Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Analýza klíčových slov - letní škola SEO

LX
LX (neregistrovaný)
27. 7. 2004 7:46 Nový

KP

celé vlákno
Diky za moc pekny clanecek.

Spoustu veci jsem uz vedel, ale cast je pro mne nova. Nicmene mi vrta hlavou jak HitWise a ta druha sluzba vedi jaky je muj (nebo konkurencni) konverzni pomer. Nemohou prece vedet, kolik a ceho jsem prodal. Nebo jo...?
Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
27. 7. 2004 9:34 Nový

Re: KP

celé vlákno
Díky. :-)

Zodpovíme to v semináři. Vědí to celkem přesně.
David Špinar
David Špinar (neregistrovaný)
27. 7. 2004 10:01 Nový

Log soubor

celé vlákno
Abych usnadnil práci konkurenci, při analýze našeho log souboru jsme zjistili, že lidé k nám chodí přes spojení "registrace do vyhledávačů". Osobně se mi toto slovní spojení vůbec nelíbí (považuji jej za zmatečné, často jde dokonce o podvod), nicméně zákazníci toto prostě vyhledávají - a tak nezbude než na to optimalizovat.

Roberte, ačkoliv jsi v celém článečku celkem výstižný a přesný, tady ses IMHO dopustil trochu zkratkovitého postupu. Opravdu si myslíš, že "nezbývá než optimalizovat" na slovo, přes které mi lidé sami chodí na stránky?

Vezmu to na příkladu. Na můj web o německých dogách pravidelně chodí celkem dost lidí přes slovo "mapa německa". Přitom zde žádnou mapu Německa nemám. Pouze mapu webu. Má mě to motivovat k tomu, abych na toto slovo začal "optimalizovat"? IMHO nikoliv.

Na příkladu jsem chtěl ukázat, že někdy to cenu má, někdy nemá. Možná bys to mohl blíže rozvést v tom semináři.

Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
27. 7. 2004 10:39 Nový

Re: Log soubor

celé vlákno
Jasně. Ono stejně, jak s tím člověk pracuje, zapomene, že by mě dodat to či ono, protože mu ani nepřijde, že by to mohl někdo pochopit jinak "protože to je přeci jasné".

Takže: musí to mít samozřejmě s vámi nějakou souvislost - a podle toho, co sledujete (viz předcházející článek Marketing především - Letní škola SEO

Jinak v článku toho spoustu chybí, ale už takhle je šíleně dlouhý.

Petr Kadlík
Petr Kadlík (neregistrovaný)
27. 7. 2004 10:45 Nový

Re: Log soubor

celé vlákno
Hmm, me by spis zajimalo jak to na to 'registrace do vyhledávačů' optimalizoval. Protoze kdyz jsem tu frazi zkousel hledat tak na prvnich mistech je 'konkurencni' DobryWeb, ale www.robertnemec.com nikde... To je hodne mizerne odvedena prace, nemyslite? ;-)
Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
27. 7. 2004 10:58 Nový

Re: Log soubor

celé vlákno
Já neříkal, že jsem na to už optimalizoval. :-) To až na nových stránkách - a někdy později, až se bude někdo od nás nudit.
Petr Kadlík
Petr Kadlík (neregistrovaný)
27. 7. 2004 11:03 Nový

Re: Log soubor

celé vlákno
Jinak ale obecne vzato je tohle prvni clanek z cele serie, kde bylo alespon par zajimavych informaci.
ZD
ZD (neregistrovaný)
27. 7. 2004 10:06 Nový

psychograf?

celé vlákno
Špatně vidím, nebo pan CEO udělal opravdu z *psychografu* *psychoDEMOgraf*? :) Jenom jestli to není psychoDEMAgogie :)))
PS: vzpomněl jsem si přitom na psychohistorii (H.S.)...
Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
27. 7. 2004 10:35 Nový

Re: psychograf?

celé vlákno
Ano, psychodemografy existují.

Více naleznete třeba u Rushkoffa v "Manipulativním nátlaku", pak v tom mém odkazovaném článku a něco i na http://www.nytimes.com/2003/06/16/business/media/16ADCO.html?ex=1091073600&en=afab383977e33cc7&ei=5070 (vyžaduje bezplatnou registraci) nebo na http://www.medialifemagazine.com/news2003/jun03/jun02/4_thurs/news4thursday.html.

Budete se divit, ale v Mezinárodní společnosti pro politickou psychologii (ispp.org) máme i sekci Psychohistorie.
ZD
ZD (neregistrovaný)
27. 7. 2004 11:20 Nový

Re: psychograf?

celé vlákno
Ano, ale ve svém článku odkazujete pod slovem *psychoDEMOgrafie* na jiný článek, ve kterém toto slovo (pojem) vůbec není, ten má v titulku *psychograf*.
Že by další špinavý SEO-trik? ;-)
Petr Heller
Petr Heller (neregistrovaný)
27. 7. 2004 11:23 Nový

BOMBA CLANEK

celé vlákno
Teda, pane Němec, řeknu Vám, že tak přínosný článek jsem již dlouho nečetl. Fakta, fakta, fakta. V předchozích dílech jsem se sice mnoho nového nedozvěděl, ale tento je skutečně velmi hodnotný.

Já jsem vždycky výběr klíčových slov dělal tak, že jsem si jich třicet napsal na papír a vybral pět nejhezčích ;-) Jednalo ale se ale jen o nekomerční věci, takže jsem kvalitní výběr nepotřeboval, i když jsem o spoustě nástrojích, o kterých píšete, už věděl.

Jestli další články budou ve stejné kvalitě, tak seriál bude na předních místech v mých bookmarcích.

S přáním dalších úspěchů

Petr Heller

bastoch
bastoch (neregistrovaný)
27. 7. 2004 12:16 Nový

teorie

celé vlákno
A nejsou to jen vsechno teoreticky kecy? Proc by pan Nemec nemel optimalizovano na "registrace do vyhledavacu", je to preci klicove pro prezentaci.
Jiří Sup
Jiří Sup (neregistrovaný)
27. 7. 2004 20:26 Nový

Firma

celé vlákno
Ach Roberte, kdy už přestanete používat fráze typu "v mé firmě".
Jako obyčejný živnostník - tedy jako podnikající fyzická osoba bez řádného zápisu v obchodním rejstříku - žádnou firmu nevlastníte. Nejenže to působí směšně, ale je to zároveň i v rozporu s obchodním zákoníkem.
cc
cc (neregistrovaný)
27. 7. 2004 22:03 Nový

Re: Firma

celé vlákno
Běžte už s tím do háje. Směšně (a trapně) působí jen ty vaše příspěvky u každého článku. Ať si každý říká jak chce, je plno živnostníků kteří se prezentují jako firma a všem to vyhovuje. Pokud na úředních dokumentech úvádějí údaje správně, tak se můžete třeba vzteknout.
Jiří Sup
Jiří Sup (neregistrovaný)
27. 7. 2004 23:06 Nový

Re: Firma

celé vlákno
Ano, máte naprostou pravdu. Živnostníků, kteří se prezentují jako firma je nepočítaně. Jediný rozdíl mezi nimi a panem Němcem je ovšem ten, že označení "firma" používají spíše ze zvyku či neznalosti, než aby se snažili ohromit velikostí (resp.solidností) své pseudo společnosti.
Co týče uvádění korektních údajů, tak dle výkladu OZ může být tento postup jasně klasifikován jako klamání zákazníka - aniž by muselo jít pouze o úřední dokumenty. Budiž přiznáno, že v praxi dochází k postihům zřídka kdy.
P.S. Bohužel na instalatéra, který by sám sebe nazýval CEO PLUMBER a svou ženu pak SALES MANAGER, jsem ještě nenarazil.
Vaclav Kabat
Vaclav Kabat (neregistrovaný)
28. 7. 2004 12:25 Nový

Re: Firma

celé vlákno
to proto, ze jste na vychode :-)
Petr Pavlík
Petr Pavlík (neregistrovaný)
27. 7. 2004 22:06 Nový

Re: Firma

celé vlákno
Probůh! Vy všichni Němcobijci, držte už hubu. Dělá vám dobře se takhle ukájet na někom kdo je možná směšný, ale snaží se něco dělat? Umíte vy sám něco tak převratného? Spíš ne, když hodně času trávíte rádobypoučováním o zákonech a firmách a podobných věcech, které naprosto nesouvisí s tím co se v článku píše. Díky za pochopení.
Jiří Sup
Jiří Sup (neregistrovaný)
27. 7. 2004 23:28 Nový

Re: Firma

celé vlákno
Děláte-li něco i přesto, že jste si vědom, jak směšně při tom působíte, stálo by za to se nad sebou chvíli zamyslet. (teď nejde o narážku na CEO Roberta)
Mé komentáře k člankům pana Němce byly všeho všudy 3 - včetně tohoto. Strávil jsem nad nimi cca 4 minuty, což je maximální doba, kterou jsem byl ochoten obětovat.
Tato diskuze je opravdu lehce OT a není potřeba v ní nadále pokračovat.
Zdeněk
Zdeněk (neregistrovaný)
28. 7. 2004 16:10 Nový

Re: Firma

celé vlákno
No tak vidíš, sám uznáváš, že ty tvý řeči o tom, že se Robert N. nazývá firmou, jsou dost OT a jen trapným rýpáním, tak si je radši odpusti!
Béďa Méďa
Béďa Méďa (neregistrovaný)
27. 7. 2004 21:34 Nový

Algoritmus KEI

celé vlákno
Není algoritmus výpočtu KEI v USA patentován ?
:o)
:o) (neregistrovaný)
1. 8. 2004 11:14 Nový

OT

celé vlákno
http://www.elchron.iol.cz/alfa/index.php?WEBPLUSSESSID=51140a7573715bc5c2faf66e03d39e06 - pozorně si přečtěte nejvyhledávanější výrazy v tomto vyhledavači :o)))
Polopatak
Polopatak (neregistrovaný)
9. 8. 2004 13:40 Nový

co ale s nima?

celé vlákno
To je hezky ze vime jak slova ziskat, ale jak je spravne implementovat????
HonzaB
HonzaB (neregistrovaný)
10. 8. 2004 13:20 Nový

analyza slov

celé vlákno
Dik za skvelej clanek. Mne se osvedcilo delat si analyzu prvnich stranek v google pomoci analyzy slov, napr. http://textalyser.net nebo uplne skvelej sem nasel na http://www.softpae.com

Good Luck!

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem