Američané prodali podíl v Ticketstream. Spadl do klína Ticketonu

Po čtyřech letech na světě kupuje Ticketon, respektive jeho mateřská společnost, zavedenou konkurenční značku.

Když startupy kupují zavedené značky, bývá oblíbená „disrupce“ dokonána. Na sklonku loňského roku odkoupila skupina Six Dots, pod kterou spadá Ticketon, Bohemia Ticket, šedesátiprocentní podíl v klasickém prodejci lístků ticketingové společnosti Ticketstream. 

"Ticketstream vnímáme jako inovativní firmu, takže rozhodně chceme v tomto duchu pokračovat i nadále. Pro naši skupinu je to samozřejmě příležitost k synergiím, strategicky nám Ticketstream výborně zapadá do našeho portfolia“, komentuje obchod Viktor Mastník, který stál před čtyřmi lety i s Martinem Kasouzrodu Ticketonu

EBF16

Kasa z projektu odešel před dvěma lety a v roce 2014 si Mastníkův tým pak pořídil ještě značku Bohemia Ticket. „Naše názory se rozcházely zřejmě i kvůli tomu, že pro mě je Ticketon v posledních dvou letech práce na plný úvazek a dávám mu maximum energie, času i peněz. Martin se kromě Ticketonu věnoval ještě jiným projektů, takže v tom nebyl ponořený tak jako já,“ tvrdil tehdy Mastník v rozhovoru na Lupě

Podílu v Ticketstreamu se zbavil americký fond European Renaissance Capital II. Zbylými podílníky (40 %) zůstávají i nadále Andrej Konstantinov a společnost Anver. Šéfem posílené skupiny stále zůstává Mastník, který se chce stát jedničkou na trhu. 

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 27. 1. 2016 19:25

Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu

  •  
    Jak dostat ono tajemné UX do designu.
  • Ve kterých fázích zapojit uživatele, abyste dostali nejvíc muziky za nejmíň peněz.
  • Jak vytvářet jednoduché a srozumitelné persony

Detailní informace o školení UX »