Aplikace Instant Feedback vám řekne, jací jste byli

Hovoříte k publiku? A víte, jak vám to jde? Jednoduchá slovenská aplikace zjistí, jak váš výkon hodnotí posluchači a navrhne, co byste na své prezentaci měli pro příště zlepšit.

Slovenský start-up Instant Feedback na sebe poprvé výrazněji upozornil v květnu, když se stal vítězem StartupWeekendu v Bratislavě. Slouží k jednoduchému ohodnocení řečníka po skončení jeho prezentace. Přednášející na poslední stránku umístí unikátní kód, který posluchače po sejmutí nasměruje na web, kde mohou řečníka hodnotit na škále jedna až pět hvězdiček. Přinášíme vám rozhovor s Peterem Komornikem, členem týmu, který za projektem Instant Feedback stojí.

K čemu vlastně Instant Feedback slouží?

Hlavným poslaním našej služby je poskytnúť rečníkom okamžitú spätnú väzbu od svojho publika a pomáhať im tak zlepšovať sa.

Co vás vedlo k jeho vývoji?

Keď som minulý semester učil predmet o online marketingu, používal som na okamžitú spätnú väzbu od svojich študentov krátke papierové formuláriky. Avšak strihanie týchto papierikov pred každou hodinou a ich následne prepisovanie po každej hodine do excelu nebolo zrovna efektívne. Keďže viacero kolegov tiež prejavilo záujem o takúto formu spätnej väzby, vznikla myšlienka vytvoriť jednoduchú aplikáciu, ktorá by celý ten proces zjednodušila.

Inspirovali jste se při vývoji nějakou podobnou zahraniční službou?

Veľmi sa nám páči, ako je z užívateľského pohľadu riešená služba Doodle a radi by sme sa držali podobnej filozofie aj pri vývoji nášho riešenia.

Kolik lidí se na projektu podílí?

V tíme sme momentálne 4 – ja ako business guy, dvaja kóderi a jeden designer / marketér.

Z čeho platíte vývoj a provoz?

Zatiaľ sa snažíme všetky výdavky financovať z vlastných zdrojov.

Jak je služba technicky řešena?

Jedná sa o webovú službu, ktorá beží na PHP frameworku.

Peter Komornik na Startup Weekendu v Bratislavě.
Autor: Startup Weekend Bratislava

Peter Komornik na Startup Weekendu v Bratislavě.

Kolik lidí Instant Feedback používá?

Od nášho vzniku pred takmer dvoma mesiacmi bolo vytvorených už takmer 350 feedback formulárov, aj keď určitú časť vytvorili ľudia, ktorí boli iba zvedaví, ako to funguje.

Instant Feedback je typickým star-upem s globálním zaměřením. Odkud zatím přichází nejvíc uživatelů?

Väčšina užívateľov je zatiaľ zo Strednej Európy, plus vďaka niekoľkým článkom na španielkych blogoch máme časť užívateľov aj zo španielsky hovoriacich krajín. Ešte sme však nespúštali žiadne väčšie marketingové kampane.

Instant Feedback je zatím v betaverzi. Znamená to, že pracujete na nových funkcích a vylepšeních?

Určite áno, momentálna verzia má ešte veľmi ďaleko od hotového riešenia, ktoré budeme musieť vyvinúť, aby sme mali šancu uspieť.

Tvůrci Instant Feedback se těší z vítězství na Startup Weekendu v Bratislavě.
Autor: Startup Weekend Bratislava

Tvůrci Instant Feedback se těší z vítězství na Startup Weekendu v Bratislavě.

Služba je zatím zdarma, uvažujete o nějakém modelu zpoplatnění? Máte byznys plán?

Naša stratégia je poskytovať základnú verziu pre všetkých zadarmo a vytvoriť rozšírenú funkcionalitu pre pokročilých užívateľov.

Pomohlo vám vítězství na StartupWeekendu v Bratislavě k větší medializaci projektu?

Do istej miery určite áno, aj keď až tak veľa sa toho o nás zas nepopísalo. Skôr väčší benefit je, že to dodá start-upu istú kredibilitu a pomôže dostať sa k ľuďom, ku ktorým by sa človek inak tak ľahko nedostal.

UX16

Co byste poradili těm, kteří uvažují o rozjetí vlastního start-upu?

Ak máte nápad, v ktorý fakt veríte a ste preň naozaj zanietení, tak rozhodne neváhajte. A práve akcie ako StartupWeekend môžu poskytnúť to potrebné nakopnutie, aby človek nabral odvahu a pustil sa do toho. Pre nás to bol určite ten kľúčový moment, že sme sa do projektu nakoniec pustili.

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 10. 7. 2012 14:29
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu

  •  
    Jak dostat ono tajemné UX do designu.
  • Ve kterých fázích zapojit uživatele, abyste dostali nejvíc muziky za nejmíň peněz.
  • Jak vytvářet jednoduché a srozumitelné persony

Detailní informace o školení UX »