Americká tištěná periodika měla loni méně čtenářů a nižší příjmy z reklamy než online zpravodajství

Podle studie o stavu zpravodajských médií ve Spojených státech, měla loni online média příjmy z reklamy ve výši 25,8 miliardy dolarů, o tři miliardy více než vydavatelé tištěných médií. Studie rovněž odhalila, že v roce 2010 necelých 50 procent Američanů sledovalo online zpravodajství nejméně třikrát týdně, naproti tomu tištěná média četlo se stejnou frekvencí jen 40 procent Američanů.

Podle studie o stavu zpravodajských médií ve Spojených státech, měla loni online média příjmy z reklamy ve výši 25,8 miliardy dolarů, o tři miliardy více než vydavatelé tištěných médií. Studie rovněž odhalila, že v roce 2010 necelých 50 procent Američanů sledovalo online zpravodajství nejméně třikrát týdně, naproti tomu tištěná média četlo se stejnou frekvencí jen 40 procent Američanů.

Snižující se příjmy z reklamy se snaží vydavatelé tištěných titulů kompenzovat snižováním počtu zaměstnanců. Redakce amerických tištěných zpravodajských deníků jsou dnes v průměru o 30 procent menší než byly v roce 2000. Vydavatelé stále častěji hovoří také o zpoplatnění online obsahu. Ještě v tomto čtvrtletí chce určitou část online obsahu zpoplatnit zpravodajský web The New York Times. Uzavřít část slovenského Internetu do placené zóny se letos chystá i Česko-slovenská firma NextBig spoluvlastněná mimo jiné slovenským online specialistou Tomášem Bellou (profil na LinkedIn).

KL_NOMINACE

Nicméně výsledky těch, kteří se rozhodli část obsahu zpoplatnit, nejsou zatím příliš přesvědčivé. Jen jedno procento jejich čtenářů se totiž rozhodlo pro placenou verzi.

Zdroj: Reuters

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»