Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
ADSL už je, ale ještě není

Nishkam
Nishkam (neregistrovaný)
30. 5. 2002 6:57 Nový

Kseft s internetovym obsahem

celé vlákno
Docela me prekvapilo, ze se CT/IOL/Imaginet pousti do velkeho kseftu s internetovym obsahem. Pri pristupu na jejich ibase.cz se vam nepocita objem prenesenych dat... :-/ Uz vidim jak se to aplikuje treba na Svet Namodro atd.

Dokazu si predstavit "zajimavou nabidku" pro Lupu - vymenit reklamni prostor za zarazeni do skupiny "nepocitanych" serveru. :-(
miroslav.kucera
miroslav.kucera (neregistrovaný)
30. 5. 2002 7:45 Nový

Re: Kseft s internetovym obsahem

celé vlákno
Presne tak, a ve clanku to neni zmineno, na IOL weby typu ibase, gamezone atd. je pristup nepocitany, muzete tedy napr. z gamezone stahovat data, patche atd. a zadny prenos se vam nebude pocitat.

Co se tyce cen, Cesky Telecom je IMHO uplne mimo a myslim, ze alternativni operatori se za techto cen a podminek nemusi prilis bat o zakazniky.

;-]
nishkam
nishkam (neregistrovaný)
30. 5. 2002 10:08 Nový

Re: Kseft s internetovym obsahem

celé vlákno
:-( toto vypada jako zneuziti monopolniho postaveni, ale tentokrat vuci poskytovatelum obsahu, nikoliv vuci telekomunikacnim spolecnostem.
Martin
Martin (neregistrovaný)
30. 5. 2002 11:50 Nový

Re: Kseft s internetovym obsahem

celé vlákno
Ohledně toho obsahu naprosto souhlasím - teď jsme se to učili na přednáškách soutěžního práva :-)))
smot
smot (neregistrovaný)
30. 5. 2002 7:56 Nový

Kdy ADSL i ostatni

celé vlákno
Docela by me zajimalo, kdy budou moc pusti i ostatni ADSL.
Podnikatel
Podnikatel (neregistrovaný)
30. 5. 2002 8:40 Nový

Docela výhodná nabídka

celé vlákno
Tak to je docela výhodný balíček.

Když dostanu za 2000 Kč:

Přístup na internet +
zřídím si internetový obchod (
StoreOnLine jsem už testoval, a zdá se mi dobrý - už jsem chtěl objednat, ale takhle ještě chvilku počkám na ADSL) v hodnotě 900 měsíčně +
přístup do placené sekce iBase a k tomu ještě nějaké kurzy

To se mi vyplatí. Když si spočítám, co bych zaplatil za některé části, které jsou v balíčku, a které stejně potřebuji tak to mám za pár kaček :)

Škoda, že to ještě není v naší ulici.
Tofi
Tofi (neregistrovaný)
30. 5. 2002 8:51 Nový

Re: Docela výhodná nabídka

celé vlákno
To nemuzete myslet vazne se StoreOnLine. Na trhu jsou jine zavedene a troufam si rici i lepsi shopy za podobnou cenu...
Napr. za statistiky priplacet 490,- / měsíc - kde to jsme?
No podivejte se sami na ty ceny http://www.storeonline.cz/zone/cena.asp .
David Petrla
David Petrla (neregistrovaný)
30. 5. 2002 9:50 Nový

Store OnLine

celé vlákno
Ale to se pak podívejte i na:

http://www.storeonline.cz/zone/statistika.asp

kde vidíte, jak ta statistika vypadá.

Anebo ještě lépe - vytvořte si testovací obchod zde:

http://www.storeonline.cz/zone/newshop.asp

Máte ho měsíc zdarma i s těmi statistikami. Vyzkoušejte - porovnejte - uvidíte. Získáte třeba informace o tom, kteří zákazníci se dívali na které zboží, i když ho nekoupili.

Nezapomeňte, že statistiky můžete kdykoliv zapnout a vypnout. Můžete je mít třeba zapnuty po dobu nějaké akce, třeba půl měsíce - počítá se vám jenom cena za toho půl měsíce.

A konečně - jestli jsou to statistiky, co pro vás příliš drahé, lze se domluvit na speciálních podmínkách. Možná budete překvapen, co všechno je možné.

Na Store OnLine se dají postavit opravdu hezké obchody, třeba:

www.telepoint.cz

Navíc si uvědomte, že Store OnLine je vstupní verze, zatímco vyšší verze, eStore, nabízí radikálně větší možnosti. To znamená, že váš obchod může být doplněn o jakoukoliv novou vlastnost, třeba integraci se vašimi - klidně proprietárními - firemními systémy, off-line klienta pro nakupování (právě ho nasazujeme u klienta, kde zvládne v pohodě synchronizovat 60.000 položek zboží i se stavy skladu), jiné typy plateb, posílání dárkových kupónů, průvodce na sestavování zboží (třeba PC sestav), samozřejmostí je WAP, posílání SMS, zpracování přijatých SMS, atd. atd. Store OnLine naše nabídka nekončí, ale začíná!

Pokud jde o ADSL - je to skutečně tak, že provoz eStore po ADSL se vám nepočítá do přenesených dat.

Informace jsou na www.storeonline.cz. Nebo napište na support@storeonline.cz a zeptejte se na cokoliv.
yanco
yanco (neregistrovaný)
30. 5. 2002 11:55 Nový

Re: Store OnLine

celé vlákno
Ano, www.telepoint.cz je opravdu nádherný příklad. Je tam jen zlomek zboží, které se dá v Telepointu koupit. To si snad děláte legraci, že tohle uvádíte jako příklad. Já vím, že jedna věc je technologie a druhá její použití a naplnění obchodu. Ale tady se ukazuje, že levá ruka neví o pravé...
Martin Kopta
Martin Kopta (neregistrovaný)
30. 5. 2002 12:01 Nový

Re: Docela výhodná nabídka

celé vlákno
Hmm, já to na té tiskovce pochopil trochu jinak: datové přenosy u aplikací poskytovaných na iBase se nebudou započítávat, protože budou v ceně služby, to ano, ale v ceně té služby, kterou si na iBase koupíte, určitě to neznamená, že pro ADSL budou vsechny produkty iBase free.
Petr
Petr (neregistrovaný)
30. 5. 2002 14:29 Nový

Re: Docela výhodná nabídka

celé vlákno
Ona vam ta vyhodnost prijde zajimavejsi tehdy, az si (z neopatrnosti) nainstalujete do pocitace virus, ktery vam bude rozesilat cely den vsechno mozne a vy pak zaplatite statisice Kc za par hloupych megabytu dat. Mimochodem to zpoplatneni i prichozich dat je zajimave z hlediska ruznych utoku, staci aby Vam nekdo cely den pingal na pocitac ...
Petr Klimovic
Petr Klimovic (neregistrovaný)
31. 5. 2002 8:43 Nový

Re: Docela výhodná nabídka

celé vlákno
Sranda bude az vam nekdo zvenci vygeneruje takovy prenos, ze se nedoplatite. Staci jediny vas port, ktery prijima data a nekdo vam tam muze nasypat 20 GB, a vy to zaplatite. To je obecna nevyhoda pocitaneho pripojeni.
Petr Souček
Petr Souček (neregistrovaný)
31. 5. 2002 10:12 Nový

Re: Docela výhodná nabídka

celé vlákno
No, on vůbec žádný port na to není potřeba, prostě nějaký dobrák začne posílat IP pakety s vaší cílovou adresou a zfalšovanou zdrojovou adresou, aby se nedal snadno vystopovat, a máte vystaráno.
neutral
neutral (neregistrovaný)
1. 6. 2002 12:34 Nový

Re: Docela výhodná nabídka

celé vlákno
No ono je to jeste horsi v tom, ze to muze generovat sam CTc jen aby si zvysil vynosy. Takze az vam nageneruje CTc 1GB trafik, tak se budete divit. Mimoto nechapu, jak tady nekdo jinde psal, ze v jejich firme prenesou lide prumerne 70MB dat na pevne lince. To ja udelam doma na dial-upu taky.
Honza Loskot
Honza Loskot (neregistrovaný)
30. 5. 2002 8:56 Nový

Uz to vim jsem debil

celé vlákno
Snazil jsem se zaregistrovat sluzbu adsl mam isdn bydlim v Praze. Tak jsem se nalodil na platinum online registraci telefoni cislo proslo, jen jsem mel takovy zadrhel s vyplnenim formalare s adresou pri vyberu okresu jsem mel na vyber jen Praha-vychod a Praha zapad, no rikal jsem si teprve asi buduji formulare zkusim to zitra, nova zkouska opet bez meho okresu Praha-hl.m tak jsem zavolal na support kde mi bylo receno ze to mam hledat pod Hl.m.Praha a tak uz ode dneska vim ze jsem debil.
Stepan Cirkl
Stepan Cirkl (neregistrovaný)
30. 5. 2002 11:27 Nový

Re: Uz to vim jsem debil

celé vlákno
Jen malej detail. V oblasti prahy je okres obvod (Praha 8, Praha 10..), hlavni mesto Praha je kraj.

Takze s tim kdo je debil je to ponekud slozitejsi. :-)
jr
jr (neregistrovaný)
30. 5. 2002 9:23 Nový

IOL platinum - kocourkov

celé vlákno
Gratuluji. Českému Telecomu se podařil opět husarský kousek - zavedení toho, co prakticky nikde jinde ve světě nemá obdobu - tj. ADSL přístup k internetu s placením za množství přenesených dat. Ba co víc. Dokonce v ceníku vůbec není nabídnuta žádná varianta paušálně zpoplatněné konektivity, která je u ADSL v jiných zemích běžnou praxí. A světe div se, ČTc dokonce uvádí "definovaný objem přenesených dat v ceně služby" na stránkách služby IOL Platinum jako jednu z výhod !! Nad faktem, že zpoplatňování za množství přenesených dat pro internetové pevné připojení, kdy na straně klienta je veřejně propagovaná IP adresa, je vlastně podvod a spiknutí proti uživateli, protože uživatel nemůže zcela ovlivnit, kolik dat tím drátem proteče (např díky útoku neznámé osoby, která generuje nevyžádaný provoz směrem na IP adresu uživatele), nad tím se samozřejmě ČTc nijak nepozastavuje. Pominu-li nehorázné ceny za služby IOL Platinum, které si asi stěží sotvakdo za popsané situace koupí, pak působí přinejmenším tragikomicky doporučení IOL Platinum pro domácnosti (viz sekce "Komu je služba určena") - cena u nejnižší varianty cca 1900,- Kč je, troufám si říci, pro domácnosti naprosto nepřijatelná (pokud ovšem nejde o nějaké rozhazovačné bohaté rodiny).
ČTc ovšem nezajímá nikdo, jen to 1% bohatých pracháčů.
Suma sumárum, ČTc mě opět jednou nepříjemně vyvedl z míry svými monopolními praktikami.

PS: Samozřejmě očekávám rozlícené reakce čtenářů zastupujících ISP i obhájců praktik ČTc.. :)
magic
magic (neregistrovaný)
30. 5. 2002 9:35 Nový

Re: IOL platinum - kocourkov

celé vlákno
No ono to neni 1900 Kč ale ve skutečnosti 2440 Kč s DPH s pronajmem modemu. Takze si to muze telecom strcit do prd...
Anonymous insider
Anonymous insider (neregistrovaný)
30. 5. 2002 12:32 Nový

Re: IOL platinum - kocourkov

celé vlákno
Opravim, je to s pronajmem routeru + modemu ... domu staci asi i ten modem (100 Kc mesicne)
magic
magic (neregistrovaný)
30. 5. 2002 12:42 Nový

Re: IOL platinum - kocourkov

celé vlákno
Je to spravne. Instalace základního koncového zařízení -Alcatel SPEED TOUCH Home (pro HTS) - 1000 Kč
Zřízení služby IOL Platinum 256/64 (příchozí / odchozí směr v kb/s), 0,5 GB - 2300 Kč
Pronájem základního koncového zařízení- 100 Kč/mesíčně
IOL Platinum 256/64, 0,5 GB objemu přenesených dat v ceně služby 1 900Kč/mesíčne

SUMA: ZA zavedení 3300 Kč + DPH = 4026 Kč
Měsíční poplatek 1900 + 100 + DPH = 2440 Kč

Teda pokud je DPH 22 %.
b.stanik.t
b.stanik.t (neregistrovaný)
31. 5. 2002 12:48 Nový

Re: IOL platinum - kocourkov

celé vlákno
N2jak mi nesedí daň 22% na služby : )
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
31. 5. 2002 6:51 Nový

Re: IOL platinum - kocourkov

celé vlákno
No trochu kecas...trochu vic. A to konkretne ve vete zavedení toho, co prakticky nikde jinde ve světě nemá obdobu - tj. ADSL přístup k internetu s placením za množství přenesených dat. Tato nabidka existuje u vetsiny ISP na celem svete, kteri ADSL provozuji. Druha vec, ze u nich existuje rovnez i neomezeny prenos. Jenze ten je podstatne drazsi.

Take mi vcelke neni jasne proc se ti nelibi to, ze utok jineho uzivatele na tvoji IP adresu ti zvedne prenos a tim padem ty budes platit....proc ze jako tohle CT nema osetreno? No na to snad jedine zase jen priklad: udelej si dedikovany server u nejakeho ISP a zaplat si urcity prenos. Az si tam nekdo zacne ukladat bez tveho vedomi data a tobe stoupne prenos, dostanes ucet, ze se prohnes. A to plati opet na celem svete. Takze mi neni dost dobre jasne, co jsi to chtel vlastne ve sve reakce rici? Rozhodne to u nas neni jine jako jinde....

jr
jr (neregistrovaný)
31. 5. 2002 8:05 Nový

Re: IOL platinum - kocourkov

celé vlákno
Ad to první odstavec: souhlasím, to je kec; omlouvám se, chtěl jsem to opravit ještě před odesláním ale zapoměl jsem na to... :)

Ad to utok na "veřejnou" IP adresu - no a ? Takže ty se klidně necháš okrást někým, kdo je díky způsobu, jakým jsou packety v IPv4 routovány (pominu teď vzájemnou spolupráci mezi ISP), prakticky nevystopovatelný ? Já nemám zájem si zřizovat vlastní server na páteři ISP; já požaduji pouhou konektivitu DOMU. A pokud už jde o housing & konektivitu do vlastního serveru, situace je zcela stejná. Rozumně uvažující ISP ani na dedikovaný server žádné limity na přenesená data ze serveru nebude uplatňovat, s výjimkou případu, kdy si uživatel dělá ze svého serveru na jeho páteři překladiště nelegálností. Ale to lze jednoduše ošetřit ve smlouvě, takže o co kráčí ?

PS: Pokud už bych chtěl vlastní server na páteři některého ISP, určitě bych šel k tomu, kdo žádné blbosti typu "množství přenesených dat v ceně" nenabízí, tj. neuplatňuje žádné datové limity, ani jiné zpoplatňování přenosů nad jejich rámec. Hlavně mi prosím neargumentujte tím, že takoví ISP neexistují - samozřejmě že existují, v zahraničí je jich spousta; v ČR vím zatím o dvou.
fanda
fanda (neregistrovaný)
30. 5. 2002 9:43 Nový

Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
Teda neposuzuju to z pohledu ceny ADSL v ostatnich zemich, ale z praktickeho hlediska pro nasi firmu.
V soucasne dobe mame 64k bezdrat s limitem 500MB za 2900,- a 4,-/1MB nad.
Kdyz to porovnam s 1900,-(+500) za 256/64 ADSL a 3,- za MB nad, tak mi ADSL vychazi o kousicek lip.
Jedine snad, ze ted mame pocitanej jeden smer a ADSL asi bude suma za oba, ale i tak se do 500MB/měsíc vejdu.
Vyhodu vidim i ve snadnejsi dostupnosti (samozrejme az se rozsiri) nez u bezdratu (prima viditelnost, instalace anteny apod.).
Spousta mensich firem to urcite oceni i za tuto cenu.
Ale domu bych si to neporidil!

Nekamenujte me, praktiky CTc neobhajuju.
nishkam
nishkam (neregistrovaný)
30. 5. 2002 10:02 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
nechapu jak se muzete vejit do 500 MB/mesicne... Docela by me zajimalo kolik lidi mate na siti a jestli delate na internetu i neco jineho, nez kontrolu emailu par krat za den?

Mi osobne vychazi, ze s rychlou linkou pri normalni praci klidne vycerpame tak alespon 100 MB za den. :-( To jsou 3 GB mesicne = 2800+500+ 2,5x2000 = 8300,- Je to sice levnejsi nez pevna linka 64 KB, ale ne zas o tolik.



fanda
fanda (neregistrovaný)
30. 5. 2002 10:23 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
Pristup na internet ma ve firme 10lidi.
Vetsinou se ale jedna jen o maily.
Internet pouzivame prevazne pro komunikaci, mene casto pro vyhledavani informaci. Znacne nam zlevnil komunikaci hlavne se zahranicnimi dodavateli.
Rozhodne nestahujem mp3 a video a na celodeni brouzdani taky nikdo nema cas.
Timto provozem se uz cca 1,5 roku vejdu do 500MB/mesic (pravda posledni dobou uz s fnousem).
Porizeni bezdratu nam snizilo naklady z cca 5tis/mesic (za telefoni poplatky na internet). Naklady na porizeni uz mam stopro zpatky. A hlavne jsem porad online.

Myslim, ze firem, pro ktere by byl takovyto provoz vic nez dostacujici je dost.
b.stanik.t
b.stanik.t (neregistrovaný)
30. 5. 2002 11:42 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
Pred dvemi roky jsem pracoval ve firme, kde bylo 50 uzivatelu pripojujicich se k internetu - a pokud jsem nestahoval nove CD linuxu, vesli jsme se do 500 MB také (samozřejmě s vlastní proxy a vnitřní poštou) Nejhorší uživatelé (především z VT) měli staženo za měsíc kolem 70 MB.
Martin Kopta
Martin Kopta (neregistrovaný)
30. 5. 2002 12:09 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
Inu, to jste asi ve firmě neměli marketingového manažera. :-)

Třeba pro DTPko je takový paušál k ničemu. Taková firma potřebuje mailem posílat korektury v PDFku, tu a tam dostane obrazové materiály přes net atd... To se brzy zakymácí i ty 3 GB.

Ovšem ČTc počítá s tím, že firma si dá přenosy prostě do nákladů. To je OK. Ovšem cena 2.400 Kč za 0,5 GB je opravdu výsměch pro obyčejnou českou rodinu.
yanco
yanco (neregistrovaný)
30. 5. 2002 14:02 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna ALE JE!

celé vlákno
Dá do nákladů... Jasně, že dá do nákladů, ale z čeho bude platit lidi, když z ní telekom vysaje peníze? A kde pak mají lidi vzít peníe, aby si mohli koupit net domů?

;-)))

I firmy si hlídají své náklady a já se přiznám, že než takovéhle ADSL, tak raději cokoliv jiného.
b.stanik.t
b.stanik.t (neregistrovaný)
30. 5. 2002 16:52 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
Probíhala čilá komunikace, včetně společné práce na technické dokumentaci (CAD). Ovšem používala se komprese.
Tomáš Kapler
Tomáš Kapler (neregistrovaný)
30. 5. 2002 10:03 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
tak předně nemáte nyní moc levný internet, tohle se dá sehnat za polovinu. A za druhé i pro vás to bude levnější pouze když nestáhnete více než cca 600 Mb (pak se uplatní ta 3x dražší cena za 1 Mb). A u rychlosti ADSL to trvá cca. 5 hodin. A počítejte s tím, že vaši zaměstnanci toho využijí.
Hubert
Hubert (neregistrovaný)
30. 5. 2002 10:06 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
Od kdy jsou tři koruny třikrát víc, než čtyři koruny?
Tomáš Kapler
Tomáš Kapler (neregistrovaný)
30. 5. 2002 10:14 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
omlouvám se, jsem blbec (resp. nepozorný).
V tom případě je jejich současný ISP ještě dražší než jsem myslel.
Martin Kopta
Martin Kopta (neregistrovaný)
30. 5. 2002 12:10 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
Záleží na tom, jestli více dat odesílají, nebo přijímají (a o kolik). ČTc to toiž, jak už bylo řečeno, sčítá, kdežto jejich současný IAP nikoli.
fanda
fanda (neregistrovaný)
30. 5. 2002 10:29 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
Co se tyce ceny, musite brat v potaz taky lokalitu a pokryti jednotlivymi operatory. Ja nejsem v Praze!
Usti je, co se tyce, internetu prdel, a to jeste nesidlime v centru.

Zamestnanci to nevyuziji, protoze jim to nedovolime.
Streamovat video ke svý práci nepotřebujou.

Vy to berete furt z pohledu internetovejch fanatiku.
Zkuste se na to podivat i z realnych potreb malych firem.
nishkam
nishkam (neregistrovaný)
30. 5. 2002 10:42 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
Vyuzivat internet pouze na email dnes je opravdu malo.

Do mojich realnych potreb momentalne patri napriklad videokonference se zakazniky, moznost on-line upgradu softwaru aj. Bohuzel nebo bohudik nejsem ani v Usti, zadny bezdrat neni v okoli a nejlevnejsi nepocitana pevna linka 64 KB stoji 11000,- mesicne. :-(

Mam se stehovat za internetem do spinaveho mesta? :-) Zatim jeste mam penize na to, abych nemusel. Ale pres vikend jsem se bavil s kolegou z Nemecka, ktery mi vypravel o svoji 2MB lince za nejakych 40-50 EUR, nebo tak nejak, samozrejme nepocitanych. A to je od nas kousicek, byvaly KarlMarxStadt :-)
Tomáš Kapler
Tomáš Kapler (neregistrovaný)
30. 5. 2002 10:57 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
jenže tím pádem u vás není dostupné ani ADSL. Takže pro koho je vlastně ta nabídka určena. Velká města s ADSL už nabízejí levnější varianty a malá pokryta nejsou. Je to prostě jasný tah na zachování současného stavu, který je výhodný pouze pro IOL a Telecom. Proto navrhuji ten bojkot, jinak se nedá rychle k řešení dojít.
P.S.: nepočítaná linka za 11 tisíc není moc, to není běžné "ani" v Praze.
nishkam
nishkam (neregistrovaný)
30. 5. 2002 11:29 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
to je pravda. Ani ADSL ted u nas neni dostupne. Porad jsem doufal, ze se to muze v nejblizsi dobe zmenit.

Takze zbyva jeste ten satelit od Tiscali nebo se opravdu prestehovat do Nemecka. :-)
b.stanik.t
b.stanik.t (neregistrovaný)
30. 5. 2002 11:45 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
Říkáte, že jste kousek od Chemnitzu, koukal jste se již na bezdrát od fy LOSAN - slibují pokrytí téměř celého Krušnohoří.
Tomáš Kapler
Tomáš Kapler (neregistrovaný)
30. 5. 2002 10:47 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
ne, to se mýlíte. Nejsem internetový fanatik, vítám počítaný přístup, který eliminuje notorické stahovače. Nevím jak je na tom Ústí, nicméně vím, že je tam několik ISP montující bezdráty a některé z nich mají ceníky platné pro celou republiku, tj. asi nižší než vy uvádíte.
Neříkám, že neexistuje méně výhodná nabídka než to co nabízí Telecom, tvrdím pouze, že 99% nabídek je výhodnější.
ADSL je hlavně vytvořeno a myšleno zejména pro pokrytí domácností a to uznejte "trochu" přepískli.
více než 100 tisíc domácností má možnost nepočítané linky za 1000 Kč, a pro mimopražské a mimobrněnské jsou zde ty mikrovlnky.
Výhodu pro internauty vidím v tom, že se srovnávají nabídky velkých a malých měst. Jenže problém je, že ADSL je pouze na velkých místech, kde už je jak kabel, tak levnější mikrovlnky, takže ani tento argument nemá šanci na úspěch.
Ale jestli je ve vaší oblasti možnost ADSL a bude to pro vás výhodnější (a ISP vám nedá slevu), pak šup do toho. Budete jeden z 0,1% z těch "šťastných" pro které má tato "skvělá" nabídka alespoň nějaký smysl.
David Viktora
David Viktora (neregistrovaný)
2. 6. 2002 19:51 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
To je celkem pravda. Jsme malá firma, která prodává informační systémy. Máme limit 1 MB na Tele2, a zatím jsme se do něj vždycky vešli (i když kolikrát o fous). Náš provoz na lince tvoří někdy dost rozsáhlý e-mailing, WWW ceníky a informace, dálková správa instalovaných systémů a stahování ovladačů. Prostě jsme se na firmě dohodli, že nikdo nebude stahovat velké soubory, pokud nebude muset, a už vůbec ne filmy nebo mp-3.
MK
MK (neregistrovaný)
3. 6. 2002 9:43 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
Vy se vejdete do limitu jeden megabajt (mesicne?). Pokud ano, pro radeji nejdete na postu?
David Viktora
David Viktora (neregistrovaný)
3. 6. 2002 19:18 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
Aha, chybicka se vloudila. Není to 1 MB, ale 1 GB ;-). Uznávám, že v případě limitu 1 MB by opravdu bylo lepší jít na poštu... Spěchat se opravdu nevyplácí :-).
Tomáš Mrkvička
Tomáš Mrkvička (neregistrovaný)
30. 5. 2002 10:27 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
Ne, zadne kamenovani nebude, uvahu Telecomu pri urcovani ceny za ADSL jste vystihl zcela presne: "o kousicek lip". Proc by mel CT nasadit ceny snesitelne pro domacnosti (rekneme 1500 za nepocitanou 256/64), kdyz muze v klidu a neohrozovan konkurenci v ramci "ekonomicke pilotaze" vyssavat male firmicky, kterym se ADSL "o kousek" vyplati? Mimochodem samotny termin ekonomickho pilotu je naprosto pochybny, nikdy jsem o nicem takovem neslysel. Nejsou-li manazeri CT schopni spocitat cenu za produkt a museji to zkouset na zakaznicich, nemaji na svych postech co delat.
fanda
fanda (neregistrovaný)
30. 5. 2002 10:42 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
Myslim, ze o to se snazi kazdy, prodat svuj produkt za co nejvyssi cenu, ktera je trhem akceptovana.
Pokud mam bezkonkurencni produkt, tak proc toho nevyuzit.
Procpak asi nejnovejsi procesory jsou tak drahe, dokud nema konkurent srovnatelny? Pak ceny rapidne klesnou.
V tomto pripade je ovsem sporne to dosazeni bezkonkurencnosti :-)
nishkam
nishkam (neregistrovaný)
30. 5. 2002 10:49 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
Ale NE, nemusi se prodavat za co nejvyssi cenu! Je vyhodnejsi prodat co nejvetsi mnozstvi a pri tom neposkodit svuj image.
Jiri
Jiri (neregistrovaný)
30. 5. 2002 13:10 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
nastesti Telecom uz nema co poskodit :)

image Telecomu? to je snad primo logicky nesmysl!
nishkam
nishkam (neregistrovaný)
30. 5. 2002 13:31 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
porad se do toho cpe spousta prachu. Vic nez jen slova :-)
Tomáš
Tomáš (neregistrovaný)
30. 5. 2002 19:27 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
Image Telecomu - tomu se rika OXYMORON - slovni spojeni, kde si dve pouzita slova vzajemne smyslem nebo emocionalnim nabojem odporuji.

Napr. "Military Intelligence" (v cestine to bohuzel nevyzni)
nebo "Dobrej polda" (tak to uz je pochopitelne pro kazdeho)

Rekl bych, ze Image Telecomu spada presne do tehle kategorie. Image je slovo nesouci naboj pozitivni a Telecom?... Nemalujte ČTc na zeď!
th
th (neregistrovaný)
31. 5. 2002 10:21 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
Prosim, Military Intelligence vyzni jen zabavne jen pro cloveka s mizivou znalosti anglictiny, jinak je to ovsem chapano jako "vojenske zpravodajstvi", coz je emotivne zcela neutralni...
Ondřej Pokluda
Ondřej Pokluda (neregistrovaný)
31. 5. 2002 14:14 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
Naopak, anglictinar oceni pekny dvojsmysl.
neznamy
neznamy (neregistrovaný)
31. 5. 2002 0:22 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
Vazeny pane a ostatni, konecne jste to spravne pochopili. Tato nabidka smeruje dnes pouze do sektoru firem. Cil v prvni vlne je, vytlacit WIRELESS pripojky z trhu. Je zbytecne o tom jakkoliv jinak spekulovat.
PumliCZ
PumliCZ (neregistrovaný)
20. 6. 2002 17:46 Nový

Re: Ta cena neni tak hrozna

celé vlákno
Mno ja nevim, ale ted jsem objednaval pro sebe domu mikrovlnku od Contactelu, 64 nelimitovana, nicmene sdilena... 3200,- mesicne i s pronajmem anteny. Zrizeni neco kolem 10k, podle nakladu (kabelaz apod.). Je to asi jedina varianta (lokalita Vyskov), ktera se da pouzit.
Tomáš Kapler
Tomáš Kapler (neregistrovaný)
30. 5. 2002 10:07 Nový

BOJKOT

celé vlákno
Telecom a IOL se znovu spojili v neregulérním boji proti ostatním ISP a alternativní operátorům.

Soudy a protesty u úřadů budou trvat minimálně půl roku a za tu dobu si obě firmy vydělají spousty milionů a dále upevní svoji monopolní pozici a oddálí či úplně znemožní nástup konkurečního prostředí a internetu pro každého.

Proto navrhuji, aby se ISP a alternativní operátoři znovu spojili a začali blokovat IP komunikaci ze serverů a uživatelů IOL a Telecomu. Jak historie ukazuje, je to jediná šance jak je donutit aby jednali rychleji.
Měli by se připojit i e-ziny, protože současný stav oddaluje masivní rozšíření internetu a tedy obírá o peníze i je.

Petr Nachtmann
Petr Nachtmann (neregistrovaný)
30. 5. 2002 14:14 Nový

Re: BOJKOT

celé vlákno
Alternativni operatori si budou stezovat v Bruselu, to je jiste... Nepredpokladam, ze by vladou a parlamentem podporovane lumaparny CTc skoncily driv, nez bude zprivatizovan. BTW na strane e-zinu by docela stacil traffic shaping dle IP adresy, pripadne splash screen, jakou zavedl zbynek v Netmagu...
horn
horn (neregistrovaný)
30. 5. 2002 10:32 Nový

ISDN je lepší než ADSL!!!

celé vlákno
V tom marketingovém oddělení Imaginetu jsou asi opravdu jen neuvazujici blbeckove. Nebudu zde rikat ze jejich ADSL je o nicem. To vime ted uz vsichni, ale at se ti pitomci zkusi opravdu zamyslet nad tim, jak to nastavili:

V jejich nejnizsi cene IOL PLatinum (bez najmu zarizeni) zakaznik dostane 500 MB za 1900,- a pak soli a soli za kazdy MB.

A ted se podivejte i na tu jejich obstarozni ISDN2 STANDARD PLUS (http://www.telecom.cz/sluzby_home/euroisdn/internetove_cenove_programy/): Pokud lze s ISDN realne dosahnout 6kB/s, pak v tomto balicku stahne v ramci pusalu (1099Kč) celych 691,2 MB a kazdy dalsi MB vyjde rozhodne levneji nez kazdy dalsi MB u ADSL. To je proste neco neuveritelneho, ale v Ceske republice je stara ISDN konkurenci pro ADSL.

Telecome: Myslet a jen myslet a ne onanovat nad zpravou o hospodareni za lonsky rok.
Tomis
Tomis (neregistrovaný)
30. 5. 2002 11:35 Nový

Re: ISDN je lepší než ADSL!!!

celé vlákno
Pěkně podaný názor... Neljde udělat nic jiného, než souhlasit
Anonymous insider
Anonymous insider (neregistrovaný)
30. 5. 2002 12:38 Nový

Re: ISDN je lepší než ADSL!!!

celé vlákno
Je mi lito, hlavni vyhodou ADSL je "always on" ... bez oheldu na cenu MB, pokud stahnu za mesic 500 MB jen pouzivanim ICQ a 100% dostupnisti emailu, pak se na ISDN nedoplatite nikdy.
earl
earl (neregistrovaný)
31. 5. 2002 13:04 Nový

Re: ISDN je lepší než ADSL!!!

celé vlákno
Jenže v ADSL se ti počítají data na oby směry IN i OUT, takže si svých stažených ICQ 500MB poděl dvěma
runner
runner (neregistrovaný)
30. 5. 2002 11:34 Nový

90 hal / MB

celé vlákno
Pro ty ovce, ktere jsou "skoro spokojeny" s cenami si nemohu odpustit male porovnani:

512/128 kbps, 3 GB v cene
mesicni poplatek 2675 Kc, 90 hal/MB nad limit.

1MB/256 kbps, neomezeny prenos
mesicni poplatek 5070 Kc

Zeme = Irsko, skoro-monopolni operator EIRCOM.

A nepokousejte se ani prepocitavat podle realnych mezd a kupni sily obyvatelstva.

runner

PS: Jsou tu volby, uvidime jestli voli lide-spotrebitele nebo firmy. Dam svuj hlas tomu, kdo zlikviduje monopol CTc. Jakkoliv. I za cenu zpopelneni bez nahrady.
Vaclav Kabat
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
30. 5. 2002 13:00 Nový

Re: 90 hal / MB

celé vlákno
vole....
ja jsem na zapade irska.. a s eircommem tu mam moznost jen dialup.. beziciho max 22 kbps a kazdych 10 minut se to rozpadne..

horsi infrastrukturu nez v irsku nemaji asi ani v somalsku :-)
Vaclav Kabat
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
30. 5. 2002 13:02 Nový

Re: 90 hal / MB

celé vlákno
zapomnel jsem dodat
ze to co mozna usetris na internet das, pokud jsi v dublinu, za bydleni (spis ale 2x tolik :-)

za to co je v dublinu jeden pokoj mimo centrum, ja mam 2 patrovy barak se 4 loznicema :-)
Kuba
Kuba (neregistrovaný)
30. 5. 2002 13:33 Nový

ADSL

celé vlákno
Včra jsem ADSL chtěl ještě jednou otestovat a stahnout RedHat 7.3 1CD z ftp.linux.cz a pokaždé po 30-120Megách spadlo spojení. To bych se už vůbec nedoplatil.
runner
runner (neregistrovaný)
30. 5. 2002 16:02 Nový

Irsko

celé vlákno
Hmmm, proc hned vulgarne, ze?
Nicmene... Vul jste akorat tak vy.

Vite, tezko lze srovnavat nesrovnatelne. Az bude misto chrcici anologovky v Horni Dolni ADSL, muzeme si rict ze na tom jsme fakt dobre. Ale Horni Dolni je samozrejme dira, stejne jako zapad Irska (Galway nevyjimaje) a na ADSL si nejakou dobu pocka. Pravdepodobne cele veky, protoze s cenami nekolikanasobne vyssimi nez kdekoliv jinde v Evrope se zakaznici zrovna nepohrnou.

Jen se divim, ze to v Irsku neosoli stejne jako v CR, to by meli paradni moderni infrastrukturu raz dva, stejne jako my, a IT prumysl by se k nim hrnul jeste vice, ze ano...
Nikdy si nepripadam trapneji, nez kdyz se nekdo z kolegu dotkne SOHO sektoru, je velmi smutne vysvetlovat, ze nase firmy jsou pripojeny v lepsim pripade 128kbps a domacnosti dial-upem. Proste jsme zaostali, beznadejne ZAOSTALI, i za Irskem...

runner

Vaclav Kabat
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
30. 5. 2002 16:20 Nový

Re: Irsko

celé vlákno
pak jste vul vy :-)
protoze irsko a jejich nezaostalost a pod je jen KEC. Jejich HDP bude klesat o 5 procent podle odhadu na pristi rok a momentalne jejich totalni lenost je atakovana snad jen royem keanem :-). A uroven jejich znalosti je NAPROSTO prachbidna navic v kombinaci s lenosti. .pekne dekuji.
A diky za varovani. To vy srovnavate nesplnitelne. Kdosi tu pripominal nemecko, irsko je na tom nekde s pilotnim projektem podobne, protoze to jede za penize z EU (vesmes nemci), to se t pak vytvari infrastruktura ze? Domnivam se, ze nase infrastruktura (obecne) je take (a nerad to rikam) diky komancum ve velmi dobrem stavu.
a doma v praze mam samozrejme UPC ;-))

Na zaver vyslovim prani aby CR nebyla nikdy jako irsko.
MK
MK (neregistrovaný)
30. 5. 2002 16:29 Nový

Re: Irsko

celé vlákno
Domnivam se, ze nase infrastruktura (obecne) je take (a nerad to rikam) diky komancum ve velmi dobrem stavu.

pokud je me znamo, tak nase telekomunikacni infrastruktura byla ve velmi bidnem stavu. "Komancove" dbali na to, aby lidi spolu nemohli prilis komunikovat - koneckoncu pak by si mohli rict, ze na Zapade je to lepsi :-)

Vaclav Kabat
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
30. 5. 2002 16:39 Nový

Re: Irsko

celé vlákno
dobre... ok.. tim lepe :-).. ted mame infrastrukturu, takze si tu muzeme pekne rict, jak je to na zapade hruza, v irsku jsem poprve pronesl vetu "Zlaty SPT telecom!!"
a to same s mobilnimi operatory (viz GPRS)
Jiri
Jiri (neregistrovaný)
31. 5. 2002 6:59 Nový

Dobre.

celé vlákno
Teda nedelam to casto, ale takhle dobry nazor (pokud to nebyla ovsem recese) jsem uz dlouho nevidel.
V Australii je to (podle toho co pisete o Irsku) podobne. Take ja to nerad rikam, ale...alespon ze je to u nas takove jake to je. A neni to jenom o penezich (okamzite prepocitani prumerneho platu vzhledem k cene nejakeho produktu), jak si nekteri lide mysli.
Dan Lukes
Dan Lukes (neregistrovaný)
1. 6. 2002 5:42 Nový

Re: 90 hal / MB

celé vlákno
horsi infrastrukturu nez v irsku nemaji asi ani v somalsku :-)

O Somalske internetove infrastrukture nahodou neco vim - pripojeny jsou jen tri vetsi lokality (satelit, tusim 256kbps, dodavatel konektivity je z UAE a na podzim cele Somalsko z hodiny na hodinu od Internetu ustrihli - v ramci boje proti Al Kaida celou konektivitu dodavajici tuto pobocku totiz urady zavrely kvuli podezreni z napojeni na teroristy), jelikoz zneexistuje elektricky bod jsou nutne pozemni body napajene generatory (a musi se pravidelne objizdet s naftou) ...

No, myslim, ze at uz je situace v Irsku jakakoliv, srovnat ji se Somalskem je znacna nadsazka - nojo, vim, byl tam smajlik ...

Eso
Eso (neregistrovaný)
30. 5. 2002 13:38 Nový

Re: 90 hal / MB

celé vlákno
Mimochodem a ktera strana to slibuje? Ja to nenasel - ani Kolaice se k tomu moc nevyjadruje.
Kobra
Kobra (neregistrovaný)
30. 5. 2002 11:37 Nový

Ceny "doplňkových" služeb

celé vlákno
Viděli jste ceník doplňkových služeb?

Změna rychlosti 2300 Kč
Pevná IP adresa: 399 Kč měsíčně !!!

Změna ADSL z analogu na ISDN nebo naopak:
4600 + cena přeměny přípojky + 1000 jako reinstalace!!!

Pozastavení služby 500 Kč + 500 Kč každý měsíc !!

To je síla...
Jakub Moc
Jakub Moc (neregistrovaný)
30. 5. 2002 11:56 Nový

Jak jeste dlouho?!

celé vlákno
Jak dlouho nas jeste bude ta banda monopolnich lumpu ve spojeni s uplatnymi uredniky a neschopnou vladou vysavat a delat si z lidi srandu?! Uz snad radsi nic. Opravdu no comment.

P.S. Doufam ze prizivnik Brezina po volbach nalezne v CTc teple mistecko, kde patricne uplatni svou neschopnost a "bohate" zkusenosti.

Petr
Petr (neregistrovaný)
30. 5. 2002 11:59 Nový

200 krat drazsi nez v Nemecku

celé vlákno
CTc se sice otiral o T-Online, ale jeho nabidka vychazi 200 krat drazsi (pocitano pri vyuziti dane kapacity po 24 hodin denne v jednom smeru) nez prave zminovany T-Online. Nechapu komu je to urceno, 500MB dat je tak na dva dny.
Karel Fajkus
Karel Fajkus (neregistrovaný)
30. 5. 2002 13:33 Nový

Požádejme EU o odložení uzavření kapitoly Hospodářská soutěž

celé vlákno

ADSL Českého Telecomu - pokračování odírání zákazníka:
Požádejme EU o odložení uzavření kapitoly Hospodářská soutěž

Podle mého názoru nemá smysl dělat jakékoli akce proti ČTc v souvislosti s nehoráznou nabídkou ADSL přímo u nás. ČTc je vlastněn

státem, regulátor trhu je bezzubý – proč by ČTc nějak tlumil, je to přeci jedna kapsa. Budou-li menší zisky z ČTc, bude i

méně na platy jak vlády, tak poslanců, senátorů, regulátorů atd.

Možným řešením by bylo, kdyby stát již konečně ČTc prodal, poté by snad nad ním přestal držet ochranou ruku. Jenže optimální čas

na prodej je dávno pryč, poslední pokusy tak selhaly, a konec prodeje je momentálně v nedohlednu.

Proto navrhuji připravit petici (nebo něco podobného, otevřený dopis, atp.) pro Evropskou Unii / Evropskou Komisi, aby

pozastavila uzavření přístupové kapitoly Hospodářská soutěž a plně prošetřila chování ČTc a našeho státu ve věci deformací

trhu.

Připojte se, vyjádřete se na http://www.volny.cz/lomax/adsl.html.

Petr
Petr (neregistrovaný)
30. 5. 2002 14:08 Nový

PROC SE NEKDO NEZEPTAL??

celé vlákno
Proč se na tiskovce žádný z novinářů nezeptal, JESTLI a KDY hodlá Telecom zavést nabídku ADSL s tarifem i pro domácnosti? To opravdu nikdo z přítomných nebyl schopen jít dotazy po samotné podstatě věci? UPC má tarify pro firmy taky mnohonásobně vyšší než ty pro domácnosti, tudíž nejpodstatnější je s čím přijde Telecom pro domácnosti. To ale asi nikoho z přítomných nenapadlo se zeptat, takže se neví nic. Ach jo.
Petr
Petr (neregistrovaný)
30. 5. 2002 14:25 Nový

Re: PROC SE NEKDO NEZEPTAL??

celé vlákno
Protoze ta otazka je ponekud zbytecna. Je to asi jako kdyby jste se zeptal kdy zmizi vetsina komousu z vlady a manazerskych postu (a Telecomu) :-/
Roman Smely
Roman Smely (neregistrovaný)
31. 5. 2002 8:52 Nový

Re: PROC SE NEKDO NEZEPTAL??

celé vlákno
Ptal jsem se na to, kdy teda ADSL odstartuje do ostreho provozu (bude prakticky vsude dostupne - jak cenove, tak technicky) a bylo mlhave zopakovano, ze letos na podzim.
Petr
Petr (neregistrovaný)
30. 5. 2002 14:44 Nový

Internet v Čechistánu - kartel ?

celé vlákno
Zajímal by mě názor lidí, kteří vidí více do situace okolo Internetu v tomhle banánistánu. Podle toho co se píše není konektivita zdaleka tak drahá aby se musela počítat pomalu na pakety jak se tu děje. Kde je problém ? Ceny jsou (s vyjímkou UPC) většinou astronomické a "konkurence" si moc nekonkuruje. Jediné co člověka napadá je tichá dohoda mezi providery, která se autoreguluje dle telekomunistického normálu.
MK
MK (neregistrovaný)
30. 5. 2002 16:06 Nový

Re: Internet v Čechistánu - kartel ?

celé vlákno
To je samozrejme nesmysl, jen si spocitejte, co vsechno obvykle v te cene je :-)
Petr
Petr (neregistrovaný)
30. 5. 2002 16:40 Nový

Re: Internet v Čechistánu - kartel ?

celé vlákno
Pak mame asi nekolikrat drazsi praci (a platy) nez v Evrope. Jinak si ten rozdil cen neumim vysvetlit.
b.stanik.t
b.stanik.t (neregistrovaný)
30. 5. 2002 16:58 Nový

Re: Internet v Čechistánu - kartel ?

celé vlákno
A možná také příliš velkou konkurenci : ) Pokud se v jednom paneláku připojuje 5 lidí a každý přes jiného poskytovatele, tak musí být i téměř 5 x vyšší náklady na připojení.

Až si firmy rozdělí svá teritoria, konkurence trochu prořídne (tím nemyslím, že by byl monopol) a v každém teritoriu se připojí k internetu více uživatelů, hned budou náklady nižší.
MK
MK (neregistrovaný)
30. 5. 2002 17:07 Nový

Re: Internet v Čechistánu - kartel ?

celé vlákno
Ano, o podobne experimenty se pokouseli komuniste ... Nastesti uz je to za nami.
b.stanik.t
b.stanik.t (neregistrovaný)
30. 5. 2002 17:32 Nový

Re: Internet v Čechistánu - kartel ?

celé vlákno
Tak to nemyslím. Myslím normální běžné tvrdě kapitalistické přerozdělení trhu - jako je tomu v zemích, kde je připojení levnější (USA). Ono 5 pojítek na jednom domě opravdu není moc efektivní a firmy si to stejně nechají zaplatit - pouze nepůjdou s cenou dolů.

Takhle normální člověk nemá moc cenově přijatelných možností. Buď to udělá TELECOM a nebo nikdo (i když je tu ještě ČEZ, ale ten o tom snad ani nepřemýšlí). O nějakých kabelovkách nemůže být řeč, protože kabelovka je opět jenom tam, kde se jí to vyplatí.
Miroslav Rudolf
Miroslav Rudolf (neregistrovaný)
30. 5. 2002 18:54 Nový

Re: Internet v Čechistánu - kartel ?

celé vlákno
Tim myslite rozdeleni Telecomu?
MK
MK (neregistrovaný)
30. 5. 2002 22:38 Nový

Re: Internet v Čechistánu - kartel ?

celé vlákno
A to normalni kapitalisticke prerozdeleni trhu, ktere nikde samovolne neprobehlo (pokud vim), chcete ridit z vlady nebo odkud?
b.stanik.t
b.stanik.t (neregistrovaný)
31. 5. 2002 8:11 Nový

Re: Internet v Čechistánu - kartel ?

celé vlákno
Ve velké části odvětví samovolné přerozdělení trhu (tedy dohody mezi firmami, fúze, atd...) probíhá velice často a vždy probíhalo. Navíc v mnoha zemích existuje regulované přerozdělení trhu (musíte mít licenci pro určité území, určitý segment - kterou dostane pouze omezený počet podnikatelů ať již na základě aukce, či výběrového řízení). Opravdu jsem v oněch "ani trochu neregulovaných" zemích neviděl, že by jednomu domu poskytovalo stejnou službu 50 firem, jako je tomu mnohdy u nás. Chyba je především v nevyspělosti trhu a v malé síle jednotlivých společností.
MK
MK (neregistrovaný)
31. 5. 2002 8:38 Nový

Re: Internet v Čechistánu - kartel ?

celé vlákno
Kde u nas poskytuje 50 firem sluzbu do jednoho domu?

Podotykam, ze treba v Nemecku poskytuje sluzby skutecne nekolik desitek operatoru sluzby do jednoho domu. Urcite Vam neco rika sluzba Volba operatora - pokud ne, zeptejte se u lidi, kteri Vas plati (na Oslany kamarade, na Olsany)

b.stanik.t
b.stanik.t (neregistrovaný)
31. 5. 2002 13:22 Nový

Re: Internet v Čechistánu - kartel ?

celé vlákno
Zrovna v případě volby operátora je služba zaváděna do jednoho domu pouze jedním subjektem a pouze s "jediným kabelem", který se do domu natáhne pouze jednou a není zavedeno 50 stejných kabelů od různých operátorů.

Já nevím, proč tomu nechcete věřit - zkuste si o tom něco zjistit, ale v místech, kde je tak levné připojení většinou není zavedeno 50 téměř totožných kabelů se stejnou službou, opravdu ne. Vždy poskytuje službu buď pouze jedna firma v rámci licence, nebo existuje dohoda poskytovatelů, kteří mají společné železo. Věřte si tomu, nebo ne.

A jen tak mimochodem, vy máte v rodném listě napsáno MK : )?
MK
MK (neregistrovaný)
31. 5. 2002 14:30 Nový

Re: Internet v Čechistánu - kartel ?

celé vlákno
A on nekdo (treba alternativni operatori) chteji poskytovat sluzby na jinych dratech? Oni chteji proste a jenom, aby meli pristup k mediu ... Coz dnes nemaji.

Ne, mam tam napsano Michal Krsek - a nejsem zamestnancem zadneho operatora ani medialni agentury.

b.stanik.t
b.stanik.t (neregistrovaný)
4. 6. 2002 8:57 Nový

Re: Internet v Čechistánu - kartel ?

celé vlákno
Také by mne zajímalo, na co vlastně reagujete : )
Jarda
Jarda (neregistrovaný)
30. 5. 2002 22:31 Nový

Re: Internet v Čechistánu - kartel ?

celé vlákno
No ono je asi problem, kdyz zakaznicke zarizeni vezsinou stoji kolem 20 000 a centralni mnohokrat vice. A to se musi providerum taky nekdy vratit, a malokf¨dy maji na to, aby si to rozpocitali vice nez na 2 roky. Zahranicni podniky jsou silnejsi, jsou vetsi (vice nakupuji, lepsi ceny) atd...
Invisible
Invisible (neregistrovaný)
3. 6. 2002 16:54 Nový

Re: Internet v Čechistánu - kartel ?

celé vlákno
ADSL modem stoji, kdyz se to kupuje dostatecne ve velkem, kolem $60. Co se tyce DSLAMu, opet, da se to koupit s naklady kolem $90 na port. Splitery nestoji skoro nic. Jedine reseni je local loop unbundling, do te doby bude i v projektu ADSL Telecom v realu predvadet, jak funguje turecke hospodarstvi v potemkinove vesnici...
Petr
Petr (neregistrovaný)
3. 6. 2002 18:30 Nový

Re: Internet v Čechistánu - kartel ?

celé vlákno
Presne tak... akorat ze to je u zminovaneho ADSL, kde si Spolecnost Proti Telefonovani muze nastavit ceny jake chce. U bezdratu tech ~40 000 za pripojeni jednoho koncoveho bodu plati a to je presne duvod, proc jsou bezdraty tak drahe... Internetova konektivita je konecne i u nas dosazitelna, ale posledni mile asi jeste dlouho nebude :(
blackwolf
blackwolf (neregistrovaný)
31. 5. 2002 0:22 Nový

kazdy nazor musi mit titulek:-)

celé vlákno
no ja si myslim, ze by jeste mohla pomoct masivni demonstrace, ktera by se konala pod zastitou a nejlepe s primou ucasti nejake zname osobnosti(napr. Neff). V kombinaci se stiznosti alternativnich operatoru v Bruselu by se mohly ledy pohnout.
asdf
asdf (neregistrovaný)
31. 5. 2002 2:20 Nový

safd

celé vlákno
 <center><IFRAME align=center src="http://www.iwebs.cz"
width="1024" height="768"
marginheight=&quot;0&quot; marginwidth=&quot;0&quot;&gt;<br>
&lt;/IFRAME&gt;
earl
earl (neregistrovaný)
31. 5. 2002 13:12 Nový

Re: safd

celé vlákno
se ti to moc nepovedlo s tim podelanym IFRAMEM co vopruze?
pj
pj (neregistrovaný)
31. 5. 2002 11:48 Nový

Telecome víš co si s ADSL můžeš?

celé vlákno
Drahý Telecome,

Za ty ceny si ADSL můžeš klidně strčit do prdele. Ještě že jsem před měsícem zrušil telefon - teď jenom vidím jak dobře jsem udělal.

Tvůj (už) neuživatel
Marek Stransky
Marek Stransky (neregistrovaný)
3. 6. 2002 13:22 Nový

TO MA BYT VTIP ???

celé vlákno
To si z nas Telecom nebo Lupa dela srandu, je utajenej April, jarni Silvestr nebo co to ma byt??? To je mysleno vazne??? Mam se tomu smat nebo brecet??? V Nemecku dostanu DSL za 1500 Kc (patnact set korun ceskych) s NEOMEZENYM objemem dat i dobou pripojeni (pri rychlosti 768/128 kbps) !!!!!!
Neo
Neo (neregistrovaný)
4. 6. 2002 22:25 Nový

Re: TO MA BYT VTIP ???

celé vlákno
Welcome to the Desert of the Real.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem