Allegro hodilo ručník do slevového ringu a ukončilo AukroCity

Byl to alespoň papírově ambiciozní projekt. Allegro se startem AukroCity před více jak rokem pokusil svézt na mánii slevových serverů. Naskočilo ale pozdě a nepřesvědčivě.

AukroCity je od 1.6.2012 minulostí. Allegro sice na webu připomíná, že zajímavé slevy a nabídky bude neustále nabízet na ulovky.aukro.cz, ale to je jen slevové promo k nabídce obchodníků z Aukra. O startu AukroCity jsme informovali zde

KL_NOMINACE

Proč AukroCity skončilo? Oficiálně nic víc, než je na stručném webu, oznámeno nebylo. Je ale pravděpodobné, že Aukru přerostla přes hlavu akvizice slevových nabídek, která byla nakonec pracnější a nákladnější než výnosy, zatímco jejich atraktivita šla rapidně dolů. Tedy to, s čím se potýká většina hráčů na trhu, jimž se nepodařilo obsadit přední příčky. A to se AukroCity, přes všechen optimismus „průlomového projektu“, nikdy nepoštěstilo.

Allegro se tak může soustředit na svůj hlavní business, posilování v oblasti e-komerce, kde bylo letos a vloni velmi akvizičně aktivní. Novinkou v této oblasti je, že akvizici Mall.cz (Netretailu) společností Naspers, která vlastní i Allegro, schválil český antimonopolní úřad a do konce měsíce se očekává i souhlas slovenského úřadu, čímž by akvizice byla finálně odsouhlasena.

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 28. 6. 2012 14:33

Školení PPC reklamy pro pokročilé

  •  
    Důležité principy fungování PPC reklamy
  • Optimalizační postupy běžících kampaní
  • Práce s aplikací AdWords editor

Detailní informace o školení PPC reklamy pro pokročilé »