Hlavní navigace

APEK opět kritizuje Českou poštu za lajdácké doručování balíků z e-shopů

Redakce

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi prodejci, kteří jsou členy asociace, vyplývá, že zákazníci internetových obchodů jsou nespokojeni s kvalitou služeb České pošty. Opakovanou negativní zkušenost zákazníků s doručováním balíků potvrzuje 60 % oslovených obchodníků. Někteří prodejci evidují až 10 % svěřených zásilek, které není Česká pošta schopna spotřebitelům doručit. Podle APEKu se stále stává, že ačkoli je zákazník doma a může si balík osobně převzít, poštovní doručovatelka mu…

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi prodejci, kteří jsou členy asociace, vyplývá, že zákazníci internetových obchodů jsou nespokojeni s kvalitou služeb České pošty. Opakovanou negativní zkušenost zákazníků s doručováním balíků potvrzuje 60 % oslovených obchodníků.

Někteří prodejci evidují až 10 % svěřených zásilek, které není Česká pošta schopna spotřebitelům doručit. Podle APEKu se stále stává, že ačkoli je zákazník doma a může si balík osobně převzít, poštovní doručovatelka mu automaticky vhodí do schránky oznámenku, aby si balík vyzvedl na poště, protože nebyl k zastižení. Doručovatelka nezazvoní a vůbec se nezdržuje zjišťováním, zda je zákazník doma.

test 3

Pošta přitom na začátku roku začala provozovatelům e-shopů nabízet službu s názvem Balík Do ruky, u níž garantuje nejen doručení následující pracovní den po odeslání, ale nabízí adresátovi možnost upravit čas nebo způsob doručení prostřednictvím Internetu. Adresát navíc dostává informace o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo emailu již v den podání,

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?
23. 2. 2012 8:33
Petr (neregistrovaný)

Jsou pošty, kde doručování není vůbec žádný problém. Jeden den se pošle, druhý doručí. A jsou některé pošty, kde to funguje přesně jak je popsáno v tiskovce. Je to prostě v lidech, nikoliv globální problém ve firmě jako takové. I když to že s takovými lidmi nedokáží pořádně zatočit už samozřejmě je problém vedení.

Na obranu celé pošty se hodí ale poznamenat, že PPL a ostatní dopravky jsou ÚPLNĚ STEJNÉ. Když máte štěstí, tak vaše depo funguje výborně. Když kliku nemáte, tak mají balíky pravideln…

22. 2. 2012 20:06
v.sp (neregistrovaný)

Nebojte, o opakované doručení ani nepožádáte, protože na poště nezvedají telefony (a případně je mají i rovnou nastavené tak, že po pár zvoněních ukončí hovor, nejlépe tak, abyste ho musel zaplatit).

Jinak mé zkušenosti jsou, že velké dopisy (tj. do 2kg) zásadně nenosí, či naopak je klidně hodí přes plot (i když je vevnitř elektronika a prší). Naopak balíky (které vozí někdo úplně jiný) chodí dobře. (A je rozdíl i v rychlosti doručení: dvě zásilky z Amazon.de - ta pod 2kg přišla za týden, ta na…