Copak kdyby jen tam, tady kolem Dobrovíze to bude masakr. Ten nárůst osobní dopravy nejen přes Středokluky (mé bydliště) a Kněževes bude zatraceně znát! To samozřejmě nějaký poloviční obchvat Dobrovíze absolutně neřeší! No až v Kněževsi přejedou pár dětí z mateřské školky či důchodce od zdravotního střediska, popř. mne někdo sundá na kole (kamiony zákaz 6 tun od zkratky neodradí), pak se možná někdo probere...
To si ale nestěžujte na Amazon, ale na sousedy/spolužáky/spolupracovníky a další, kteří jsou ochotni ten šunt koupit. Kde by nebyla poptávka, tam by nebyla nabídka. Jinak např. u prodeje oděvů on-line zákonitě vzniká spousta vratek. Pořád je to efektivnější, než muset mít kamenné prodejny/zkušebny. Na Vánoce 2013 v nejvytíženější den Amazon prodal každou vteřinu 426 položek! Každou vteřinu toho dne! 36.8 milionu položek. Celkově má 154 tisíc zaměstnanců. Takže ty 3000 jsou 1/50 zaměstnanců. To už je celkem veliký sklad/filiálka.
Vsichni co tu kritizujete amazon, tak reknete lepsi reseni jak zamestnat tolik lidi bez niceni ovzdusi, prirody atp.
Kdxz se tam postavi tovarna tak ta zajiste bude neco vypoustet a ty nakladaky a zamestnanci tam budou beztak. Co takove usti nad labem - to ma chemicku uprostred mesta, fakt lahudka.Tedy kdyz v ni nebude automatizovana vyroba. To pak nebudou lide potreba a tedy budou sedet doma na prdeli a uradu prace ... vzpamatujte se... a budte radi ze se tu neco stavi.
Pro rejpaly - neresim to za kolik a v jakych podminkach se tam pracuje, to je o jine diskuzi a prace pro odbory.
docela by mě zajímalo proč nenecháte vrácené zboží v Dobrovízi i jinde aby my co jsme od Dobrovíze kousek nemusely kvůli tomu končit a hledat novou práci protože to pro nás bude dlouhé dojíždění? Každej by si vybral kde chce být v jakém skladu a myslím si že by to taky šlapalo a vy byste nemuseli schánět najednou třeba 500 lidí co Vám takhle skončí
Ehm, 3 tisíce lidí pracujících na minimálně 2 směny, to je počet lidí v jedné kancelářské budově, to rozhodně žádné zásadnější dopravní komplikace nezpůsobí, notabene když je sváží většinově autobusy od metra. Co se kamionů týče, to jsou jednotky aut denně, opět nic zásadnějšího.
Samozřejmě v prdeli světa, jakými je tahle oblast, to bude znatelný nárůst, ale v té prdeli světa za to budou mít díky tomu kvalitnější silnice, níjezd tam kde by nebyl, prachy do rozpočtu obce na další servis, zvýšení zaměstnanosti, do budoucna nepochybně zvýšení počtu restaurací v okolí, obsazenosti školy a tak dále. V důsledky tedy výrazné zvýšení hodnoty majetku všech lidí, co tam bydlí a tak komu by se to snad nelíbilo, bude moci své bydlení prodat a přestěhovat se do lepšího v podobné prdeli, v jaké bydlel do teď, a ještě mu zbude.
Proti nějakému procentu zmetků bych nic nenamítal. Ale když to má zaměstnávat 3000 lidí, tak logicky nejde o malé až zanedbatelné procento. Budou to celé velehory zmetků, které po přebalení skončí v lepším případě s mírnou slevou u českého debilního zákazníka. V horším případě mu to prodají bez té slevy a když bude mít problém, ještě ho pošlou kam patří. Máme tady přeci ten specifický trh, že.
Auta jsou ze 30% důvod, proč jsem se kdysi odstěhoval z Prahy, zbytek je v titulku, tak se jim v Počernicích moc nedivím. Měl jsem kdysi krásný byt v tiché ulici, pak někde někdo postavil nadjezd, auta začala jezdit tichou uličkou, první zařvaly kočky, přestaly si venku hrát děti, po čase se lidi začali stěhovat, ceny bytů šly dolů, nastěhovala se chamraď...
Ehm ... sklad, cca 50 skladniku na 2 smeny = cca 20 osobnich aut per smena. Lokalita je stejna. Autobusama nejezdi temer nikdo, zadne pouzitelne spojeni neexistuje. Drtiva vetsina z nich dojizdi 30+km.
Zaroven sklad obslouzi denne neco mezi 10-15 kamiony, a kolem 50 mensich aut.
Tzn tisicovka lidi ve smene = minimalne 500 osobnich aut + zcela jiste 100+ kamionu denne. Takze by to chtelo neblabolit, co by tam ti lide delali.
Plácáš nesmysly. 3.000 lidí, to jsou například 4 velké školy, a to slovo velké zdůrazňuji. Tedy školy pavilónového typu o 25-ti třídách, každá, co se stavěly na přelomu 70-tých a 80-tých let.
Anebo to jsou dva mrakodrapy o 25-ti patrech, jako je ten, co stojí na Pankráci u metra (Motokov).
Načež to korunuješ hláškou, že práci 3000 lidí odveze a přiveze "Co se kamionů týče, to jsou jednotky aut denně, opět nic zásadnějšího."
A ono ti to nestačí, ti lidi co je podle tebe bude svážet autobus od metra, způsobí nárůst škol, restaurací...
Zkrátka, nejlepší bydlení je v průmyslové zóně. Hala s gastarbajtry a kolony kamiónu za plotem zvyšují hodnotu domu.
Přiznej se, jsi úplně namol, nebo tak hloupý?