Hlavní navigace

Alžběta Houzarová (Vodafone): lidé chtějí po mobilních operátorech na sociálních sítích péči a rady

Martin Vyleťal

Vodafone má tým, který se stará o sociální sítě. Je aktivní na Youtube, Twitteru, Facebooku a Foursquare. Lidé chtějí po mobilních operátorech na sociálních sítích péči a rady. Proto Vodafone najal pět specialistů péče o zákazníky, kteří jsou aktivní hlavně na sociálních sítích. Vodafone má na Twitteru brandový kanál a kanál péče o zákazníky. Feedback ze sociálních  sítí se firma podle Alžběty Houzarové snaží implementovat do rozhodnutí managementu.

Vodafone má tým, který se stará o sociální sítě. Je aktivní na Youtube, Twitteru, Facebooku a Foursquare. Lidé chtějí po mobilních operátorech na sociálních sítích péči a rady. Proto Vodafone najal pět specialistů péče o zákazníky, kteří jsou aktivní hlavně na sociálních sítích. Vodafone má na Twitteru brandový kanál a kanál péče o zákazníky. Feedback ze sociálních  sítí se firma podle Alžběty Houzarové snaží implementovat do rozhodnutí managementu.

Našli jste v článku chybu?
7. 6. 2012 20:23
Petr (neregistrovaný)

Lidé už od současných operátorů nechtějí nic. Lidé chtějí zásah státu proti nim. Léta budovaný značky na odpis během 1 roku, gratuluju všem tiskovým mluvčím a Alžbětě Houzarový taky.

8. 6. 2012 10:19
JKL (neregistrovaný)

Ano, přesně tak! Operátoři u nás jenom okrádají slušné lidi a to doslova. Dokud je člověk slušný, nekonfliktní a platí, tak mu účtují nehorázné sumy...

Navíc spousta různých skrytých poplatků a různých "háčků" ve smlouvách taky mluví za své. Při jednání s operátorem (i jako firma) mám neustále oči ve střehu a jenom čekám z které strany přijde rána pod pás nebo kudla do zad. A přijde vždy!