Hlavní navigace

Alza.cz v říjnu největším zadavatelem obrazové internetové reklamy

Redakce

Zadavatelé internetové reklamy využili v říjnu reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 632 milionů korun. To je meziroční nárůst o 44 %. Nejvíce zadal obchod Alza.cz, a to v ceníkové hodnotě 16,9 milionu korun; druhá byla Telefónica 16,7 miliony korun a třetí Porsche Česká republika 15,7 miliony korun. Ceníkové ceny jsou jen fikce, která nezohledňuje poskytnuté slevy a jiné možné dohody; skutečně zaplacené ceny se nezveřejňují.

Zadavatelé internetové reklamy využili v říjnu reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 632 milionů korun. To je meziroční nárůst o 44 %. Nejvíce zadal obchod Alza.cz, a to v ceníkové hodnotě 16,9 milionu korun; druhá byla Telefónica 16,7 miliony korun a třetí Porsche Česká republika 15,7 miliony korun. Ceníkové ceny jsou jen fikce, která nezohledňuje poskytnuté slevy a jiné možné dohody; skutečně zaplacené ceny se nezveřejňují.

Zdaleka nejvíce reklamy zobrazil Seznam; s velkým odstupem následuje Centrum Holdings a Mafra:

Našli jste v článku chybu?
16. 11. 2012 14:49

Pod to se mohu podepsat. Jestli mi Alza začala být něčím krajně nesympatická, tak tím uřvancem. Také raději nakupuju jinde než podporovat tenhle hnus.

10. 12. 2012 10:57
Milda (neregistrovaný)

Od té doby co na mě ten zelený uřvanec křičí z obrazovky, jsem od Alzy nic nekoupil a to jsme měli celkem dost věcí na objednávku z fakultní nemocnice. Nechápu proč už si to Alza dávno neuvědomila, že tím sama sobě škodí, ten zelený uřvanec = negativní reklama.