Americká tištěná periodika měla loni méně čtenářů a nižší příjmy z reklamy než online zpravodajství

Podle studie o stavu zpravodajských médií ve Spojených státech, měla loni online média příjmy z reklamy ve výši 25,8 miliardy dolarů, o tři miliardy více než vydavatelé tištěných médií. Studie rovněž odhalila, že v roce 2010 necelých 50 procent Američanů sledovalo online zpravodajství nejméně třikrát týdně, naproti tomu tištěná média četlo se stejnou frekvencí jen 40 procent Američanů.

Podle studie o stavu zpravodajských médií ve Spojených státech, měla loni online média příjmy z reklamy ve výši 25,8 miliardy dolarů, o tři miliardy více než vydavatelé tištěných médií. Studie rovněž odhalila, že v roce 2010 necelých 50 procent Američanů sledovalo online zpravodajství nejméně třikrát týdně, naproti tomu tištěná média četlo se stejnou frekvencí jen 40 procent Američanů.

Snižující se příjmy z reklamy se snaží vydavatelé tištěných titulů kompenzovat snižováním počtu zaměstnanců. Redakce amerických tištěných zpravodajských deníků jsou dnes v průměru o 30 procent menší než byly v roce 2000. Vydavatelé stále častěji hovoří také o zpoplatnění online obsahu. Ještě v tomto čtvrtletí chce určitou část online obsahu zpoplatnit zpravodajský web The New York Times. Uzavřít část slovenského Internetu do placené zóny se letos chystá i Česko-slovenská firma NextBig spoluvlastněná mimo jiné slovenským online specialistou Tomášem Bellou (profil na LinkedIn).

CIF16

Nicméně výsledky těch, kteří se rozhodli část obsahu zpoplatnit, nejsou zatím příliš přesvědčivé. Jen jedno procento jejich čtenářů se totiž rozhodlo pro placenou verzi.

Zdroj: Reuters

Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie

  •  
    Jak vytvářet landing page do 1 hodiny
  • Jak postavit na nohy vaše současné landing page
  • Jak vyhodnotit všechny vaše vstupní stránky webu

Detailní informace o školení Landing page jako součást inbound marketingové strategie »