Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
ADSL u alternativních operátorů od 396 korun s daní

adslak
adslak (neregistrovaný)
3. 6. 2005 7:32 Nový

pockejte

celé vlákno
PRATELE, vsichni to jeste mesic vydrzme. nic od ADSL neobjednavejte, operatorka telecomu se na infolince prokecla, ze od 1.7. bude specialni tarif ADSL - POZOR - bez hlasoveho tarifu, tedy snad jen neco kolem 100,- za linku bez moznosti telefonovat a k tomu ADSL.

Uvidime
Michal
Michal (neregistrovaný)
3. 6. 2005 8:21 Nový

Re: pockejte

celé vlákno
No jestli je to pravda, tak by mohl začít boom ADSL ale moc tomu nevěřím .... resp. v tom bude určitě nejaké ALE
m
m (neregistrovaný)
3. 6. 2005 9:13 Nový

Re: pockejte

celé vlákno
ehm... prominte, ale obavam se, ze u kostlivce typu Cesky Telecom bychom mohli tezko ocekavat hned dve tak vyrazne zmeny behem jednoho mesice. Co kdyz se operatorka "prokecla" planovane, ze ? ;-) Precejen alternativci zacinaji taky (nastesti) rust...
U.S.A.ma
U.S.A.ma (neregistrovaný)
3. 6. 2005 9:44 Nový

Re: pockejte

celé vlákno
verim tomu asi jako Busakovi mladsimu. To by si SPT na... na hlavu. Pani asi vtipkovala :)
Petr
Petr (neregistrovaný)
3. 6. 2005 11:44 Nový

Re: pockejte

celé vlákno
Vy chcete dělat nějaké závěry na základě z informací z infolinky ČTc? Děláte si legraci? Kolikrát tam zavoláte, tolikrát dostanete diametrálně rozdílné informace, dokonce i o věcech, které dávno platí. O novinkách mlčím.

Víte například, že když máte ADSL na ISDN, že teď platíte od června za linku 450 s dph a od 1.8. to zvedají na 708? Myslíte si, že to ty žlutý sv**ě někde oznámili?
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
3. 6. 2005 13:00 Nový

Re: pockejte

celé vlákno
No tipl bych si, ze minimalne v dostatecnem (zakonem danem) predstihu je to v telekomunikacnim vestniku, UPS postupuje stejne...:-)
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
3. 6. 2005 13:00 Nový

Re: pockejte

celé vlákno
[UPC] sorry.
rt
rt (neregistrovaný)
3. 6. 2005 17:47 Nový

Re: pockejte

celé vlákno
LOL - operatorky na infolince nemaji informace absolutne o nicem :)))))))) zadny tarif nebude
ldx
ldx (neregistrovaný)
4. 6. 2005 19:55 Nový

Re: pockejte

celé vlákno
...s krizkem po funuse. Telecom vzdycky s necim prijde, co tady melo byt uz tak pred 3 lety, no holt maji zadratovany "vedeni" ;-) Myslim, ze kvuli rychlosti 64/128 s FUP se smesnymi 250MB, ktere by se hodily na Oskarovo GPRS Nakratko si pevnou linku urcite zrizovat nebudu.
smot
smot (neregistrovaný)
3. 6. 2005 8:17 Nový

Kabelovky vs. ADSL

celé vlákno
Karneval a UPC nabízí internet za mnohem lepších podmínek.
Eman
Eman (neregistrovaný)
3. 6. 2005 8:42 Nový

Re: Kabelovky vs. ADSL

celé vlákno
Je mozne si objednat od UPC ci karnevalu pripojeni k internetu bez toho aniz bych musel odebirat zakladni nabidku programu?
mepp
mepp (neregistrovaný)
3. 6. 2005 8:45 Nový

Re: Kabelovky vs. ADSL

celé vlákno
Nevim jak dnes, ale ja mel pred cca rokem a pul prave jen ten net od UPC, az casem sem k tomu pribral tv, a nezaslechl sem, ze by se to zmenilo, takze dle meho to u UPC stale jde..
Noname
Noname (neregistrovaný)
3. 6. 2005 8:53 Nový

Re: Kabelovky vs. ADSL

celé vlákno
Ano, mam cca 1mesic chello light ( 1024/128 ) a platim 799Kc (inc DPH), nejsem p2p sosac takze moc nesleduju FUP ale tusim ze je nekde kolem 10GB a TV si platit nemusis nabidnou ti ji ale nenutej. Vse funguje perfektne.
Karel
Karel (neregistrovaný)
4. 6. 2005 12:12 Nový

Re: Kabelovky vs. ADSL

celé vlákno
Pozor, ne kazdej podkytovatel ma FUP. Nekdo ti pri prekroceni nauctuje 10-200 Kc. U UPC si u dvou nejnizsich tarifu muzes zapojit pouze 1 PC. U Telecomu muzes mit i u nejlevnejsi nabidky klidne 4 PC (např. 3 pevne + 1 Wifi).
Lovok
Lovok (neregistrovaný)
4. 6. 2005 14:16 Nový

Re: Kabelovky vs. ADSL

celé vlákno
Ano, Volny, Tiscali, SkyNet, Contactel na linkach by Telenor maji neomezena data bez FUP => nezpomaluji, neuctuji nic navic ... v cem je problem, jine ADSL me nezajima. Jinak bych se nechtel mylit, ale nejsem si vedom toho, ze by Telecom daval vice verejnych IP adres (pripojeni prez NAT lze realizovat i na UPC) ... navic pri pouziti FUP ci priplaceni za data muze byt clovek rad, ze mu to vubec utahne alespon to 1 PC ...
Mysel
Mysel (neregistrovaný)
4. 6. 2005 19:30 Nový

Re: Kabelovky vs. ADSL

celé vlákno
Na UPC si taky můžete navěsit těch PC kolik chcete..
ldx
ldx (neregistrovaný)
4. 6. 2005 20:03 Nový

Re: Kabelovky vs. ADSL

celé vlákno
A jak mi to budou kontrolovat, kdyz si udelam domaci sit? Eventualne kdyz si zapojim vlastni Wi-Fi AP a budu web poskytovat lidem v baraku, tak je snad budou chodit lustrovat?
cc
cc (neregistrovaný)
4. 6. 2005 21:42 Nový

Re: Kabelovky vs. ADSL

celé vlákno
Neboj, on tě někdo udá sám. :-)
Ondra
Ondra (neregistrovaný)
5. 6. 2005 11:04 Nový

Re: Kabelovky vs. ADSL

celé vlákno
Ono se to totiz samozrejme zjistit da, pokud pouzivas maskaradu nebo neco tomu podobneho. /Samozrejme je otazka, jestli to nekdy nekdo bude kontrolovat/
Doli
Doli (neregistrovaný)
5. 6. 2005 18:40 Nový

Re: Kabelovky vs. ADSL

celé vlákno
A jak může ISP maškarádu poznat?
eLKa
eLKa (neregistrovaný)
3. 6. 2005 9:20 Nový

Re: Kabelovky vs. ADSL

celé vlákno
Ano. U Karnevalu lze objednat jen Internet. Zjistěte si dostupnost ve vaší lokalitě na http://www.karneval.cz/ dole ve formuláři OBJEDNÁVKA.
imaster
imaster (neregistrovaný)
3. 6. 2005 20:18 Nový

Re: Kabelovky vs. ADSL

celé vlákno
U karnevalu ne
SatanS
SatanS (neregistrovaný)
5. 6. 2005 1:03 Nový

Re: Kabelovky vs. ADSL

celé vlákno
Co to meles, i nejpomalejsi tarif jde objednat bez TV.
Pepa
Pepa (neregistrovaný)
3. 6. 2005 8:21 Nový

ADSL

celé vlákno
Myslim ze je nesmysl jit s rychlostma pod 256kbit.
Ceny by se meli posunout smerem dolu.
128kbit je cesta zpet.
Noname
Noname (neregistrovaný)
3. 6. 2005 8:55 Nový

Re: ADSL

celé vlákno
Nemyslim si ze 128kbps je cesta zpet. Ne vsichni chteji P2P ne vsichn chteji sledovat TV pres net. Nekomu opravdu staci mail a na brouzdani je 128kbps take dostatek. Pokud je nekdo naruzivy hrac urcite mu take 128kbps staci. Btw ja mam sice 1Mbps ale proste mam jine potreby. Kazdy zakaznik je jiny a necht je siroka paleta sluzeb.
Vašek
Vašek (neregistrovaný)
3. 6. 2005 9:37 Nový

Re: ADSL

celé vlákno
jj, na paření je ADSL mazec a 128 stačí. Má to hlavně krátký RTT (ping ze Zlína do NIXu cca 20 - 30 ms tam i zpět a stabilně) a malý (téměř neměřitelný) packet loss, to jsou ty hlavní veličiny. Když si k tomu připočtu nějaké ty í-mejly a web, tak mám za 400 korun ideální řešení. Nějaké 3 měsíce jsme měli doma pro 4 počítače 256/64 s 2GB limitem a bylo to super - až na to, že je na paření je pak potřeba nějaký router s QoS nebo nikdo nesmí serfovat.

Cena okolo 40,- za další GB mi přijde taky fajn, věci co hraju já mají průtok asi 40 - 50 MB za hodinu, to dává po podělení cenu 2 koruny na hodinu - to jde, pokud je člověk obyčejný hráč - hobík, co k tomu sedne 2x týdně na dvě hodinky.

Takže na ADSL bych nenadával, pro některé účely je to móóóc dobrá věc. Co vím, tak Chello mělo v Brně před třemi lety (po prvním "velkém zvýšení") packet loss okolo 2% - to už je moc. Mikrovlny jsou taky nic moc, mají dlouhou odezvu a packety se taky vždycky aspoň v nějaké míře ztrácí.

Nevíte někdo, jaký packet loss a ping do NIXu má Karneval ve Zlíně? Přestěhoval jsem se a přemýšlím o Turbo 250...
Gusta
Gusta (neregistrovaný)
4. 6. 2005 10:47 Nový

Re: ADSL

celé vlákno
Re: Nevíte někdo, jaký packet loss a ping do NIXu má Karneval ve Zlíně? Přestěhoval jsem se a přemýšlím o Turbo 250...

Okolo 15ms. A muzes si objednat i jen Internet bez TV.
Pepa
Pepa (neregistrovaný)
5. 6. 2005 19:50 Nový

Re: ADSL

celé vlákno
Jasne ale musi ta cena byt o necem jinem nez v pripade CTc.
Proste internet za par korun. Sam mam doma 128kbit a bohate staci. Rekl bych ze je dulezita cena. Kdyz potrebuji neco objemnejsiho stahnout tam v praci mame 4Mbit.
Ondra
Ondra (neregistrovaný)
3. 6. 2005 8:23 Nový

Nextra

celé vlákno
To je celkem pěkný shrnující článek, na kterém mi vadí 2 věci.
1. Tradiční výtka k cenám v tabulkách an kterých není poznat zda jsou s DPH nebo bez (a přitom je to jeden řádek pod tabulkou).
2. Mi v přehledu chybí NEXTRA ( možná jsem nepozorně četl ) se svým ADSL přes LLU mateřského TN, co si tak pamatuji, pak 1Mbit za 690,- /bez dph :-)/ by tu tabulku postavil do jiného světla.
Martin Ler
Martin Ler (neregistrovaný)
3. 6. 2005 8:39 Nový

Re: Nextra

celé vlákno
Ad DPH - sorry, u druhe to mam, u prvni jsem zapomnel.

NExtra tam neni protoze by nebyla v tom prvnim prehledu - nenabizi tak nizke rychlosti ;). A ty ceny nejsou nic extra - oni maji linky s FUP, a treba skynet ma tu linku (pravda s limitem 10 GB, ne FUP 10 GB) jeste levnejsi. V tabulce jsou NELIMITOVANE linky.
Richard
Richard (neregistrovaný)
3. 6. 2005 10:08 Nový

Re: Nextra

celé vlákno
Nemohu souhlasit, že ceny od Nextry nejsou nic extra. Článek má svou vypovídající schopnost, ale bohužel velmi malou a není plně objektivní. Srovnávat pouze měsíční paušály a přenosové rychlosti je dnes dost málo. Nabídky jednotlivých ISP zahrnují (zdarma nebo za symbolickou částku) např. modemy, pevné IP adresy, mailové schránky, web hosting apod. Konkrétně SkyNet nabízí modem za 1.790,- Kč bez DPH (případně pronájem za 190,- Kč/měsíc), Nextra stejný modem nabízí za 1,- Kč při smlouvě na jeden rok. Rozpočítám li náklady na zřízení a provoz do jednoho roku, je hned jasné, že SkyNet je dražší o 108,- Kč bez DPH/měsíc. Nextra používá sice FUP, ale velmi ohleduplně (po přečerpání limitu je uplatněn FUP jen do konce kalendářního měsíce). Lze si také předem dokoupit 2GB za 50,-Kč! Pro zobjektivnění článku by měly tabulky obsahovat více hodnot – hlavně cena za přenos různých objemů dat a také zřizovací náklady. Vím, že to není jednoduché, a proto nezbývá potenciálním zákazníkům hledat nejlepší nabídku na stránkách poskytovatelů. Nicméně děkuji autorovi za spoustu nových informaci.
Martin Ler
Martin Ler (neregistrovaný)
3. 6. 2005 10:13 Nový

Re: Nextra

celé vlákno
Mate pravdu a ja to take v clanku zminuji, ze mesicni cena NENI jedinym hlediskem pro vyber. BOhuzel uz jen sehnat cast informaci o starsich cenach dalo dost prace a udelat clanek jeste obsahlejsi by mi zabralo neumerne casu. Nyni bylo ucelem informovat o novych nabidkach, na porovnani podminek celkovych se zkusime podivat nekdy jindy.
Richard
Richard (neregistrovaný)
3. 6. 2005 10:27 Nový

Re: Nextra

celé vlákno
To by bylo opravdovým přínosem pro spoustu budoucích uživatelů zvažujících zřízeni ADSL přípojky, ovšem cenová politika poskytovatelů se tak rychle mění, že tato informace by zřejmě měla jen krátký život. No nevím jestli to za tu námahu stojí :) Každopádně mne zaujala informace od: adslak, jen jestli nás nelakuje? :)
Lukas
Lukas (neregistrovaný)
3. 6. 2005 10:31 Nový

Re: Nextra

celé vlákno
Porad nerozumim tomu, proc by mela byt i u pripadu ADSL od ISP, ktery jej nabizi pres LLU, povinnost mit vyssi hlasovy tarif nez HomeMini, jak zminujete. Jaky je duvod, kdyz poplatek za LLU (tedy castecny pristup ke smycce zahrnujici nadhlasove pasmo) je jiz zohlednen v onech 158Kc mesic (a v pripade ISP poskytujici ADSL pres propojeni s CTc je poplatek za nadhlasove pasmo zahrnut jiz ve VO cene), pak to znamena to platit dvakrat? Vyssi tarif + platba od ISP. Tohle narizeni ma prece smysl jen v pripade koncoveho ADSL koupeneho primo od CTc, aby byly stejne podminky, tzn. CTc nemusi platit ten poplatek ve vlastni siti a proto by levnejsi ADSL ze strany CTc melo byt kompenzovano vyssim tarifem.
Martin Ler
Martin Ler (neregistrovaný)
3. 6. 2005 10:40 Nový

Re: Nextra

celé vlákno
Duvodem je narizeni CTU:
U cenového plánu MINI nelze poskytnout služby volba, resp. pedvolba operátora (Carrier Selection, Carrier Preselection), službu sdíleného pístupu k místní smyčce, služby zprostedkování širokopásmového pístupu ke službám sít Internet a dalším službám s využitím technologie ADSL v pístupové síti, volné minuty, hovorové kredity a nadstavbové cenové plány (nadstavbové tarify).

Proc to nelze, to bohuzel CTU neracilo rici.

Kazdopadne poplatek za nadhlas ma byt zapocitany v libovolnem ADSL tarifu.
Lukas
Lukas (neregistrovaný)
3. 6. 2005 10:47 Nový

Re: Nextra

celé vlákno
A ma s tim nekdo z vetsich subjektu problem? Treba ISP, kteri vidi, ze zakaznici, kteri meli jejich ADSL jen kuli internetu a nevolaji, budou muset platit vice?
To narizeni prece musi mit nejakou logickou podstatu, nebo se mylim? Nebo to nikoho nezajima a proste se bude platit vice bez udani obchodniho pozadi tohoto rozhodnuti? Proste nechat si delat na hlavu a vyhazovat vic penez pro CTc.
Prisel mi informacni letak, ze mi bude preveden tarif automaticky na HomeMini z HomeMini, tzn. ten samy, akorat levnejsi a mam internet pres LLU od Nextry. Pradpokladam, ze je to teda bullshit ze strany CT.
Lukas
Lukas (neregistrovaný)
3. 6. 2005 13:56 Nový

Re: Nextra

celé vlákno
A vůbec, proč to všichni nechávají ležet a nikdo to neřeší, když to nemá žádné logické odůvodnění kromě ždímání peněz od ČTc? Proč média nic nedělají, proč se ISP nic nedělají? To je trošku absudrní ne? Každý pouze informuje o faktu, ale né o důvodu, připadám si jako v Kocourkově. Tohle si přece ČTÚ nemůže jen tak dovolit??!
televiznik
televiznik (neregistrovaný)
5. 6. 2005 15:44 Nový

Re: Nextra

celé vlákno
Kdyz jsi tak chytry, tak proc neco nedelas ty? To umis jen vyrvavat na forech? Na to nein nikdo zvedavy. Davej podnety, pis do novin, vystup v televizi, to ma smysl!
kix
kix (neregistrovaný)
3. 6. 2005 21:57 Nový

Re: Nextra

celé vlákno
Chtěl bych se zeptat, kde Nextra nabízí k ADSL za příplatek plné zpřístupnění linky. V nabídce to nevidím.
Bejecek
Bejecek (neregistrovaný)
3. 6. 2005 12:59 Nový

Re: Nextra

celé vlákno
Dobry den pane Ler,

kdyz uz jsme objektivni tak zkusme bejt objektivni celkove. SkyNet ma u zminovaneho bezlimitniho tarifu (Sky FlexiDSL Super - Telenor) zrizovaci poplatek i modem pouze za 1,- Kc, takze klidne se hadejte dal s panem Richardem z Nextry ale nerikejte mu ze ma pravdu :)
Richard
Richard (neregistrovaný)
3. 6. 2005 13:35 Nový

Re: Nextra

celé vlákno
To mate pravdu, ale ja jsem porovnával stejné typy modemu Zyxel Prestige 650R-33! Tento ethernetový modem/router nabízí Nextra za 1,- Kč a SkyNet za 1.790,-. Navíc pokud dobře čtu, pak podmínkou získání USB modemu a aktivace za korunu, je podepsání smlouvy na 12 měsíců pro varianty bez limitu a ty začínají na ceně 890,- Kč bez DPH. Nextra by Telenor 690,- Kč. Opravte mě prosím pokud se pletu!
Richard
Richard (neregistrovaný)
3. 6. 2005 13:38 Nový

Re: Nextra

celé vlákno
A nejsem z Nextry, jsem "zatím" spokojeny uživatel!
lac0
lac0 (neregistrovaný)
3. 6. 2005 19:37 Nový

Re: Nextra

celé vlákno
Nextra bude poskytovat rychlosti 128/64 a 256/64 od 13.6. nebude je vsak nabizet pod znackou Nextra, zrejme se za tyhle tarify stydi ;)
StandaK
StandaK (neregistrovaný)
3. 6. 2005 9:28 Nový

chyba v cenach

celé vlákno
normalne bych se do toho nemotal, ale vcera jsem si objednal VOLNY 1M za 599 a ne za 739 jak pisete. no a k tomu si pridam 215 za to ze neplatim zlutakum a jsem nekde pod tisicovkou s dani. Bez agregace, FUP a bez placeni tem Telekoumakum. u nich bych za ty prachy mel maximalne 512ku s hlasem, kterej uz fakt nepotrebuju. Kdy bude nejakej rozumnej VoIP????
ppp
ppp (neregistrovaný)
3. 6. 2005 9:35 Nový

Re: chyba v cenach

celé vlákno
Zkus Skype, beha to skvele. Za litr je to dobry, sice to je furt slaba rychlost, ale jestli je to fakt bez Telekomu, tak je dobre ze mate moznost je poslat nekam, navzdycky. Platim par eur za 4M a bylo by dobry, kdyby vic lidi doma melo poradny pripojeni na DC, at mam od koho tahat :)
Martin Ler
Martin Ler (neregistrovaný)
3. 6. 2005 9:44 Nový

Re: chyba v cenach

celé vlákno
Nebot jste podepsal smlovu na 24 mesicu - coz v clanku zminuji, ctete prosim pozorneji.
V
V (neregistrovaný)
3. 6. 2005 11:12 Nový

Re: chyba v cenach

celé vlákno
Člověče,vy si protiřečíte.Nejdřív píšete,že hlas nepotřebujete a pak se ptáte,kdy bude nějaký rozumný VOIP.Abyste rozuměl,VOIP je taky hlas,tak si ujasněte co vlastně chcete.
coop
coop (neregistrovaný)
3. 6. 2005 14:44 Nový

Re: chyba v cenach

celé vlákno
Věř nebo ne, ale těch 215 korun se stále platí telecomu, takže i když už to neplatíš jim ty, zaplatí to za tebe tvůj současný poskytovatel. Naopak telecom na tom vydělá, protože ti nemusí poskytovat support, nemá náklad na vystavení faktury, nedělá dohled atd.....nebojte telecom na tom rozhodně neprodělá.:-)
Dzerza
Dzerza (neregistrovaný)
3. 6. 2005 15:20 Nový

Re: chyba v cenach

celé vlákno
Ale prodela - podnikatelska telefonni linka stoji 590 Kc mesicne. Pochybuju, ze by byly naklady na fakturu vice, nez 300 mesicne...
MitrA
MitrA (neregistrovaný)
6. 6. 2005 5:31 Nový

Re: chyba v cenach

celé vlákno
http://www.voipbuster.com/en/index.html je tu volani na pevnou promo akce zdarma, po 2 minutach se to ukonci(furt dokola). Pokud zaplatis 1 euro, tak by to melo jit neomezene. Slo to i na mobil, ale uz ee
Petr
Petr (neregistrovaný)
3. 6. 2005 11:52 Nový

Co se děje s Contactelem?

celé vlákno
Koukám že Contactel je s cenama všude nějak mimo. Teď mi u nich končí smlouva, za přechod na tarif přes TN chtěli 2500,- instalaci technikem (jejich samoninstalačního balíčku, který jsem si už instaloval vloni, na infolince nebyli schopní vysvětlit, co by jako chtěli instalovat) a 1600,- za zrušení služby (to je opravdu inovativní přístup, asi to odkoukali od zlodějských bank).

Hold to bude chtít změnu a vybrat jinýho ISP.
Pepa
Pepa (neregistrovaný)
3. 6. 2005 19:39 Nový

Re: Co se děje s Contactelem?

celé vlákno
Tak u Contactelu taky končím, jen co mi doběhne smlouva, upsal jsem se na dva roky a jsem v půlce :/ Pro stávající zákazníky nic nevymysleli a ten ceník je výsměch. Teď už je v mé lokalitě dostupný i internet od Karnevalu, takže není moc co řešit, jen to ještě ten rok vydržet :/
Michal
Michal (neregistrovaný)
4. 6. 2005 9:03 Nový

Re: Co se děje s Contactelem?

celé vlákno
Naprosto souhlasim. Dival sem se na novy cenik od 1.6.2005 a vypada to ze u nich brzo skoncim, ty jejich ceny byva nekdy i 2x vyssi pri stejne variante!!!
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
3. 6. 2005 13:29 Nový

Dial-up a Telefon volno

celé vlákno
Má někdo zkušenosti s používáním "normálních" čísel pro připojení k internetu zdarma? Rodiče si zavedli Telefon volno a já na infolince Tiscali zjistil, že jejich modemové pole má u nás číslo 224330019. Bude volání na toto číslo mimo špičku skutečně zdarma (do půl hodiny)? Nebo to Telecom nějak podchytil?
Zdeněk
Zdeněk (neregistrovaný)
3. 6. 2005 23:03 Nový

Re: Dial-up a Telefon volno

celé vlákno
Někde v diskuzi jsem četl, že to někdo již delší dobu používá a bez problémů.
rt
rt (neregistrovaný)
3. 6. 2005 17:51 Nový

standart

celé vlákno
dial-up over adsl
novinka ve svete internetu ! prvni na svete zavadi cesky telekom :)
Lupo
Lupo (neregistrovaný)
3. 6. 2005 23:36 Nový

Je to k smíchu a nebo k pláči...

celé vlákno
Aneb fraška zvaná "neomezený ADSL po česku" pokračuje...:-\
Lovok
Lovok (neregistrovaný)
4. 6. 2005 11:46 Nový

Co na to UPC

celé vlákno
Docela by me zajimalo, co na to UPC, zda je pro ne podle nich nabidka alternativnich operatoru prez Telenor nebezpecim ci nikoli, a nebo nadale hodlaji "soutezit" svymi tarify pouze s CTC ... za 1224 sice clovek dostane 2048/256, ale s 20GB limitem na mesic, pak ma 64/64 (fuj!) ...

Takze tak premyslim:

-vsichni tu chvali Nextru, ale ta take aplikuje FUP, takze nezajem (sice ma prijemnejsi rychlosti po zpomaleni 192/192, ale zase se upload+download do limitu scita, takze nastava drive)

-Contactel je s cenami zcela mimo, nezajem ...

-Volny vam sice da velmi vyhodne ceny, ale pouze pri podpisu na 24 mesicu, coz je pro uzivatele sebevrazda, modem dostanete pouze za normalni cenu, sice maji Aktivacni poplatek 0,- bez dalsich podminek, ale Deaktivacni poplatek je 1600,- bez DPH, ten na rozdil od aktivacnich (kde byvaji ruzne "akcni nabidky") musite zaplatit vzdy v pripade odchodu ... zajimava strategie, ale me se to nejak nelibi, udelat si do budoucna zavazek, ze to proste budu muset zaplatit a nebo s nimi zustat nadosmrti - dobre pro ne, spatne pro me

-s tiscali je to podobne, vyhodne ceny pouze pri podpisu na 24 mesicu, jinak jsou uz dost drazi, modem muzete mit za 1Kc, ale opet pouze pri podpisu na 24 mesicu, Zrizovaci poplatek momentalne 1Kc bez podminek (?, alespon tak to na webu maji) ale Zruseni sluzby, 2000,-!

- a nakonec SkyNet ... ceny dobre, Aktivacni poplatek 1Kc pri zrizeni na 12mesicu, modem za 1Kc pri zrizeni na 12mesicu, Zruseni pripojky 0,- ... ja mam vybrano, teda pokud se UPC nad sebou co nejrychleji nezamysli a konecne nepochopi, ze zde neni pouze neschopny CTC ale i jina konkurence ... a co vy?
Austin
Austin (neregistrovaný)
5. 6. 2005 10:16 Nový

Re: Co na to UPC

celé vlákno
Pekna agitka, ale ja zustanu u UPC ;o)
Lovok
Lovok (neregistrovaný)
5. 6. 2005 12:23 Nový

Re: Co na to UPC

celé vlákno
No ja nijak neagituju, pouze rikam, jak to vidim. Pokud ti na UPC nevadi FUP na 20GB, pak asi neni moc duvod menit ... UPC mam velmi dlouho a mimo FUP jsem s nim velmi spokojen, ADSL je naopak krok do neznama ... ja bych take nejradeji u UPC zustal, bohuzel kam to postupnym zdrazovanim a snizovanim limitu dotahli je pro me osobne cim dal tim vice nezajimave.
cc
cc (neregistrovaný)
4. 6. 2005 17:51 Nový

Telecom: Měsíc boje proti internetu?

celé vlákno
Telecom vyhlašuje červen za Měsíc boje proti internetu?
televiznik
televiznik (neregistrovaný)
5. 6. 2005 15:50 Nový

Re: Telecom: Měsíc boje proti internetu?

celé vlákno
A s jakou sluzbou prijdete vy?
smidas
smidas (neregistrovaný)
14. 6. 2005 10:21 Nový

adsl volny 256 dobre reseni

celé vlákno
Cau lidi je fajn ze sem pisete tak se tedy pridam at nas je vice moje reakce je jednoznacna ja pouzivam 256 od volnyho muzu stahovat 2 GB a stoji me to 475 kacek to pro me jako pro studenta je celkem dostupne sem s tim co mam spokojenej tak ze urcite zustanu verny smidas
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 4. 2008 23:57 Nový

Re: adsl volny 256 dobre reseni

celé vlákno
Asi je to už offtopic, ale připojení internetu ADSL, když nemáte možnost levné kabelovky nebo wifiny se dá sehnat třeba za 475Kč měsíčně 2Mb rychlost, mám to z www.mojesluzby.cz. Oproti O2 se to dá.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem