Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku APEK se brání: Naši členové nejsou největší hříšníci od Sly - Je potřeba si ujasnit, že apek uděluje 2...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 2. 2012 12:11

    Sly (neregistrovaný)

    Je potřeba si ujasnit, že apek uděluje 2 různé certifikace. 1. je že obchodní podmínky jsou ok a to 2. je že dodržují terminologii o stavu zásob. Tedy i 2 různá loga. Dále je potřeba si uvědomit, že ano zboží klidně odešlou týž den, ale pak je na přepravci jestli vám to taky ten 2. den doručí. Někdy se auto vybourá, někdy moc sněhu, někdy se jim to prostě nevleze do auta. Takže pokud má někdo napojený sklad online na web, tak nemá důvod ani chuť tam do toho jakkoli manuálně zasahovat a s těmi skladami a tou atomatizací se to řeší v podstatě hned.. problém tedy nastává ve službách přepravce, které oni moc ovlivnit nemohou.
    PS: s mallem nemam vubec nic spolecneho, toto je praxe každého slušného eobchodu

  • 27. 2. 2012 15:04

    x (neregistrovaný)

    To sou taky zvasty, protoze kdo jinej nez obchodnik muze ovlivnovat kvalitu dorucovani, ktery si plati? Je to vyhradne on kdo musi tvrde vymahat plneni smluv. Vetsina dopravcu totiz garantuje doruceni druhy den.

  • 27. 2. 2012 18:53

    Sly (neregistrovaný)

    Vy jste ten "tečka" co? Ty Vaše obchody bych chtěl opravdu vidět. O provozování shopu víte opravdu prd a viděl jste to opravdu tak leda z rychlíku. Dnes musíte mít skladem a odeslání nejlépe okamžitě a hlavně za pár korun. Za pár korun máte možnost využívat celkem všeho všudy tak řekněme 5-7 slušných dopravců/firem. Ani jedna nic přesně negarantuje (at maj napsane kde co chcou) a v podstatě si můžete stěžovat tak leda na nadraží nebo jít k jiné.. když každé 3-4 měsíce vyměníte, tak za 1 - 2 děláte kolečko znova. Řvát taky na ně moc nebudete, jelikož Vám rychle přestanou vycházet vstříc s přimhouřeným okem nad váhou nebo rozměrem. Jiná varianta není páč tu Vám zakázníci nezaplatí .. na expres za 200-xxx Vám u běžné zásilky lidi prdí a vy ji taky nebude chtít dělat, protože při odstoupení vrátíte i tuto expres částku jako celkovou.

  • 28. 2. 2012 8:20

    x (neregistrovaný)

    Vy ste debil, paac ja eshopy neprovozuju, jen delam pro dodavatele, ktery vyuziva dopravni sluzby (a to vcetne dopravy kamiony), nevim jak "tecka", protoze i idiot vidi, ze ma jinou IP. A verte tomu, ze pokud dopravce nedoruci zbozi v dohodnuty termin, tak zaplati minimalne desetinasobek ceny dopravy na penale.

  • 28. 2. 2012 9:03

    Sly (neregistrovaný)

    My se tu bavíme o podmínkách malých a středních eshopu ala ppl, dpd, toptrans, radialka, hds, gp, gls (auta do 3,5t) ... vase zavážky kamiony do obchodáků, výrobních firem nebo etop 1-3 na českém trhu jsou zcela mimo běžnou realitu těchto m-s eschopů.

  • 28. 2. 2012 10:30

    . (neregistrovaný)

    Číst neumíte, chápat text neumíte, ale do diskuzí lezete. Neskutečné.

    Takže zaprvé, vězte, že "." nerovná se "x"
    Zadruhé vezte, že "82.142.88.--" nerovná se "2001:470:92a1:----:----:----:----:----"

    Ale hlavně - zkuste konečně pochopit rozdíl mezi expedicí a doručením. Evidentně nemáte na to, abyste to sám pobral, tak polopaticky:
    expedice = vyskladnění, vyfakturování, zabalení a odevzdání přepravní službě
    doručení = expedice + cesta ke klientovi + předání klientovi

    A ještě k těm přepravním službám - osobní zkušenost mám s DPD, PPL a Geis. Pokud posíláte víc než jen pár balíků denně, jsou schopni (a ochotni) domluvit se s vámi na nestandardních podmínách. Že jste to nezkusili nebo že vašich 10 balíků denně je pro ně nezajímavých ještě neznamená, že to nejde. Úplně se mi to s tím rychlíkem obrací :-)

  • 28. 2. 2012 11:56

    x (neregistrovaný)

    Mimo realitu je to, ze nelze dopravce donutit k tomu, aby dopravoval jak ma. Kamiony ta firma dorucuje tak 1/10 zbozi, zbytek jde na male dopravce, protoze se dorucuje malym zakaznikum (casto doslova kusovka).
    Samozrejme ze ne vzdy je dopraveno vcas, ale vzdy to pak znamena, ze si to dopravce "vypije" => je v jeho zajmu vcas dorucovat.

  • 28. 2. 2012 13:13

    Sly (neregistrovaný)

    Nechápu proč to píšete mně? Nikdy jsem tu nenapsal, že nechápu rozdíl mezi expedicí a doručením.. co to melete? Si přečtete co píšu.. vesměs poukazuji na to stejné na dva pojmy a že apek certifikuje jen ten jeden (mimochodem členy a certifikaci máme). U toho druhého říkám, že pro malého a středního eshopaře není volba! Ty co jste vyjmenoval máme dávno za sebou a k tomu si ještě přihodte toptrans, cechofrakt, fofr, a gebruderw. Nemluvím tu o pár kusech, mluvím o 50 zásilek denně ruznych rozmeru (nad 2m) a vahy i klidne nad 30 či 200 kg (zadna psanicka a it soucastky), obchodní zastupci neustále otravují jezdete s námi. Před odchodem vždy smlouváni...

    Za poslednich 5 let zjisteno, ze je to vsude stejne! Pokud chcete cenove primereneho a spolehliveho dopravce, ktereho navíc zakaznici zaplati a ještě přepravce rozváží balíky i větší a těžší než krabička od mobilu, tak si nevyberete a jste rádi, že máte někde přimhouřené oko nad váhou či rozměrem. Pokud problém tak zavoláte a jen tyty dejte si na to bacha. To že z ca 1000 zásilek za měsíc si ca 10 lidí stěžuje na "řidiče" (z toho ještě v půlce na blbost) tedy na jednoho konkrétního na jedné trase nás vůbec netrápí a je to dle zkušeností přijatelné procento. U ČP nikdy více, tam je to procento za hranicí.

    Proč tu debatuju s někým kdo je, z naší vlastní zkušenosti, která jsou shodná i s dalšími eobchodníky (např. členy apek.. žádní šmrks s 1-10 zásilkami), evidentně mimo realitu a ještě se podepisuje tečka nebo x? Neplodná debato toto.. s babičkou na ulici si pokecám rozumněji.

  • 28. 2. 2012 13:19

    . (neregistrovaný)

    Nechápu proč to píšete mně?

    Ano, ukazuje se, že vy toho nechápete víc, protože váš původní příspěvek se týká víceméně pouze toho, jak nespolehlivě přepravci doručují. A protože já jsem neřešil doručování, ale expedici, je evidentní, že nemáte na to, abyste se inteligentních diskuzí účastnil a celkem chápu, že si lépe pokecáte s babičkou na ulici.

  • 28. 2. 2012 14:08

    Sly (neregistrovaný)

    "protože váš původní příspěvek se týká víceméně pouze toho, jak nespolehlivě přepravci doručují. A protože já jsem neřešil doručování, ale expedici, je evidentní,"

    Vy to nepochopite ani když si to sám napíšete!!!

    My tu ve vlakně o doručovaní a vy sem expedici, tak se nedivte, že vám píšu "proč to sem píšete?". Se podívejte kam jste to napsal.. my o koze a vy o voze. Rozdil mezi expedici a doruceni byl jiz v mem prispevku upresnen vč co s tim apek a vy my ho znova a stejne podaváte.

    Jeste jednou pro mene chapave. V tomto vlakne se resila problematika vyberu a garance prepravce s dopravou k zakaznikovi. Tam jsem podotkl, že výběr dopravce vzhledem k ceně, ústupkům na obou stranách a chutí zákazníku připlatit za něco dražšího a garantovaného není velký respektive skoro žádný.

    Pokud hodláte pokračovat v urážkách a měřením pipika, tak si obratte na někoho jiného. My by jsme tu spíše, nebo aspon já, uvítali praktickou zkušenost s konkrétním dopravce při konkrétních podmínkách. Něco ve smyslu momentálně se nám podařilo usmlouvat přes depo A u PPL baliky za 50+20, pro vahu do 30kg a rozmeru xyz při cca 20? 100? ks za den, sms, web online a garance doroučení do 24h v ceně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).