Hlavní navigace

Americká mládež tráví čím dál tím více času online

Petr Tomeš 15. 11. 2006

NielsenNetRatings, přední celosvětový výzkumník internetových médií a trhu, oznámil, že se během tříletého období vyměnily nejnavštěvovanější stránky mezi uživateli ve věku 12–17 let. Stránky nabízející výběr ikonek kamarádů IM klientů vystřídaly stránky nabízející pomoc s profily sociální sítě a vzhledy stránek. V září 2003 byla v této cílové skupině nejnavětěvovanější <a href=„http:www.originalicon­s.com/“>Originalicons.com. Není překvapením, že se dospívající děti aktivně zapojují do…

NielsenNetRatin­gs, přední celosvětový výzkumník internetových médií a trhu, oznámil, že se během tříletého období vyměnily nejnavštěvovanější stránky mezi uživateli ve věku 12–17 let. Stránky nabízející výběr ikonek kamarádů IM klientů vystřídaly stránky nabízející pomoc s profily sociální sítě a vzhledy stránek. V září 2003 byla v této cílové skupině nejnavětěvovanější <a href=„http:ww­w.originalicon­s.com/“>Origi­nalicons.com. Není překvapením, že se dospívající děti aktivně zapojují do stránek sociálních sítí jako jsou MySpace a YouTube, uvedl Ken Cassar, hlavní analytik NielsenNetRatings. Co je však překvapivé, je rozsah, do nějž se vyvinula široká řada podpůrných webových stránek ve spojení s těmi většími, známějšími webovými cíli. MySpace a YouTube jsou příčinou mohutného online ekosystému.

V září 2003 strávily děti ve věku 2–11 let online průměrně šest hodin a 39 minut; letos v září průměr narostl o 41 procent na téměř 9 hodin a 24 minut. Dospívající trávily online ještě více času, a to o 27 procent více z průměrných 21 hodin a 4 minut v září 2003 na 26 hodin a 48 minut v září letošního roku. Internet je součástí životů dětí stejně jako televize, škola a knihy, uvedl Cassar. Poskytuje zábavu, sociální interakci a vzdělávací příležitosti. Můžeme očekávat, že se prodlouží čas trávený dětmi online stejně jako se zvětší nabídky na webu a rozroste se síť jejich přátel a rodiny často používající web. (<a href=„http:ww­w.marketwire.com/mw/re­lease_html_b1?r­elease_id=171656­“>Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Vitalia.cz: Potvrzeno: Pobyt v lese je skvělý na imunitu

Potvrzeno: Pobyt v lese je skvělý na imunitu

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje výjimkami v EET

Na poslední chvíli šokuje výjimkami v EET

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

DigiZone.cz: HD programy ČT i v UPC Horizon

HD programy ČT i v UPC Horizon

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Podnikatel.cz: S.r.o. využívá cizí auto. Jak je to s daněmi?

S.r.o. využívá cizí auto. Jak je to s daněmi?

Vitalia.cz: Dáte si jahody s plísní?

Dáte si jahody s plísní?

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Podnikatel.cz: Berňák kvůli EET prodlužuje otevírací dobu

Berňák kvůli EET prodlužuje otevírací dobu

DigiZone.cz: Další dva kanály nabídnou HbbTV

Další dva kanály nabídnou HbbTV

Lupa.cz: Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube