Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Android v levném těle aneb iPhone pro chudé

Ajvngou
Ajvngou (neregistrovaný) 78.156.137.---
22. 7. 2010 7:08 Nový

Fajn článek

celé vlákno
Moc dobře se to četlo a dokonce jsem se i zasmál, pěkný.
TF
TF (neregistrovaný) 84.16.107.---
22. 7. 2010 7:33 Nový

Re: Fajn článek

celé vlákno
Jo, ale ten Tupolev nad Katyní si mohl autor odpustit.
Michal Breškovec aura:56
22. 7. 2010 9:26 Nový

Re: Fajn článek

celé vlákno
Náhodou, Tupolev bylo to jediné, co mě pobavilo.
Mablung
Mablung (neregistrovaný) ---.sgyl.cable.virginmedia.com
22. 7. 2010 10:37 Nový

Re: Fajn článek

celé vlákno
V žádném případě. Černý humor sice naštve škarohlídy, ale já osobně ho mám rád
Makovec
Makovec (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
22. 7. 2010 11:01 Nový

Re: Fajn článek

celé vlákno
V článku jako je tenhle bez ohledu na to jestli se někomu tenhle typ "humoru" líbí a nebo ne nemá co dělat. Čtenáře totiž rozptyluje od tématu článku, protože se nechtě musí ptát, co si tím autor dokazuje? Na koho se snaží zapůsobit? Jednoznačně je to projev neprofesionality. Na svém blogu ať si autor pěstuje publikum pro vtipy třeba o somálských dětech a Tatrách co drtí na přechodu pro chodce důchodce, ale tady se míjí žánrem.
Mablung
Mablung (neregistrovaný) ---.sgyl.cable.virginmedia.com
22. 7. 2010 12:09 Nový

Re: Fajn článek

celé vlákno
Problém nedostatku smyslu pro humor je Váš osobní problém (to si prosím neberte osobně). Humor je součástí našeho života a pro mnohé velice vítanou. Není potřeba přepínat stavy
Stav a) "seriozní článek, kožený xicht"
Stav b) "komedie, směju se"
Život je mix obojího a nejvíce potěší humor kde ho nejméně čekáte. Samozřejmě, záleží na humoru, osobnosti a situaci.
Makovec
Makovec (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
22. 7. 2010 12:44 Nový

Re: Fajn článek

celé vlákno
Jaký osobní problém? Já spíš myslím že nějaký osobní problém máte Vy a další příznivci srandy za každou cenu.

Co Vy víte o tom jaký mám smysl pro humor? Nebo snad je měřítkem smyslu pro humor řehtat se každé trapnosti?

Takto "odlehčený" článek ve skutečnosti není odlehčený, ale trochu těžkopádně umolousaný, a údajný humor v něm víceméně trapný.

Opakuji co jsem už jednou napsal: v daném žánru je to prostě špatně, ruší to od čtení, a autor se akorát shazuje.
admin . aura:23
22. 7. 2010 16:45 Nový

Re: Fajn článek

celé vlákno
Opakuji co jsem již dnes jednou napsal : Vaše kecy nikoho nezajímají pane Makovec.
Klothylda
Klothylda (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
7. 5. 2012 20:57 Nový

Re: Fajn článek

celé vlákno

Hm, mam iphona a samsung galaxy s, oba dost vyuzivam pri praci, kazdy umi neco jineho. Tudiz souhlasim s kritikou, tento clanek si opravdu mel autor vydat nekde mezi svymi. Trapnost neni ani omylem humorna a toto se neda nazvat ani trapnosti - toto uz je primitivnost.

Clanek mi silne pripomina dobu, kdy si "borci" hrali na "in" a nosili sustakovky v kombinaci s diplomatickym kufrikem - nekde v baru by vam to nevadilo, ovsem na jednani o vasich penezich mi verte, ze by vam to opravdu neprislo humorne.

Proste soudnost, co kam patri a nepatri autorovi naprosto chybi

admin . aura:23
22. 7. 2010 16:44 Nový

Re: Fajn článek

celé vlákno
Pane Makovec....Vaše kecy stejně nezmůžou nic proti tomu, že jsem se uvedenému přirovnání upřimně zasmál a že mne pobavilo.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
22. 7. 2010 7:38 Nový

hmmm...

celé vlákno
No, tak informace v clanku jsou veskrze prakticke a uzitecne, ale zajimalo by me, kolik lahvinek vina padlo pri jeho psani? Forma je to sice zabavna, obcas mozna ale az samoucelna a humor za hranici dobreho vkusu.
Makovec
Makovec (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
22. 7. 2010 9:42 Nový

Re: hmmm...

celé vlákno
Jojo, taky mi ten humor přišel trochu moc chtěný a rušící od čtení.
alblaho
alblaho (neregistrovaný) ---.131.broadband4.iol.cz
22. 7. 2010 15:00 Nový

Re: hmmm...

celé vlákno
Myslím si to samé. Přestože mě to trochu pobavilo, tak to tam nepatřilo.
_ Mem aura:48
22. 7. 2010 8:27 Nový

RE: Android v levném těle aneb iPhone pro chudé

celé vlákno
S Androidem souhlas, sám teď týden používám MID se 7“ rezistivním displejem 800x480 (na ukázkových videích je komické, jak se uživatelé snaží po vzoru iPadu ťapat po displeji bříškem prstu, a nemají tušení, že je tam rezistivní vrstva, na kterou dobře funguje naopak strana s nehtem) a ještě OS 1.5, a moje zoufalost z některých aplikací a chybějících featur už vedla ke stažení SDK a asi brzké snaze něco vyvinout :) CustomROM je pak další v pořadí (zatím mají i dost negativ), a po WM je to tak další platforma, kterou si člověk musí dobastlit k obrazu svému, aby se mu to dobře používalo... asi časem taky nakonec skončím u toho Apple, nebo nevím ;) (nicméně 18 KKč za iPad vs. 3 KKč za androidí aPad, který ten web, ebooky a videa taky nějak přehraje, je pořád silný argument, stejně jako cena u VF845 :))
Bennie aura:70
22. 7. 2010 9:03 Nový

RE: Android v levném těle aneb iPhone pro chudé

celé vlákno
V tom se s vámi poněkud liším, sám mám HTC Desire a v podstatě ve stock provedení mi naprosto vyhovuje a splňuje všechny moje potřeby.

Když o tom tak přemýšlím, tak jediné, co jsem vyloženě musel doinstalovat je souborý manažer, ale to jenom proto, že mám rád kontrolu nad tím co a jak je uloženo na diskách a chtěl jsem mít přístup i na disky jiných počítačů a serveru v mojí domácí lan, jiný soft jsem v podstatě instalovat nemusel.

Zrovna Android 2.1 s HTC sense mi přijde jako hodně dodělaný :) cca 4´ (tuším vlastně 3,7´nebo tak něco) sice nejsou s Vašimi 7´ srovnatelné, ale zase Vašich 7 se dost špatně schovává v kapse košile nebo saka :) A to už raději do aktovky dám netbook než tahat 7´zařízení po kapsách:)
_ Mem aura:48
22. 7. 2010 9:27 Nový

RE: Android v levném těle aneb iPhone pro chudé

celé vlákno
Ono je to o potřebách (i když vy budete tipuju taky spíš power-user :)) a samozřejmě roli hraje i použití OS ještě ve verzi 1.5 pro mobily na tabletu/MID (chybějící hw tlačítko back na tom aPadu je opravdu opruz, řeší ho částečně až CustomROMky) vs. novější 2.1 na HTC, kde už se i s tablety pomalu počítá

Ohledně nošení v kapse, opět je to o potřebách a hlavně zaměření podobného zařízení. Já jej používám na takové to domácí konzumování obsahu:
- večer pročítám články z webu, které jsem si uložil v Read It Later na stolním PC
- PDF a eBooky se na tom také čtou luxusně a mnohem pohodlněji, než sedět na židli před monitorem, nebo mít notebook či netbook na kolenou.
- přes WiFi a Sambu přehrávám videa z domácí sítě (NAS), použitý DSP chip pro dekódování videa zvládá i 1080p, takže nemusím konvertovat nebo streamovat jako u iPadu (a pokud něco konvertuji kvůli titulkům, tak nahrání na microSD nebo vložení flash disku do USB host je rychlé), a opět je to pohodlnější než z monitoru/NB, je to lehké, jde to opřít o kolena, lehnout si k tomu atd.
- děti baví i hry (ale tady je opět problém s tím android marketem a primárním zaměření na mobily, ne vše funguje fullscreen a také 600MHz CPU už nestíhá pokud to někdo optimalizoval na 1GHz CPU vyšší generace jako u telefonů)

Přenáším to maximálně když jedeme k příbuzným, na prohlížení fotek, videí, v kapse to fakt nemá cenu nosit, a jako pracovní nástroj poslouží lépe ještě HTC Wizard s WM 6.5, byť s malým 2,5" displejem 240x320 (teď se zpětně divím, jak jsem na něm mohl přečíst tolik knížek ;))
Martin P.
Martin P. (neregistrovaný) ---.skoda-auto.cz
22. 7. 2010 8:32 Nový

Bezvadný nadnesený pohled, tedy až....

celé vlákno
Bezvadný nadnesený pohled, tedy až na to že spousta lidí to nepochopí a největší procento lidí kteří ho koupí Lupu a ni jiné odbornější servery číst nebudou.
astray
astray (neregistrovaný) ---.urel.feec.vutbr.cz
22. 7. 2010 8:42 Nový

RE: Android v levném těle aneb iPhone pro chudé

celé vlákno
Vyzkoušejte prosím, jestli na tom hrkači funguje Netmonitor. Ke stažení zde:
http://cz.androlib.com/android.application.com-parizene-netmonitor-iCEn.aspx

Databáze ke stažení tady:
http://www.gsmweb.cz/android/

Díky
ast
david
david (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
22. 7. 2010 8:56 Nový

RE: Android v levném těle aneb iPhone pro chudé

celé vlákno
Prave jsem to stahnul z marketu a funguje podle vseho bez problemu. Operator: 23003 (Vodafone CZ) type: HSDPA Lac:7230 Cid: 5000(2) Signal: -69dBm
astray
astray (neregistrovaný) ---.urel.feec.vutbr.cz
22. 7. 2010 9:43 Nový

RE: Android v levném těle aneb iPhone pro chudé

celé vlákno
Ahoj,
díky za zkoušku! Ten LAC by měl být 7203, ne 7230. Můžeš to potvrdit, prosím? Funguje tam i ta mapa, tak jak je vidět tady?: http://www.gsmweb.cz/blog/2010/07/21/netmonitor-for-android/
david
david (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
22. 7. 2010 9:49 Nový

RE: Android v levném těle aneb iPhone pro chudé

celé vlákno
Ha, mas pravdu - na co sakra potrebuejes tu aplikaci? Do mapy se normalne prepnu, mam tam zapnuty kompas a vidim tam ten cterecek s cislem. Je to rychle, zadne znamky disfunkce.
uživatel si přál zůstat v anonymitě 95.140.242.---
22. 7. 2010 10:24 Nový

RE: Android v levném těle aneb iPhone pro chudé

celé vlákno
Tak to je zvlastni, protoze cela rada uzivatelu Vodafone 845 ma problem s lokalizaci pres GSM. Vetsinou (vcetne me) to lokalizuje BTS jihovychodnim smerem od skutecne pozice a to treba 20 km vzdalenou, coz je blbost. CID te BTS je vzdy 65535, coz je neexistujici ID (resp maximalne mozne dosud nevyuzite). Tato "BTS" se pak nemeni, at se hnete kamkoli.
Pokud jste to u Vodafone uz nejak vyresili, budu rad.

Jinak vice k tomuto problemu zde:
http://androidforum.cz/chybna-lokalizace-p-istroje-bez-pou-iti-gps-t5784.html

Jinak ten Netmonitor jde nainstalit a funguje, problem ma 845 s GSM lokalizaci (GPS je v pohode).
uživatel si přál zůstat v anonymitě 95.140.242.---
23. 7. 2010 9:05 Nový

RE: Android v levném těle aneb iPhone pro chudé

celé vlákno
hm, tak skoda ze "david" z vodafone.cz jiz dale nereagoval. Zrejme tazateli lhal :-(
david
david (neregistrovaný) ---.ujezd.net
24. 7. 2010 18:29 Nový

RE: Android v levném těle aneb iPhone pro chudé

celé vlákno
Presne, udaje jsem si vymyslel, abych na tom co nejvic narejzoval. Vypada to, ze se problem objevuje jen ve 2G siti.
Jan Kachlík aura:26
22. 7. 2010 8:46 Nový

ja ho taky mam...ehm.. mel

celé vlákno
Zdravim vsechny

845 me taky zlakala, cena skoro zadarmo, hezke provedeni, a lehkej, podobny vlastnosti jako HTC tattoo (mazel)..

jenze v patek sem ho koupil u vodoafonu a v pondeli zase vratil..

a to hned z nekolika duvodu

1) uplne nulova podpora na webu, nenasel jsem ani update firmware nebo jakakoliv zminka na tech webu vodafone.
2) vagne a napsany prilozeny manual
3) nerozchozena synchronizace s outlook
4) pro synchronizaci slouzi neco jako pcsync ale nikde nejde nalezt vyrobce, podporu te aplikace nebo novy update..

skoda telefon jsem po vykendu vratil a koupim si desire
ak867698
ak867698 (neregistrovaný) ---.pha.fastnet.cz
22. 7. 2010 9:10 Nový

Re: ja ho taky mam...ehm.. mel

celé vlákno
1) co očekáváte za podporu na webu?
webové stránky mi zobrazuje , flash to samozřejmě nemá
verze androidu je 2.1 a od telefonu připraveného pro operátora nelze očekávat nějaké updaty
2)ano manual není dokonalý ,jako u všech smartphonu
ale kdo dnes čte manual? je tam popsán zaklad víc at si uživatel najde jinde
3)synchronizace s outlookem v androidu není standartní funkce
lze doinstalovat sync s exchange serverem , android se synchronizuje s Gmail učtem ,(podobně jako je WM navázán na Outlook)
4)aplikace pro synchronizaci je vytvořena proprietálně pro vodafon - nečekám že by měla nějaké updaty

schvaluji koupi htc desire (osobně s VDF 845 jsem spokojený , za ty peníze je nad míru vybavený ,a nedostatky mu odpustím ,u přístroje za 10k by mě samozřejmě vadily)
Bennie aura:70
22. 7. 2010 9:17 Nový

Re: ja ho taky mam...ehm.. mel

celé vlákno
btw. na co klopotnou a polofunkční synchronizaci s outlookem (na WM mi to nikdy stoprocentně nefungovalo a stále to vytvářelo duplicitní záznamy :(((, když stačí

http://www.google.com/support/calendar/bin/answer.py?hl=en&answer=89955

a člověk má telefon synchronizovaný s outlookem v kterémkoliv svém počítači či svých počítačích aniž by vůbec musel telefon k tomu/těm počítačům fyzicky vůbec připojit? :)
_ Mem aura:48
22. 7. 2010 9:33 Nový

Re: ja ho taky mam...ehm.. mel

celé vlákno
"na WM mi to nikdy stoprocentně nefungovalo"

Já syncuji s Outlookem MDAčka někdy od PocketPC 2002 (pak WM 2003, 5.0, 6.5), a na zásadní* problém jsem nenarazil, vždy to nakonec fungovalo spolehlivě
(*Standardní situace, kdy je potřeba komplet přeinstalovat partnership nebo ActiveSync, aby to opět začalo fungovat, nepočítám, to je u MS "normální" ;))
Bennie aura:70
22. 7. 2010 13:11 Nový

Re: ja ho taky mam...ehm.. mel

celé vlákno
Konkrétně mám na mysli funkci - v případně duplicitních záznamů použít ten novější...

Na žádném zařízení mi nikdy tohle správně nefungovalo, a vlastně jsem nikdy ani nepřišel na to, jak by ten program měl správně poznat který záznam je novější...

podle data vytvoření? podle data poslední modifikace? nejsem si tím vůbec jist, ale řekl bych že ani outlook si datum vytvoření nebo datum poslední modifikace u položek v kalendáři ani u kontaktů neuchovává... ale jsem si na 99% jist, že mobilní telefon si takovou informaci nezapisuje... alespoň jsem ji nikdy nebyl schopen nijak objevit.

A ActiveSync proto když narazí na dvě položky, které jsou na stejnou dobu nebo kontakt na stejné jméno, tak buď jednu z nich přepíše, a nebo zachová v obou zařízeních obě :) A obojí je dost opruz, byť ta druhá varianta jen obtěžuje a neznamená obvykle ztrátu dat, jako ta první.
_ Mem aura:48
22. 7. 2010 13:16 Nový

Re: ja ho taky mam...ehm.. mel

celé vlákno
Tak s tím jsem se nesetkal, úkoly i kalendář modifikuju v telefonu i desktopovém Outlooku a synchronizace to vždycky přepsala podle nejaktuálnějšího stavu. Podle mě se využívá datum a čas poslední modifikace u obou umístění, tak jestli třeba nebyl problém jen ve špatné synchronizaci času nebo něco podobného?
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.client.ufon.cz
28. 7. 2010 19:15 Nový

Re: ja ho taky mam...ehm.. mel

celé vlákno
Já z podobné příčiny přestal používat active sync úplně. Neexistoval způsob jak udržet jedinou databázi konzistentní. Pda je mi však i při tomto nedostatku stále skvělým pomocníkem :-)
Zen
Zen (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
22. 7. 2010 11:01 Nový

Re: ja ho taky mam...ehm.. mel

celé vlákno
"synchronizace s outlookem není standartní funkce"

No bať! Funkcí praporu je vlát a nic jiného.
ak867698
ak867698 (neregistrovaný) ---.pha.fastnet.cz
22. 7. 2010 12:07 Nový

Re: ja ho taky mam...ehm.. mel

celé vlákno
moc se omlouvám
samozřejmě vím že
standarta= prapor
a správně má být standard
Martin P.
Martin P. (neregistrovaný) ---.skoda-auto.cz
22. 7. 2010 9:37 Nový

Re: ja ho taky mam...ehm.. mel

celé vlákno
1) update nehledejte je to novinka.
Manuál strana 148

2) úhel pohledu, z mého problému je díky doplnění o názorné printscreeny pro průměrné zákazníky lepší než některé jen psané.

3) nerozchozená je co? Rozchodit si to musíte sám a pak Outlook je hlavně korporátní mailový klien t zato VF845 je lowend který není pro firemní použití.
Manuál strana 114

4) VF845 je brandovaný OEM výrobek. Opravdu hledat je pošetilé hledat to co říkáte. Ten SW není tolik k synchronizaci , jako hlavně k managmentu kontaktů.
Strana 115 -116


No kupte si Desire, ukazuje to jen, že jste koupil a nevíte co . Svádět špatný výběr na nedostatky zařízení je velice snadné. Tím spíš pokud to co píšete se dá zjistit předtím, než ho koupíte.
Martin P.
Martin P. (neregistrovaný) ---.skoda-auto.cz
22. 7. 2010 9:43 Nový

Re: ja ho taky mam...ehm.. mel

celé vlákno
pod dva je překlep , mělo tam být pohledu
Snekac
Snekac (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
22. 7. 2010 8:52 Nový

Není první pod 5 tisíc

celé vlákno
Pod 5 tisíc lze legálně a oficiálně sehnat také Samsung Galaxy Spica, tato cenová hladina nebyla moc vhodná.
Martin P.
Martin P. (neregistrovaný) ---.skoda-auto.cz
22. 7. 2010 9:42 Nový

Re: Není první pod 5 tisíc

celé vlákno
Pod 5 je to v akční slevě

Jinak G5700i Galaxy Spica je stejně jako HTC Tatoo výběhový přístroj na který výrobce již moc nemyslí. Slevy se dají očekávate, protože to už nemá moc co nabídnout

Pro Samsung není například oficiální update na Android OS verze 2.1 a podle všeho ani nebude.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.vodafone.cz
22. 7. 2010 9:14 Nový

Při-šantročit se

celé vlákno
Šantrok - podvod, lež, lichva.
Šantročit - šidit, nepoctivě obchodovat.

Všichni známe výraz, něco zašantročit, což znamená něco ukrýt, schovat, uklidit...

Přišantročit, by tedy mohlo vyjadřovat připojit se k šantročení? V jiné situaci, krapet odlišné, i jen nachomýtnout se u takového šantročení.

V případě Vodafone se zcela evidentně jedná o využití šance... Přesto si nemyslím, že by šlo o šantrok!
Dagobert
Dagobert (neregistrovaný) 62.209.202.---
22. 7. 2010 9:26 Nový

Re: Při-šantročit se

celé vlákno
Taky milujete dvojsmysly? Já jo a tenhle mi přišel vypečený. Což, kdo si umí s jazykem pohrát, umí ... na Android kašlu, ale článek jsem po ránu shltnul ke kávě!
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.vodafone.cz
22. 7. 2010 11:21 Nový

Dvojsmysly

celé vlákno
Ano, dvojsmysly mám rád. Mám rád, když mne něco zajímavého vyprovokuje k dalšímu zamyšlení se, nebo mne nutí se zasmát...
Od náhodných pokusů "taky utorů" o vkládání slov kterým sami pořádně nerozumí, se propracovaný dvojsmysl vyznačuje tím, že člověka nutí přemýšlet určitým směrem, v určitém rozsahu který se snaží článek zpracovat.

Tenhle článek je bezesporu výborný a velmi čtivý. Škoda jen, že o podobná chytrá zařízení se v současnosti příliš nezajímám. Jinak bych asi "chrochtal" blahem.
Martin P.
Martin P. (neregistrovaný) ---.skoda-auto.cz
22. 7. 2010 9:51 Nový

VF 845 jsem si koupil z hecu a ze šprajcu.

celé vlákno
VF 845 jsem si koupil z hecu a ze šprajců, jako test platformy Android. Rozhodně jsem do toho nešel stím, že to je iPhone, HD2 , Samsung GalaxyS či N900m, nebo jiné „metroexuální modly“ , nebo hračky pro geeky.
Osobně jsem chtěl o něm napsat na svůj blog dost hnusnou recenzi. Zdrbnout Googole, jako nejvíc závislou BigBrother platformu, ale zatím jsem vychladnul a na opak mu přicházím na chuť.

Zatím jsem uživatelem platforem WindowsMobile 2003se, Symbian S60 v3 a PalmOS. Konkrétní telefony používám z praktických důvodů. Nikoliv abych si honil ego tím, že jsem freecoolin díky nej-tefonu. Tedy sebedražší, nebo sebenovější telefon pokud neumí, co chci, je nanic. Mimo, řekl bych, že to je nejlevnější mapová turistická navigace na trhu. Víte, že turistická navigace pro iOS, Bada, Maemo , Megoo, nebo WebOS není?

Takže po necelých 14dnech konstatuji, že je to jeden z nej telefonů v kategorii „na doma“ s poměrem cena / výkon. Rozhodně jde dobře používat bez Googole služeb ( Gmail, Gtalk atd..), bez aplikací s push notifikací (nesnáším cloud-computing), bez rootování , placených aplikací z GoogleAppsStoru, dokonce bez „Poťemkynovy vesnice“ jménem 3G.

Tady platí, že za málo peněz opravdu hodně muziky. A jestli si někdo myslím, že to je iPhon pro chudé, měl by se podívat třeba na Dealextrem co jsou tepv „náhražky“. Nebo co seriozní konkurence ( LG , Samsung) předvádí v „hloupých telefonech“ a kolik za to chce. Telefony pro chudé jsou především takové které jdou používat bez ikdyž jen občasného připojení k Internetu.
Vladimír Kutna aura:43
22. 7. 2010 10:02 Nový

zabezpečení automobilu

celé vlákno
Při té ceně se zamýšlím, že by takový mobil šlo skrytě zamontovat do auta, přivést mu napájení a nainstalovat jednu jednoúčelovou aplikaci.

GPS, pohybový senzor, GSM síť, foťák, mikrofon, wifi... kdyby se to vzalo za správný konec, tak by to mohlo nahradit specializované zařízení v násobné ceně.

Vezmu si jen 5 % z výdělku za nápad :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě 85.207.103.---
22. 7. 2010 10:39 Nový

Re: zabezpečení automobilu

celé vlákno
Tohle mě napadlo již před 3 týdny :-P Do auta samozřejmě půjde. Dosud to testuji a oproti Nokii E51 se Symbianem je to celkem rychlík.
Vladimír Kutna aura:43
22. 7. 2010 11:11 Nový

Re: zabezpečení automobilu

celé vlákno
A tu jednoúčelovou aplikaci máte? Hledal jsem, ale zdá se, že to žádného vývojáře zatím nenapadlo...
michal
michal (neregistrovaný) 85.207.103.---
22. 7. 2010 12:07 Nový

Re: zabezpečení automobilu

celé vlákno
jednoucelovku bohuzel ne, prepinat mezi aplikacemi se bude muset, ale primarne to bude jako navi + online komunikace (spise prijem zprav) + odesilani sms / obcasne volani
Martin Kalenda
Martin Kalenda (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
22. 7. 2010 15:23 Nový

Re: zabezpečení automobilu

celé vlákno
taxi terminal na praci 15k VF845 5k. mám ho za 77k a spokojenost maximální. Raději ovšem šoupu klitorisem než na lcd protože z IP jsem zvyklej rolovat což na vf845 vede někdy ke spuštění a někdy k nespuštění aplikace na kterou jsem klikl - hroznej nezvyk.
elka_cz
elka_cz (neregistrovaný) ---.czech-tv.cz
22. 7. 2010 12:08 Nový

Andropid

celé vlákno
Tak jsem nějak nepochopil, zda si autor stěžuje na 845, nebo na systém jako takový. Ale co mě uhodilo do očí: "nezvyklatelné"

Člověče, to jste šéfredaktor?
kert
kert (neregistrovaný) 94.230.148.---
22. 7. 2010 12:49 Nový

Re: Andropid

celé vlákno
Normálně vy-klan, předpona vy-, vý. Verstehen Sie? :-)
elka_cz
elka_cz (neregistrovaný) ---.czech-tv.cz
22. 7. 2010 13:03 Nový

Re: Andropid

celé vlákno
Vyklan? Snad zviklat, ne?
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.boskovice.cz
22. 7. 2010 13:39 Nový

Re: Andropid

celé vlákno
Ne, zřejmě se zde vycházelo od základu "klátit". Takže klátil až se vyklátil....
Petr
Petr (neregistrovaný) ---.161.broadband11.iol.cz
22. 7. 2010 12:24 Nový

Zaujatost

celé vlákno
Článek na mě působí jako dost zaujatý. Ono se dá na každým telefonu najít asi dost nedostatků, např. se mi dostala do ruky Samsung Omnia 2 - a ten bych bez milosti rozšlapal hned, a to je z úplně jiné cenové kategorie.
Tohle mi dost připomíná HTC Touch 2 - malé, lehké, dost vybavené. Chtít dneska po každým phonu, aby měl ohromný kapacitní displej, byl multimediálním centrem, měl GHz procesor a paměti jako stolní počítač (a to celé za 10-20 tisíc) je myslím nesmysl. A za ty peníze není myslím co řešit a svou práci si určitě odvede.
MSA2
MSA2 (neregistrovaný) ---.dataline.cz
22. 7. 2010 12:35 Nový

Re: Zaujatost

celé vlákno
Určitě, recenze typu "první telefon s Androidem pod 5000 korun" pokračuje větou že jde vlastně o 3500 Kč (oops, ale co je to nějakých 30%...).
Následující popis "tohle nemá, tohle je špatné" je mlácení prázdné slámy. Každému je jasné, že s tímhle telefonem nebudete tolik kůl jako s HTC HD2 nebo ajfounem za 18 tisíc, nicméně autor má potřebu toto připomínat od první do poslední věty. Proč? Co měl dát článek čtenáři?
Patrick Zandl aura:91
22. 7. 2010 14:24 Nový

Re: Zaujatost

celé vlákno
Měl mu nabídnout soupis potíží, které dosavadní cenové kategorie chytrých telefonů neměly a vyvarovat jej potenciálního zklamání. Pokud chcete reklamní leták plný superlativů, obraťte se na výrobce a nezlobte se na jiné čtenáře, kteří by se možná rádi dozvěděli o věcech, které jim mohou vadit.
unregistered
unregistered (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
22. 7. 2010 14:58 Nový

Re: Zaujatost

celé vlákno
prostě jsi to nezvládnul a mlžíš jako jobs
Patrick Zandl aura:91
22. 7. 2010 14:59 Nový

Re: Zaujatost

celé vlákno
A máte nějakou konstruktivní připomínku, co jsem nezvládl, drahý anonyme?
Bennie aura:70
22. 7. 2010 15:56 Nový

Re: Zaujatost

celé vlákno
Nechtěl byste se se stejným zaujetím pustit do srovnání iPhone a třeba HTC Desire? Myslím že by moštárna dopadla poněkud hůře :)

http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/htc-desire-vs-iphone-4-vs-samsung-galaxy-s-702739?artc_pg=9

Kolikanásobně musí být iPhone lepší, aby odůvodnil svojí 5x vyšší cenu? :) Opravdu je iPhone alespoň ať nežeru aspoň 2x lepší ve všech parametrech než tenhle Vodafone ultra low cost foun, který na první pohled zvládne za pětinu ceny prakticky to samé co iPhone?
Patrick Zandl aura:91
22. 7. 2010 16:23 Nový

Re: Zaujatost

celé vlákno
Ale tohle přeci nebylo srovnání iPhone a V845, tohle byl článek o slabinách levného chytrého telefonu a zamyšlení nad tím, zda je to ještě použitelné zařízení. Je zajímavé, jak se androidistům zatmí před očima, když se do článku o android zařízení napíše iphone...

Jinak pánové z Techradaru neudělali úplně špatnou práci, ale dosti si zůžili pohled. Kdybyste se na to díval z pohledu firemního klienta, dopadlo by to o dost jinak.

A ne, testy telefonů obecně dělat nechceme.

Cenu si odůvodňuje každý sám. Například můj závěr z V845 je, že bych si radši připlatil trojku za pořádný displej u Wildfire, než si kupoval V845. Ale někomu to zase nevadí a bude spokojený. Asi proto se vyrábí více modelů, že...

A ano, jestli mohu porovnat, na iPhone 2G se mi pracuje citelně lépe, než na V845. Z části je to dané tím, že Android systém není na tak malý displej moc optimální, z části nevýkonným HW, z části mizerným displejem, z části tím, že Android je pořád ještě slabší, než iOS - suma sumárum si radši koupím z bazaru iPhone 2G s EDGE než tohle s 3G ...
Bennie aura:70
22. 7. 2010 17:05 Nový

Re: Zaujatost

celé vlákno
:) tak pokud to mělo být zaměřeno na použitelnost Androidu na takto malém a lowend přístroji a nikoliv srovnání s jinou platformou, pak bych čekal že to srovnáte s mid a high end Androidem a ne s jinou platformou :) Těžko srovnávat jablečnou platformu s WM a Androidem, když moštárna si nic než ultrahighend na trh dát netroufne :) Pak jediné férové srovnání je highend s highendem.

Nebylo by třeba srovnání s Hero, Wildfire, Legend, Desire, nebo aspoň Xperií přece jenom více k věci? :)

Ehm, která firemní klientela kupuje lowcost telefony? Nedejbože v očekávání něčeho více než lowcost telefonu? :)

Já jsem ta nejmenší kategorie firemní klientely co bere Vodafone na vědomí (2 aktivní sim), a Desire jsem "dostal" za 1,-, proč bych prosím měl uvažovat o něčem horším?
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.eurotel.cz
23. 7. 2010 2:09 Nový

Re: Zaujatost

celé vlákno
"Nebylo by třeba srovnání s Hero, Wildfire, Legend, Desire, nebo aspoň Xperií přece jenom více k věci? :)"

Nebylo, bylo by to nespravedlivé. Patrick velmi správně staví vedle sebe přístroje srovnatelné co do kvality, nikoliv ceny. ;-)
Martin P.
Martin P. (neregistrovaný) ---.skoda-auto.cz
23. 7. 2010 8:55 Nový

srovnání s Hero, Wildfire, Legend, Desire, nebo aspoň Xperií k věci by nebylo.

celé vlákno
Srovnání s Hero, Wildfire, Legend, Desire, nebo aspoň Xperií k věci by nebylo....

...protože tyhle telefony jsou jiná třída. A hlavně pokud nejsou v cenové akci dvou a x násobek VF845. Tedy mělo by to smysl srovnávat asi jako Dell Precision workstation proti Tesco sestavě.

Ehm, která firemní klientela kupuje lowcost telefony?... ...ta která zaměstnanci chce dát pracovní nástroj, nikoliv hračku.

Protože firma VF některé jedince dostatečně nepodojí aby se jí vyplatilo jim Desire dát za 1kč. Oni si teda musí telefon koupit skoro za plnou. A představa, že telefon bude ztracen \ ukraden \ utopen \ rozdrcen moc není lákavá , tedy proč tak drahý telefon? V čem se Vám ta "investice" vrátí?
Bennie aura:70
23. 7. 2010 9:22 Nový

Re: srovnání s Hero, Wildfire, Legend, Desire, nebo aspoň Xperií k věci by nebylo.

celé vlákno
Jistě, proto jej budeme raději srovnávat s iPhone, protože to je stejná třída??? Pane, kdy jste se naposledy podíval do ceníku?

Hero má k tomuhle VF asi 3x blíž než iPhone

http://www.zbozi.cz/p426700-htc-hero/?q=htc%20hero&sId=n0fGo2jRweADRCmJsBOX&r=hp

Která firemní klientela, trvající na bezchybně fungujících a perfektně vyladěných korporátních funkcích, které panu Zandlovi zde tak chybí, kupuje lowcost telefony??? Který IT správce nakoupí lowcost telefon a pak nadává, že to neumí synchronizaci s exchange? :) Jedině takový, který na svém místě nemá co dělat :)

Zkuste jako správce vozového parku střednímu managementu vnutit lowcost služební vůz :) Myslím že pan obchodní ředitel bude ze své nové služební Toyoty Aygo nebo Opelu Corsa úplně unesený:) Nebo víte co, na Vaši počest bych mu doporučil optimalizovaný korporátní vůz Fobia 1,2 HTP, pan náročný korporátní klient bude jistě ržát blahem.

Ale o tom není diskuze, zda drahý telefon, nebo laciný, diskuze je o tom, zda levný android nebo drahý jablíčko... takto to pan Zandl postavil... kdyby to postavil zda levný nebo drahý android, tak ani neceknu!
Patrick Zandl aura:91
23. 7. 2010 9:27 Nový

Re: srovnání s Hero, Wildfire, Legend, Desire, nebo aspoň Xperií k věci by nebylo.

celé vlákno
Co to trepete za nesmysly pořád do kola? Nikde přeci nesrovnávám V845 s iPhone. O tom článek vůbec není, je o tom, jestli je použitelný telefon s levným hardware a chytrým operačním systémem. Není to porovnání žádných telefonů.

Ale ano, jakmile se do článku o Androidu napíše iPhone, je fanoušek Androidu zbaven chladného uvažování a jde hájit barvy hlava nehlava, i kdyby si měl do článku něco přimyslet a vnucovat to jako autorovy závěry a myšlenky, že...
Bennie aura:70
23. 7. 2010 10:17 Nový

Re: srovnání s Hero, Wildfire, Legend, Desire, nebo aspoň Xperií k věci by nebylo.

celé vlákno
Milý pane Zandle, jak Vás obvykle respektuji, tak tentokrát mi to trochu začíná připomínat jablečnou hysterii člověka, co byl obviněn z jablečné hysterie:

Trocha citace z článku o úplně jiném přístroji, kde nikdo přece rozhodně nesrovnáná s iPhone:

"iPhone pro chudé"
"z virtuální klávesničky na iPhone dělá použitelný nástroj"
"když na iPhone netrefíte správné písmeno"
"technicky jste na tom sice lépe, než iPhone, v praxi vám ale bude jím vymyšlený způsob editace textu scházet"
"delší zkušenosti s Androidem rychle seznáte, proč Apple od počátku zakázal multitasking"
"kamarádům s iPhone vysmívat, že jailbreakují telefon, tak buďte opatrní."
"Můj tři roky starý iPhone 2G s 1 Mpx fotoaparátem dělá o něco lepší fotky"
"Ještě o málo víc vás vyšvihne do nabídky iPhone"
"Nemusí to být zrovna iPhone, on takový Android na dražším hardware a s pořádným displejem také odvede své"

Mimochodem, přestaňte prosím s tím kádrováním na fanoušky toho či onoho tábora... snad nejste také takový oDDborník? Pokud už mne chcete mermomocí někam zaškatulkovat, tak prosím o škatulku Symbian UIQ3 RIP :)

To opravdu nemůžete přenést přes srdce, že tenhle kousek za necelé 4 litry umí "víceméně to samé" co Váš elitní a samozřejmě velmi povedený iPhone, ale bratru za pětinásobek? Pak zkuste na chvilku připustit, že třeba chyba nemusí být v tomhle povedeném korporátně neoptimalizovaném lowcostu, ale možná třeba i v cenové politice Vašeho elitního korporátně zcela optimalizovaného klubu :)

Na můj vkus pouze sedmiciferného daňového základu trochu předraženého elitního klubu, ale to je o volbě každého jednotlivého uživatele.
R61
R61 (neregistrovaný) ---.58.broadband9.iol.cz
23. 7. 2010 19:44 Nový

Re: srovnání s Hero, Wildfire, Legend, Desire, nebo aspoň Xperií k věci by nebylo.

celé vlákno
"4 litry umí "víceméně to samé" co"
Nechci vas rozrusit, ale toto kriterium je hojne reseno na druhem stupni ZDS. Neco elitniho je vytlaceno nahoru uplne kvuli neco jinemu nez tim co to umi. Zrovna tady mam CASIO hodinky s 47 funkcemi a to je o 45 funci vic nez nez 22x drazsi hodinky od jineho vyrobce, ktereho nezna ani promile lidi.
Coz ovsem neznamena ze si nemyslim ze iphone kupuji divni lidi, na druhou stranu kdybych mel provdat sestru tak nikdy nekomu kdo pouziva WM, to uz radeji ten apple. Android je me sympaticky, Nexus je rychlej, dobre se ovlada, prozranost sluzbama Gmailu me vyhovuje, kdybych nepotreboval s telefonem pracovat ihned si ho koupim.
jméno není podstatné
jméno není podstatné (neregistrovaný) ---.medical-tribune.cz
23. 7. 2010 10:38 Nový

Re: srovnání s Hero, Wildfire, Legend, Desire, nebo aspoň Xperií k věci by nebylo.

celé vlákno
Dobře, pomiňme teď věty z článku, které s iPhone přímo srovnávají (čtu to tam zhruba čtyřikrát, ale je možné, že mám úplně jinou verzi článku než jste napsal). Přesto by mne zajímalo, proč jste vůbec iPhone do článku dal, když předem víte, že se strhne flame? Nebo že by to byl ten účel?

Bohužel, pane Zandle, celý tento článek je šlápnutím do čehosi nevábného. Hlavním problémem je, že tady vůbec nemá co dělat, nemá to nic společného se zaměřením serveru a vsadím boty, že pokud by to napsal někdo cizí a nabídl vám to k uveřejnění, tak ho s tím vyrazíte. Buďte prosím té dobroty a nedělejte si z Lupy svůj soukromý blog, i když jste pan šéfredaktor. Máte-li touhu podobné články psát, pište je, určitě si najdou svou čtenářskou obec, ale nechte si je u sebe na webu a když už vás svrbí psty, tak si dejte upozornění do zpráviček. Hlavní článek ale ponechte s tématem, které je Lupě trochu bližší.
.
. (neregistrovaný) ---.miramo.cz
23. 7. 2010 11:05 Nový

Re: srovnání s Hero, Wildfire, Legend, Desire, nebo aspoň Xperií k věci by nebylo.

celé vlákno
Řekl bych, že si pan Zandl bere příklad z jedné otylé socky a pokouší se o její styl.
Martin P.
Martin P. (neregistrovaný) ---.skoda-auto.cz
23. 7. 2010 9:29 Nový

Spletl jste větvení diskuze.

celé vlákno
Spletl jste větvení diskuze.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.eurotel.cz
28. 7. 2010 14:27 Nový

Re: Zaujatost

celé vlákno
Vážený pane, opravdu Vám doporučuji si koupit nakousnuté jablko někde v bazaru.
Pokud nevíte, tak například výměna baterie neni u fujPhone tak úplně standardní záležitostí k čemuž Vám blahopřeji.

opravdu vidím výhodu iPhone v rychlosti, a nedivme se :), vždyť do verze 4 nemeli applaci ani potuchy o tom, že by mohli poskytnout multitasking. A popravdě myslím, že 99% uživatelů fujPhone nevyužije ani 10% výkonu hardware který zaplatili.

Mě osobně tu teď leží VF 845 na stole a přiznávám má mnoho chyb, ale zas který low end je nemá? A mnohé z nich jsou softwarové tak mohu doufat v nápravu updaty (narozdíl od jistého telefonu s problémy se signálem v případě podle mě normálního držení).

PS: netvařte se tu prosím jako tupec se slovy já nechci porovnávat fujPhone s low endem, vždyť to máte v názvu Vašeho článku (patřící spíše na blog).
Patrick Zandl aura:91
2. 8. 2010 11:14 Nový

Re: Zaujatost

celé vlákno
Mám určitou zkušenost, takže si dovolím oponovat. U iPhone jsem nepotřeboval vyměnit baterku po dobu tří let životnosti, naopak se mi líbí, že mi nevypadává při každém pádu na zem. Ale budiž, to může být věc názoru, někdo ji jistě mění často.

Neměly potuchy o multitaskingu? iOS je od počátku nativně multitaskingový systém s tím, že tato funkce je z obchodních důvodů zablokována. Zjistěte si nejdříve fakta. Kdybyste se někdy podíval do vytížení procesoru iPhone, tak byste zjistil, že většina uživatelů jej využije až na krev velmi často, například při přehrávání videa nebo začátku renderování web stránky přes wifi atd. Těch funkcí, kde je třeba vysoký výkon pro slušnou odezvu GUI, je celá řada.

Každý telefon má chyby. Je snad pro uživatele dobré, aby si uvědomil, jestli mu vadí nebo nevadí a byl o nich informován. Neinformovat o nich je věcí propagačních materiálů, ne článků u nás.
dk1844
dk1844 (neregistrovaný) ---.mk.cvut.cz
7. 8. 2010 14:06 Nový

Re: Zaujatost

celé vlákno
Mne se napriklad velmi libilo zjisteni, ze podle pouzitych a spustenych aplikaci, lze na androidu baterku uspesne setrit, ale taky klidne celkem v pohode v cukuletu vycucnout. Fakt, ze je to v rukou uzivatele je mi velmi prijemne, a jak se rika, kazdy sveho stesti strojvudce. Potom muze 'ne zcela hloupy' uzivatel najit rozumny kompromis mezi vydrzi baterie, komfortem a treba i vyuziti multitaskingu.*

Naproti tomu u iPhone, ac jeho ruzne funkce a vychytavky z nej delaji dobry stroj, pristup vyrobce, kdy neco zablokuje z 'obchodnich duvodu' je mi velmi proti srsti. Mozna by budete oponovat.

* = Jinak zcela souhlasim s nazory, ze u telefonu za 3.6k je treba chapat, ze moznosti jsou za takovou cenu vyborne a ze kdyz si priplatime drazsi pristroj, moznosti mohou byt lepsi. VF 845 beru vzhledem k cene a funkcnosti za opravdu dobry kompromis xD
Gas-O
Gas-O (neregistrovaný) 62.168.51.---
22. 7. 2010 13:43 Nový

ZAUJATOST ?

celé vlákno
Kdyz to ctu, skoro si rikam, ze autor ten telefon ani v ruce nemel, mel jsem na test jiz velke mnozstvi telefonu at iPhone, neco s WM, nebo android. Ted mam prave vodafone 845 a mam k nemu jen 2 vyhrady. Neumi edge, pouze neplacene aplikace na marketu. Jinak jsem naproste fascinovan, jak to skvele funguje, baterie mi vydrzi v pohode 2 dny a to jej pouzivam temer porad, navic protelefonuji tak min. 1h denne. Ovladani na rezistentnim displeji je naopak prekvapive velmi presne. Psani na klavesnici je taky naprosto bez jedineho problemu a to merim 2m a prsty mam skutecne velke.

Podle me je autor ortodoxni uzivatel iPhonu a proste at se mu do ruky dostane cokoliv, je to vzdycky spatne.

Kazdopadne kdo by si ho chtel koupit, vrele vsem doporucuji, samozdrejme od neho necekejte kvalitu jako od telefonu za 10tis. ale pri pomeru cena/vykon je vykon daleko dal za cenou ...
Hynek
Hynek (neregistrovaný) ---.emea.verizonbusiness.com
22. 7. 2010 14:07 Nový

BREAKING NEWS!

celé vlákno
Low endový telefon je lowendový!
unregistered
unregistered (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
22. 7. 2010 14:12 Nový

RE: Android v levném těle aneb iPhone pro chudé

celé vlákno
autor recenze candl je evidentně zaujatý. Chyby, které vyčítá může tak vyčítat telefonu za 10000Kč, ale nikoliv ttelefonu za 3500 kaček. Tahle recenze smrdí!
.
. (neregistrovaný) ---.88.142.82.static.b26.cz
22. 7. 2010 14:30 Nový

RE: Android v levném těle aneb iPhone pro chudé

celé vlákno
nezvyklatelné

Co je tohle prosím za slovo?
pterzw
pterzw (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
18. 8. 2010 9:01 Nový

RE: Android v levném těle aneb iPhone pro chudé

celé vlákno
Grammar nazies fuck off.
Simon Toth aura:61
22. 7. 2010 14:42 Nový

Co mate s tim displayem

celé vlákno
V kazde recenzi ctu ze to ma spatny display, ktery se neda presne ovladat.

Mel jsem ho v ruce a jak display, tak opticky joystick je naprosto dokonale presny. Vubec zadny problem s ovladanim. To mam divne ruce?
Martin V
Martin V (neregistrovaný) 77.104.245.---
22. 7. 2010 23:51 Nový

Re: Co mate s tim displayem

celé vlákno
Ano, když někdo napíše, že displej musí být dostatečně citlý na rozlišování "sypaného čaje" a pak napíše, že diplej není přesný, hledal bych chybu u autora :-)
a co jako?
a co jako? (neregistrovaný) ---.84.broadband7.iol.cz
22. 7. 2010 14:54 Nový

iPhone vs. Android

celé vlákno
Autor článku musí být neskutečný ko*kot. Android není nahrážka iPhonu ale mnohem vyspělejší systém, ale to taková pí*ča nemůže pochopit.
A srovnávat telefon za 3500 vs telefon za 20k?
***
*** (neregistrovaný) ---.5.broadband14.iol.cz
22. 7. 2010 18:51 Nový

Reklama Iphone

celé vlákno
Zandl za ní shrábnul asi balík, když tak mátí penězi.
Peťadroid
Peťadroid (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
22. 7. 2010 21:08 Nový

RE: Android v levném těle aneb iPhone pro chudé

celé vlákno
Tohle je ostudná pseudorecenze. Android je skvělá platforma a Vodafone 845 nemá za cenu 3,5 tisíce konkurenta. Patrik Zandl vyjmenoval všechny chyby tohoto telefonu a z toho usoudil, že vlastně i celý Android nestojí za nic. Vyrobit ultra drahý telefon co má "kůůl" otáčení displeje a animace jako je Iphone umí dnes každý velký výrobce, ale jediný Vodafone na to šel z druhé strany a našel mezeru na trhu, vyrobil neznačkový telefon, který je plný funkcí a neplatíme tisíce navíc jen za značku jako u Applu nebo Nokie.
R61
R61 (neregistrovaný) ---.58.broadband9.iol.cz
22. 7. 2010 22:12 Nový

RE: Android v levném těle aneb iPhone pro chudé

celé vlákno
Prostudujte prosim pozorne i tento odkaz: http://www.lpolach.cz/2009/08/poruchy-vnimani/
uživatel si přál zůstat v anonymitě 95.140.242.---
23. 7. 2010 9:17 Nový

RE: Android v levném těle aneb iPhone pro chudé

celé vlákno
Opravdu k veci. Asi jste jeden z volu co prave pochopil, jakouze marzi to pri koupi sveho telefonu zaplatil.
R61
R61 (neregistrovaný) ---.58.broadband9.iol.cz
24. 7. 2010 3:13 Nový

RE: Android v levném těle aneb iPhone pro chudé

celé vlákno
To bylo uplne nejvic k veci jak to slo,jiste pochopite ze pochopit psani text, zejmena jeho celkovy smysl je hodne dulezite. Posledni telefon, ktery jsem si koupil byla Nokie 3210 myslim, od te doby si je jenom pujcuji.
Jaky je vztah mezi tim co bych si mozna mohl koupit a vasi poruchou vnimani? Zadny, ne?
unregistered
unregistered (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
22. 7. 2010 22:41 Nový

kdo chce lepší recenzi, než je tato pseudorecenze páně zandla

celé vlákno
R61
R61 (neregistrovaný) ---.58.broadband9.iol.cz
22. 7. 2010 22:53 Nový

Re: kdo chce lepší recenzi, než je tato pseudorecenze páně zandla

celé vlákno
To jsou vyborne vyvazene recenze, v kavarne Slavie tomu rikaji "bezpohlavni". Jedine oziveni nastava v pasazi: "Na displeji mám ještě původní ochrannou folii, které jsem ustřihnul odlepovací ouško."
nepovim
nepovim (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
22. 7. 2010 23:21 Nový

Ach jo

celé vlákno
Pane Zandle,

bohužel musím konstatovat, že jste se v rámci zábavy dopustil psaní lží a nesmyslů.

Například mě pobavila vaše věta:
"Vodafone 845 vyrábí čínský Huawei (je to jeho model Joy)"

Správně je to tak, že Joy je kódové označení Vodafone Global projektu, který se následně veřejně přejmenoval na V845....

"V daném případě soudruzi vybrali nejlevnější rezistentní displej, jaký byl k dispozici..."

Toto je taky nesmysl či vaše osobní mylná spekulace dokazující, že nevíte, jak to při vývoji ODM produktu funguje. Výběr všeho se dělá na základě požadavků zákazníka, zde konkrétně Vodafone, čili možná byla tato volba provedena soudruhy, ale nikoli v Číně, nýbrž soudruhy z NDR sedícími v Dusseldorfu na centrále Vodafonu....

A takhle můžeme pokračovat dále, co věta to perla....

Lepší snad bude, když příště najdete čas a chuť a zastavíte na místní pobočce, než napsat takovýto blábol, kterým jste jen snížil své renomé odborníka.
uživatel si přál zůstat v anonymitě 95.140.242.---
23. 7. 2010 9:12 Nový

Re: Ach jo

celé vlákno
Pan Zandl byl ponekud v kreci, ze petkrat levnejsi telefon nez jeho iPhone zvladne temer totez a mnoho navic. Treba i prehravani hudby pri brouzdani hlubinami netu, coz je u mostarny kvuli dlouhe vydrzi baterky a omezenemu multitaskingu problem...
Wyder
Wyder (neregistrovaný) 82.100.28.---
6. 8. 2010 1:19 Nový

Re: Ach jo

celé vlákno
Jako uživatel "JáTelefonu" Vám musím sdělit, že hudba mi jede i při brouzdání hlubinami netu, protože iOS je opravdu plně multitaskingový systém :-D...
Patrick Zandl aura:91
23. 7. 2010 9:33 Nový

Re: Ach jo

celé vlákno
No a to jste se někde dočetl, nebo si to jen myslíte? Protože Vodafone si model 845 nenechal udělat podle svého konstrukčního zadání, ale objednal si model, který už Huawei vyráběl. Konstrukční změnou HUAWEI U8120 byly mírné obměny v lisování plastu a v potisku logem Vodafone.
_ Mem aura:48
23. 7. 2010 19:01 Nový

Re: Ach jo

celé vlákno
OT: připomínám (jak jsem psal hned včera ráno e-mailem po vydání článku, ale možná uvízl někde ve spamu), že kromě "zvyklat", které je teď už opraveno, je tam ještě překlep "netratilo"
eeyore
eeyore (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
22. 7. 2010 23:51 Nový

Android

celé vlákno
Myslím, že "nepříznivce" Androidu musí 845 hrozně potěšit. Je to jako předvádět výhody demokracie na nějaké chudé rozvojové zemi. No jen se tam jeďte podívat, jestli to vážně chcete.
uživatel si přál zůstat v anonymitě 95.140.242.---
23. 7. 2010 9:08 Nový

Re: Android

celé vlákno
No tebe pri tve dusevni indispozici musi potesit kde co. Prd o tom vis, ale "zasvecene" plkas.
Ja jsem s nim spokojen po starem Sony Ericssonu K750i.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.anonymouse.org
23. 7. 2010 9:31 Nový

No tady je videt

celé vlákno
jak i panu Zandlovi ujel davno vlak a pise spis jak dement z diskuze na iDnes. Smutne je, ze takovi typci jsou u nas povazovani za odborniky, ackoli jsou davno naprosto mimo.
unregistered
unregistered (neregistrovaný) 93.99.198.---
23. 7. 2010 9:33 Nový

Re: No tady je videt

celé vlákno
přesně tak, zandl už dávno ustrnul ve vývoji (lidem, kteří takto ustrnuli říkám zkostnatělý stařec) a pouze těží ze své minulosti.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.5.broadband14.iol.cz
23. 7. 2010 15:49 Nový

Zandl

celé vlákno
Teď jsem si přečetl článek a diskuzi ještě jednou a s překvapením jsem zjistil, že autor není prý placen PR Iphone ale odborný redaktor Lupa.cz. Tak to mě dojalo.
Tak bych si myslel, že "odborný" redaktor bude něco vědět o rozdílech operačních systémů a o tom jak fungují a nebude překvapen , že fungují rozdílně.
A už bych vůbec nepředpokládal, že svoji neznalost přenese jako chybu operačního systému.
No a také by se slušelo vyzdvihnout klady systemu Android který je nezávislý a otevřený pro aplikace a obrovský klad telefonu Vodafon, který omožňuje navigaci a keškování Ofline za pomoci samostatného GPS modulu a pro nahrání různých pitominek a to třeba poskytnutých zdarma nepotřebuje datový tarif, takže majiteli šetří čas, nervy, peníze což samozřejmě jeho proklamovaný Iphone neumí a měl by se také zmínit, že se Iphone chová ke svému majiteli jako veliký bratr. Bylo by toho ještě víc co by se dalo zmínit, ale je to úplně zbytečné. on se pan Zandl znemožnil sám dost,
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.klfree.cz
24. 7. 2010 10:25 Nový

úsměvná diskuze

celé vlákno
Pobavilo mně, jak tady všichni vyletěli jak čertík z krabičky. Četli jste vůbec úvod článku? Asi jsem jeden z mála, který pochopil, o co Patrikovi Zandlovi jde. Nešlo o nic jiného, než ukázat, kde VF potažmo Huawei ušetřil (pokud někde), aby nabídl tuto cenu, nic víc, nic méně.

By mne zajímalo, místní diskutéři (ale prosím, odpovídejte jen poté, co si zchladíte hlavu, na urážky odpovídat nehodlám), jestli když kupujete auto, najednou se objeví několikanásobně levnější model než konkurence s rozumnými funkcemi a dobře vypadající, jestli vás nebude zajímat, "kde sakra ten výrobce ušetřil". Mně tedy ano a proto Patrikovi díky za tento článek.
Pavel Stárek
Pavel Stárek (neregistrovaný) 188.75.128.---
24. 7. 2010 16:06 Nový

Re: úsměvná diskuze

celé vlákno
Když ono je to těžké. Kdesi nedávno jsem četl na internetu článek, kde se rozebírala reálná cena telefonu iPhone. Prostě se zjistili ceny součástek, plastů, plošňáku, balení a distribuci, montáž atd. Cena byla relativně podobná koncové zákaznické ceně za VF845.

Ono je totiž jedno, jestli dám displej 320x240 nebo 800x480, rozdíl v jejich ceně je pár dolarů, součástky pro iPhone 4G běžně používá Samsung v telefonu Galaxy S, takže jejich cena je také (relativně) mizivá.

Nechápu ovšem, proč naši "zlatokopové" po dovozu přístroj 3x až 4x předraží, a tupé stádo si to za tyto peníze stejně koupí, protože prostě chtějí být in. A ne, nechci aby dovozci/prodejci prodělávali, ale některé ceny za výrobky jsou tady v čechách silně přemrštěné.

Prostě si Vodafone řekl (obrazně), že nebudou milionáři už včera ale až pozítří a podle toho nastavil cenu, a soudě dle (ne)dostupnosti telefonu v prodejnách Vodafone se po první dodávce do republiky jen zaprášilo. Jedině kde výrobce (zadavatel) nemusel tolik šetřit u VF845 je foťáček, ten se vyloženě nepovedl.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.klfree.cz
25. 7. 2010 10:44 Nový

Re: úsměvná diskuze

celé vlákno
Souhlasím.

Nicméně mě před koupí zajímají vždycky nevýhody produktu. O superlativech a výhodách se můžu dočíst z libovolného produkt bulletinu, nicméně pokud se produkt chystám koupit, tak řeším, jestli případné nevýhody pro mě mají nějaký vliv vzhledem k ceně nebo ne.
Zivan
Zivan (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
30. 7. 2010 10:56 Nový

Re: úsměvná diskuze

celé vlákno
"Realna cena telefonu iPhone" je spis realna cena soucastek v iPhonu. Neni v tom zapocitany vyvoj a testovani HW, vyvoj a testovani SW, naklady na reklamu, distribuci a spoustu dalsiho. Cena soucastek je jen zajimavost.
bobo
bobo (neregistrovaný) ---.chello.sk
18. 8. 2010 15:03 Nový

Re: úsměvná diskuze

celé vlákno
plus "primerany" zisk!
***
*** (neregistrovaný) ---.5.broadband14.iol.cz
24. 7. 2010 23:43 Nový

Re: úsměvná diskuze

celé vlákno
Ale nevymýšlej. Zandl dělal reklamu na Iphone a o Androidu ví houby. Vždyť to i přiznal:
"Datum: 22. 7. 16:23
Vložil: Patrick Zandl <patrick (tečka) zandl (zavináč) iinfo (tečka) cz>
Titulek: Re: Zaujatost (Celé vlákno)
Ale tohle přeci nebylo srovnání iPhone a V845, tohle byl článek o slabinách levného chytrého telefonu a zamyšlení nad tím, zda je to ještě použitelné zařízení."
unregistered
unregistered (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
25. 7. 2010 9:28 Nový

Re: úsměvná diskuze

celé vlákno
prozradím ti jedno sladké tajemství, ušetřit lze nejen na ceně dílů, ale také na marži. K tomu tvému příkladu s auty, takovej superb má náklady 300 000 korun (vyplynulo to z nějaké pojistné události, proběhlo to médii), ale prodává se, řekněme, za 750 000. Pak stačí, aby přišla konkurence a nasadila cenu pod 750 000, stále budeš mít pocit, že se výrobce snažil ušetřit?
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.klfree.cz
25. 7. 2010 10:41 Nový

Re: úsměvná diskuze

celé vlákno
Za malé sladké tajemství děkuji, vůbec by mě to nenapadlo. (/irony)

Nejde vůbec o pocit, kde jsem prosím napsal něco o pocitu? Ano bude mi to podezřelé a ano, budu rád, pokud se někdo pokusí objevit, kde jsou ty háčky. Pokud žádné nebudou, super, pokud budou, zvážím, jestli vzhledem k ceně jsou pro mě osobně závažné nebo ne. Nic víc, nic míň.
R61
R61 (neregistrovaný) ---.58.broadband9.iol.cz
25. 7. 2010 19:54 Nový

Re: úsměvná diskuze

celé vlákno
Ten priklad je dobrej. Kazda tovarna "funguje" ma hrube marzi okolo 100%. O moc vic nedovoli konkurence, min znamena dlohodobe podfinancovani a krach.
Fabriky nefunguji jako svacinarky, ktery nakoupi delnikum za 800 Kc a 10% je pro ne pekna marze.
S marzi okolo 1% mohou fungovat ruzni spekulanti a prefakturovavaci, 10% mohou mit rychloobratkove prodejny, 30% bezne zbozi, 60% ruzne bonitni zbozi typu hodinky, 100% fabriky, 150% hospoda.
Ve vysledku rozumim tomu, ze pojistovna za za znicene auto na dvore AZNP 300 000 Kc stejne jako da pojistovna 500 Kc za 50 znicenych CD s SW za 8 milionu.
Flasi
Flasi (neregistrovaný) 194.228.119.---
26. 7. 2010 13:12 Nový

Re: úsměvná diskuze

celé vlákno
Klasika. Všichni jsou chytří, jak automobilky strašně předražují, ale přijde hospodářský pokles, o něco se sníží poptávka po autech a automobilky jsou buď na pokraji krachu, nebo krachují, nebo je musí z bryndy tahat stát. Holt ty jejich marže nejsou tak "závratné", jak by se zdálo.
uživatel si přál zůstat v anonymitě 81.19.4.---
27. 7. 2010 11:18 Nový

Hloupá recenze a křečovitý humor.

celé vlákno
Vynikající telefon nejen v cenové kategorii. Autor má patrně komplex z toho, že má mnohem dražší strojek se stejnými schopnostmi.
Natka
Natka (neregistrovaný) 109.80.79.---
13. 2. 2011 9:18 Nový

Seženeš levněěji :)

celé vlákno

Ahoj! ... Četla jsem si to tu a tenhle článek je sice pěkný , ale né zdaleka levný jako tyhle mobily: http://www.dealextreme.com/c/cell-phones-511?page=1&pagesize=52&pagesort=relevence ! .. Sice tu najdete jen kopii ,ale levně! .. mě osobně se líbí třeba tenhle mobil,který je též iPhone a stojí 1002,- :) ... což je levné! a doprava do 150§ zdarma! :) .. takže jelikož tenhle stojí 56§ tak doprava je zdarma ;) : http://www.dealextreme.com/p/4g-3-2-touch-screen-dual-sim-dual-network-standby-quadband-gsm-cell-phone-w-fm-java-47841
nikde není že je to od apple .. ale proč si nepořídit kryt , který dokonce které tam jsou za 1,75§ ? :) ... Úžasný co? .. ale jestliže tam chcete mít přímo Apple tak si zajděte na aukro jako já :) ..Kryt sem si objednala za 45,- (od Apple) .. a teď mi každý věří ten mobil ;).
Na ukázku tu máte výhodné telefony:
a) http://www.dealextreme.com/p/4g-3-2-touch-screen-dual-sim-dual-network-standby-quadband-gsm-cell-phone-w-fm-java-47841 (cena:1002,-)
b)http://www.de­alextreme.com/p/3-2-touch-screen-dual-sim-dual-network-standby-quadband-gsm-cell-phone-w-wifi-fm-java-white-55132 (cena: 1200,-)
c)http://www.de­alextreme.com/p/h35-3-5-touch-screen-dual-sim-dual-network-standby-quadband-gsm-tv-cell-phone-w-wifi-java-55447 (cena:1573,-)
d)http://www.de­alextreme.com/p/c3-2-2-lcd-dual-sim-dual-network-standby-quadband-gsm-tv-cell-phone-w-fm-java-red-47699(cena:1113,-)
e)http://www.de­alextreme.com/p/3gs-3-5-touch-screen-quadband-gsm-cell-phone-w-wifi-java-fm-black-42198 (tenhle bych Vám i uvěřila ;) , cena:2129,-)
f)http://www.de­alextreme.com/p/380a-2-8-touch-screen-dual-sim-dual-standby-quadband-gsm-cell-phone-pink-55022 (cena:977,-)
g)http://www.de­alextreme.com/p/380a-2-8-touch-screen-dual-sim-dual-standby-quadband-gsm-cell-phone-white-55024 (cena:977,-)
h)http://www.de­alextreme.com/p/3-3-touch-screen-dual-sim-dual-network-standby-quadband-gsm-tv-cell-phone-w-wifi-java-pink-55369 (cena:1932,-)
i)http://www.de­alextreme.com/p/3-3-touch-screen-dual-sim-dual-network-standby-quadband-gsm-tv-cell-phone-w-wifi-java-golden-55367 (cena:1932,-)
Posuďte samy ;) :)

Anonym
Anonym (neregistrovaný) ---.17.broadband13.iol.cz
30. 4. 2011 13:57 Nový

Re: Seženeš levněěji :)

celé vlákno

Mohu k tomu připojit příslušenství na Iphone?

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem