Hlavní navigace

APEK kritizuje Českou poštu za lajdácké doručování zboží z e-shopů

Jiří Macich ml.

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se tvrdě pustila do České pošty. Podle jejího lednového průzkumu si třetina zákazníků stěžovala, že se Česká pošta neobtěžovala doručit zboží na danou adresu, ale pouze vhodila do schránky oznámení o uložení zásilky. Velké množství zákazníků se nám ozvalo, ať už v našem průzkumu nebo formou stížností, že u České pošty je nyní trendem vhazování lístečku do schránky, aby si lidé vyzvedli zásilku na poště, protože nebyli k zastižení. Lidé přitom doma byli.…

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se tvrdě pustila do České pošty. Podle jejího lednového průzkumu si třetina zákazníků stěžovala, že se Česká pošta neobtěžovala doručit zboží na danou adresu, ale pouze vhodila do schránky oznámení o uložení zásilky.

Velké množství zákazníků se nám ozvalo, ať už v našem průzkumu nebo formou stížností, že u České pošty je nyní trendem vhazování lístečku do schránky, aby si lidé vyzvedli zásilku na poště, protože nebyli k zastižení. Lidé přitom doma byli. Naše zákazníky to hodně rozčiluje, uvedl Jan Vetyška z Asociace pro elektronickou komerci.

Podle něj může za problémy být nepříznivé prosincové počasí spolu s objemem zásilek vzhledem k hojnému nakupování vánočních dárků po Internetu. Také soukromý přepravce PPL upozorňoval, že kvůli objemu nestihne doručit všechny vánoční balíky do 24. prosince 2010. Na podobné praktiky České pošty si však někteří zákazníci stěžují celoročně. 

Zdroj: Finanční noviny

Našli jste v článku chybu?
19. 1. 2011 12:17
malcor (neregistrovaný)

Je to tak, manželka je na mateřské a dokud si na to ten rozvážející pošťák nezvykl tak to bylo naprosto běžné.

20. 1. 2011 1:58
brecz (neregistrovaný)

Ta česká pošta sice možná vhazuje jen lístky do schránky, ale stále u pošty má prodejce možnost poslat zákazníkovi číslo balíku a ten si zavolá na poštu a požádá o opakované doručení. Zboží které jsem letos odeslal poštou 22.12. jako EMS bylo 23.12. doručeno, ale u PPL nebo DPD to je vyloženě katastrofa, jednou zavolají a když telefon zákazník nebere, uloží to do depa a na další rozvoz to jde za týden, nemá možnost si to už později vyzvednout, zboží odeslané DPD 20.12. mělo být doručené až 3.1.a…