Zynga zaplatila 200 milionů dolarů za OMGPOP, tvůrce populární mobilní aplikace Draw Something. Od akvizice se ale věci vyvíjejí poněkud nepříznivým směrem. Počet denních aktivních uživatelů spadl o třetinu (o pět milionů méně) a okolo OMGPOP se rozpoutal menší tweetovaci skandál (CEO OMGPOP si poněkud příliš otevřel ústa směrem k zaměstnanci).
Learning From Zynga's „Draw Something“ Debacle se zmiňuje o tom, že Zynga možná v OMGPOP (a zejména v Draw Something) viděla hrozbu a ke koupi nedošlo na základě zcela racionálního přemýšlení. Jediné co Draw Something bylo schopné nabídnout, byl rostoucí graf. A po akvizici zcela změnil směr. Padá dolů.
Zmiňuje se také o dalším obvyklém problému, zvláštním zvyku nehledět na obchodní model. Ten Draw Something nemá a převést vše klasicky na „inzerci“ se nedaří.
A pokud jste kdy Draw Something zkoušeli, je velmi těžké si představit tuto hru v dlouhodobém hledisku. Velmi rychle omrzí, takže dříve nebo později se vyčerpají „hráči“. Není to klasicky model Zyngy, tedy něco jako FarmVille či CityVille, kde udržujete velkou část hráčů v neustále snaze „dosáhnout další metu“.