Hlavní navigace

Agentura Aegis odstartovala digitální pobočku Isobar

Patrick Zandl

Pravděpodobně poslední velká reklamní nadnárodní agentura Aegis neměla v Česku svou pobočku určenou internetu a digitálním médiím. To je po včerejšku minulostí, protože Aegis představil svou digitální pobočku Isobar pro Českou republiku. Povede ji Michal Fejk, který doposud vedl digitální divizi Aegisu a jak na oficiálním představení uvedl, uvedení Isobaru do Česka je zhmotněním jeho snů. Podle Michala Fejka je úlohou Isobaru zákazníkům nabídnout především čas. Čas, který budou mít lidé pro…

Pravděpodobně poslední velká reklamní nadnárodní agentura Aegis neměla v Česku svou pobočku určenou internetu a digitálním médiím. To je po včerejšku minulostí, protože Aegis představil svou digitální pobočku Isobar pro Českou republiku. Povede ji Michal Fejk, který doposud vedl digitální divizi Aegisu a jak na oficiálním představení uvedl, uvedení Isobaru do Česka je zhmotněním jeho snů. Podle Michala Fejka je úlohou Isobaru zákazníkům nabídnout především čas. Čas, který budou mít lidé pro vnímání jeho značky. Což je zajímavá myšlenka, vedoucí především k marketingu na internetu pomocí sociálních sítí – uvidíme, jak se to podaří Isobaru přetavit z powerpointových presentací do reality. Nad některými myšlenkami z presentací zástupců Isobaru se zastavíme ještě později v článku.

Našli jste v článku chybu?