Amazon prý vyvíjí telefon s 3D displejem, ovládaný i očima

Jak v Applu inovace postupně dohasíná, uvolňuje se patrně místo pro jinou tajnůstkářskou společnost vedenou tvrdou rukou neoblíbeného, ale cílevědomého šéfa‑zakladatele…

Amazon se chystá rozšířit své hardwarové portfolio také o smartphony. Dohady o tom nejsou novinkou — aby však Amazon přišel s něčím jedinečným na trhu jinak zaplněném, údajně chystá model s 3D displejem. Alespoň to tvrdí nejmenované zdroje WSJ.

Malé displeje schopné vytvářet prostorový obraz vnímatelný bez dalších pomůcek uvedl japonský výrobce NTT DoCoMo již v roce 2006 a jsou jimi vybaveny přenosné herní konsole Nintendo 3DS; prototyp telefonu s prostorovým displejem předvedlo LG na CES 2011.

Podle zdrojů WSJ bude telefon od Amazonu využívat sledování sítnice a půjde jej ovládat i očima. Amazon vedle toho vyvíjí i obyčejnější, nižší model telefonu.

Dále chystá také wifi zařízení na přenos zvuku pro přehrávání hudby na domácích zařízeních. To by mohla být další součást většího záměru, navazující na online prodej hudby.

Vlastní smartphony zas mohou značně rozšířit poznatky, které Amazon posbírá o svých zákaznících. Vše je údajně součástí strategie rozšířit záběr Amazonu, ale v provázanosti na jeho obchod. Čtečkami Kindle a pak tablety Kindle Fire to začalo, ale neskončilo.

Všechna zařízení jsou údajně vyvíjena v Lab126, v kalifornském Cupertinu, pod strohým projektovým označením A, B, C a D, podle něhož se uvnitř firmy často mluví prostě o projektech „abecedních“.

Content

Některá nová zařízení by mohla být uvedena už za několik měsíců, ale zdroje WSJ upozorňují, že kterýkoli z projektů může být kdykoli zastaven, nepodaří‑li se naplnit představu o výkonu zařízení anebo o předpokládané možné návratnosti.

Mluvčí Amazonu se pro WSJ odmítl jakkoli vyjádřit.

Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení Google Analytics

  •  
    Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní.
  • Jak ovládat Google Analytics a najít co potřebuji.
  • Jak měřit hodnotu objednávek z webu.

Detailní informace o školení Google Analytics »