Alibaba pokračuje v rozhazování. 120 milionů do americké herní firmy

Čínský kolos se před vstupem na americkou burzu ještě rozhodl trochu rozšířit své sítě. Vyhlédl si vývojáře mobilních her Kabam.

Sto dvacet milionů dolarů oceňuje mobilní startup, který stojí za populární hrou Dragons of Atlantis, na jednu miliardu. Podle deníku Wall Street Journal by investice měla otevřít hrám od Kabamu do Číny. 

„Strategická spolupráce s Alibabou poskytne naší firmě zdroje, infrastrukturu a hlavně distribuční kanály na nových trzích, především v Asii,“ tvrdí šéf Kabamu Kevin Chou. Firma od investorů zatím celkem posbírala čtvrt miliardy dolarů a loňský rok uzavřela s tržbami ve výši 360 milionů dolarů. Na čínský trh se chystá vtrhnout s hity jako třeba The Hobbit: Kingdoms of Middle-earth, Fast & Furious 6: The Game nebo připravovanými The Hunger Games.

Čína je velmi lákavá. Tvoří přibližně padesát procent světového herního trhu, ale není jednoduché tam prorazit bez silného, místního partnera. “Zároveň musíte bojovat s vysokou fragmentací androidového ekosystému s mnoha typy zařízení, verzí, způsobů placení a podobně. 

Kabam je další z řady amerických startupů, na které si investoři z Alibaby políčili. Už v březnu získal 280 milionů tým stojící za herní a chatovací mobilní platformou Tango

Content

A nejde jen o mobilní startupy. V dubnu byl tým Alibaby tím hlavním ze skupiny investorů, kteří vložili 250 milionů dolarů do služby Lyft, která podobně jako konkurenční Uber provozuje dopravní služby. Největší podíl měla také na investici ve výši 206 milionů dolarů do nákupního klubu ShopRunner.

Zároveň se během tohoto týdne objevily zprávy, že Alibaba vyjednává i se Snapchatem. Podle informací agentury Bloomberg chce firma do startupu napumpovat tolik peněz, že by jeho hodnota vyskočila až na deset miliard dolarů. 

Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení Základy online marketingu - jak přivádět na web návštěvnost

  •  
    Vyhledavače a PPC kampaně - jak fungují
  • Webová analytika - k čemu jí využít
  • Facebook a další sociální sítě - co a jak komunikovat

Detailní informace o školení Základy online marketingu »