AOL uvedla bezplatného klienta AIM Pro

AOL ve středu po měsíci testování betaverze oficiálně uvedla svého IM klienta pro podniky AIM Pro. Ten byl navržen s WebEx a je určen zaměstancům společností, které mohou využívat funkce pro spolupráci. AOL doufá, že s AIM Pro uspěje v rostoucím zájmu o IM v podnicích. Společnost citovala nedávný průzkum The Radicati Group, podle něhož se IM stane klíčovým nástrojem spolupráce pro 135 milionů pracovníků a do roku 2009 pro více než 477 milionů. (BetaNews)

AOL ve středu po měsíci testování betaverze oficiálně uvedla svého IM klienta pro podniky AIM Pro. Ten byl navržen s WebEx a je určen zaměstancům společností, které mohou využívat funkce pro spolupráci.

AOL doufá, že s AIM Pro uspěje v rostoucím zájmu o IM v podnicích. Společnost citovala nedávný průzkum The Radicati Group, podle něhož se IM stane klíčovým nástrojem spolupráce pro 135 milionů pracovníků a do roku 2009 pro více než 477 milionů. (BetaNews)

Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »