Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku APEK kritizuje Českou poštu za lajdácké doručování zboží z e-shopů od brecz - Ta česká pošta sice možná vhazuje jen lístky...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 1. 2011 1:58

    brecz (neregistrovaný)

    Ta česká pošta sice možná vhazuje jen lístky do schránky, ale stále u pošty má prodejce možnost poslat zákazníkovi číslo balíku a ten si zavolá na poštu a požádá o opakované doručení. Zboží které jsem letos odeslal poštou 22.12. jako EMS bylo 23.12. doručeno, ale u PPL nebo DPD to je vyloženě katastrofa, jednou zavolají a když telefon zákazník nebere, uloží to do depa a na další rozvoz to jde za týden, nemá možnost si to už později vyzvednout, zboží odeslané DPD 20.12. mělo být doručené až 3.1.a to jsem musel vyhrožovat v DPD stížnosti do Paříže aby vůbec se uráčili balíky dát 30.12. na rozvoz. A zákazníci si pro to ani nemohli přijet, protože to bylo uloženo v depu Říčany u Prahy. DPD je něco vyloženě katastrofálního a vůbec v tom logistickém centru v Říčanech u Prahy je to vylošeně katastrofa. Zlatá pošta oproti soukromým kurýrům.

    PPL ani DPD už nikdy !!!

  • 29. 12. 2012 15:22

    nastvanej (neregistrovaný)

    mne totalne vytocili kdyz mi ani nezavolali a dodali zbozi do obchodu pred domem, maji tam vsak az do 2.1. ledna zavreno, je to normalni? hlavne kdyz tam maji oteviraci dobu kdyz ja jsem v praci, co mam jako delat?

  • 29. 12. 2012 15:23

    nastvanej (neregistrovaný)

    jo bylo to DPD

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).