dávno mohl zvyknout.
Takže na jejich ADSL prdím. No a pro ty, kteří jsou ve stejné situaci jako já (mají svůj hardware) a chtějí mít 14 dní ADSL zadarmo mám radu - balíček si klidně objednejte a na poště si jej nevyzvedněte - pošta to Telecomu po určité době (15 dnů?) pošle zpátky jako nedoručitelnou zásilku. Je ovšem otázka, jestli spuštění toho testovacího provozu není nějak vázáno třeba na sdělení sériového čísla modemu z balíčku nebo něco podobného - ale to nepředpokládám, že by to až tak komplikovali, na to by asi inteligence pracovníku Telecomu nestačila.
Paja
Paja (neregistrovaný)
24. 8. 2004 16:00 Nový

Re: Je to blbost

celé vlákno
See http://cweb.core.telecom.cz/Expres/UserType.do
Jsou tam 2 moznosti:
1) Mám již registrační sadu (modem mám již koupený)
Zde zadejte tajný kód, který naleznete na registrační kartě. Karta je součástí Vámi zakoupeného samoinstalačního balíčku od Českého Telecomu.
2) Nemám registrační kartu, chci objednat Internet Expres Start na zkoušku ZDARMA včetně modemu
Takze si na postu budes muset cestu udelat :-)
Znam
Znam (neregistrovaný)
24. 8. 2004 9:32 Nový

Vyzkoušet a pryč

celé vlákno
Doporučuji vyzkoušet a vrátit. Pokud vám připojení vyhovovalo objednat si standardní. Smlouvy na zkoušku obsahují různé kličky. Rovněž nespolehejte na reklamní ujištění které nejsou přímo ve smlouvě. Mám špatné zkušenosti s ADSL VOLNY.
Jiri Napravnik
Jiri Napravnik (neregistrovaný)
25. 8. 2004 19:32 Nový

Jak na to

celé vlákno
Prosim Vas, je mozne, ze by zaregistrovali ten internet Express Start na zkousku v Telepoint Partner, kde jsem koupil ten modem. Chteli totiz po me nechat tam vypis z uctu a mail, kam mi prijde info o zrizeni. Je to prosim mozne. Dekuji
karel
karel (neregistrovaný)
25. 8. 2004 21:09 Nový

Re: Jak na to

celé vlákno
A kreditku s pinem si tam taky nechali :-)
forjanka
forjanka (neregistrovaný)
26. 8. 2004 18:09 Nový

Re: Jak na to

celé vlákno
Telepoint Partner provádí registraci zákazníka a objednávku služby IE Start na zkoušku (stejně jako to dělá u všech produktů IOL pro technologii ADSL). Do objednávky se skutečně zadává ref.číslo vašeho účtu a váš mail (ten ostatně běžně píšete kdekdo kdekam). Výhoda proti objednání fonem nebo přes web? Nemusíte čekat na balíček s modemem, přijde mejl, že je služba aktivována a je možno ji okamžitě využívat...poštou přijde balíček každopádně až po infomejlu o aktivaci služby! Kdy? Prostě až některý den "po"... A nevýhoda? No jo, musíte složit zálohu 1199 Kč.
Takže v klídku, nikdo vám nechce "vytunelovat" účet, to co popisujete je standartní postup pro prodejny Telepoint Partner :-)
Jiri Napravnik
Jiri Napravnik (neregistrovaný)
26. 8. 2004 19:19 Nový

Re: Jak na to

celé vlákno
Jeste, prosim Vas, jedna vec. Zaregistroval jsem si nakonec tu sluzbu sam (samozrejme bez modemu) neni doufam mozne, aby to zaregistrovali i oni, a ja tak musel jeste platit. V podminkach je, ze lze mit tuto sluzbu pouze jednou na jednom cisle, kontroluji to doufam nejak.
forjanka
forjanka (neregistrovaný)
27. 8. 2004 8:33 Nový

Re: Jak na to

celé vlákno
V tomto případě si zkontrolujte info mejl, který měl přijít téměř ihned po Vaší objednávce na webu. Pokud přišel jen jeden (pak samozřejmě chodí další o výsledku tech.šetření a aktivaci služby a odeslání balíčku) s jedním číslem objednávky, tak to je ta Vaše.
No a pokud jste si neodnesl z TPP modem a objednávku přímo s Vámi nezadávali do aplikace, tak osobně bych strach neměla :-)
hezký den
xjurus
xjurus (neregistrovaný)
1. 9. 2004 16:51 Nový

Telecom a jeho další pi*ovina

celé vlákno
Objednal jsem si službu Internet Expres Start v prodejně Telepoint, zaplatil jsem za modem, no vlastně za ten samoinstalační balíček, slečna mi řekla, že služba bývá obvykle zapojena již na druhý den a tak jsem spokokojeně odkráčel domů natěšený na ten internet, který mě "posadí na zadek". Na druhý den aktivační e-mail nedošel, tudíž jsem se chtěl alespoň informovat, v jakém stavu má objednávka je, na call centru mi řekli, že vše probíhá a bla bla bla. Jaké ale bylo překvapení, když o 3 dny později přišel balíček poštou znova, internet zapojili až po 5 dnech a při reklamaci toho balíčku mi v prodejně řekli, že jsem prej už dnes asi pátý a že to na faktuře stejně dojde ještě jednou, takže si mám asi zablokovat trvalý platební příkaz a fakturu potom donést k reklamaci.
Další problémy následují (mám ho teprve třetí den). Rychlost kolísá, nelze zárověň surfovat a telefonovat, včera jsem žádal o víměnu zásuvky, technici se měli ozvat během 24 hod., ale zatím ani ťuk. Souhlasím tudíž ze všemi, kdož zde ČT odsuzují a plně chápu ty, kteří si pevnou již zrušili.

Pavel
Pavel (neregistrovaný)
22. 12. 2004 16:08 Nový

Re: Telecom a jeho další pi*ovina

celé vlákno
Taky jsem podlehl nabidce na zkousku od "dominatora" a timto chci varovat vsechny dalsi zajemce. 1.11.2004 mi zridili ADSL, 10.11.2004 jsem ji zrusil a chtel jsem prejit na NEXTRU. Dotycny pan od Nextry me upozornoval, ze to nebude tak jednoduche, ze telecom me nebude chtit odpojit. No nebudu to zdrzovat, odpojili me az 6.12.2004 !!!! Jejich vysvetleni: moje zadost o zruseni neprosla systemem!!! Trikrat mi nekdo moji zadost ZRUSIL !!!!
Karel
Karel (neregistrovaný)
13. 9. 2004 10:30 Nový

Nic neni zadarmo!

celé vlákno
Chtel jsem si zridit Internet Express na zkousku na 14 dni. ZDARMA!

Jenze....

Mame ISDN Basic a podminkou pro zrizeni je ISDN s rozhranim U.

Co je to rozhrani U?

Slecna nam vysvetlila, ze je to jen prevedeni naseho ISDN zarizeni, ktere mame pronajate od Telecomu do naseho vlastnictvi.

Vubec nevim jak to s tim souvisi...

ISDN zarizeni si nechci od Telecomu kupovat, i kdyz to stoji jen 1Kc, protoze uz jednou nam telefon po bource vyhorel. Linky od Telecomu jsou totiz velice bezpezne...

Nic neni zadarmo! A uz vubec ne u Telecomu.

Karel
Prochi
Prochi (neregistrovaný)
28. 10. 2004 16:25 Nový

Re: Nic neni zadarmo!

celé vlákno
Zřídil jsem si Internet Express na zkousku na 14 dni zdarma.
Skutečně to zdarma bylo, vrátil jsem modem, dostal penize zpátky, zažádal o zrušení služby na Telepointu a dostal na to potvrzení. Jenže... Zažádal jsem o zřízení ADSL u konkurence a zjistil, ze Telecom mi ADSL nezrušil. Už 14 dní urguju a telefonuju a mailuju, doufám, že se někdy dočkám.
Skutečné náklady tedy zatím jsou 14 dnů nemožnost zřídil ADSL u konkurence :-(
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem