Aplikace O2TV pro Android umožňuje sledovat TV v mobilu bez ukrajování z datového limitu

Telefónica (O2) vydala oficiální aplikaci ke své IPTV službě O2TV pro chytré mobily se systémem Android. Dosud byla k dispozici aplikace pouze pro iPhone. Aplikace O2TV pro Android, kterou lze volně stahovat přes Google Play (někdejší Android Market) kromě aktuálního televizního programu s možností vzdáleně plánovat nahrávání pořadů, přichází s možností sledovat živě televizní vysílání na displeji v mobilu.

Telefónica (O2) vydala oficiální aplikaci ke své IPTV službě O2TV pro chytré mobily se systémem Android. Dosud byla k dispozici aplikace pouze pro iPhone. Aplikace O2TV pro Android, kterou lze volně stahovat přes Google Play (někdejší Android Market) kromě aktuálního televizního programu s možností vzdáleně plánovat nahrávání pořadů, přichází s možností sledovat živě televizní vysílání na displeji v mobilu.

Telefónica ve své 3G sítí umožňuje prostřednictvím aplikace O2TV pro Android sledovat vysílání všech čtyř kanálů veřejnoprávní České televize, hudební televize Óčko a pražské regionální TV Metropol. Dále lze poslouchat vybrané okruhy veřejnoprávního Českého rozhlasu. Přenesená data přitom neukrajují z datového limitu (FUP).

KL_NOMINACE

Sledování televizí nebo poslech rádia však aplikace O2TV pro Android omezuje jen na 3G síť O2. Přes Wi-Fi nebo v sítí jiného operátora není možné sledovat televizní vysílání nebo poslouchat to rozhlasové. Zájemci si tak musí nainstalovat speciální aplikace České televize, Českého rozhlasu nebo Óčka, které jsou již delší dobu k dispozici. 

Oficiální aplikace O2TV pro Android

Pokud tedy pomineme přínos pro zákazníky O2 v podobě možnosti sledovat přes mobilní Internet vybrané televizní stanice bez ukrajování z datového limitu, tak uživatelům O2TV nabízí obdobný servis aplikace TV program (TIVIKO), která též podporuje nastavení nahrávání pořadů přes O2TV a také k jednotlivým pořadům nabízí informace z ČSFD nebo IMDB. 

18 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 26. 12. 2012 23:18

Školení e-mail marketingu

  •  
    Jak získat e-mailové kontakty
  • Jak udělat e-mailing více relevantní
  • Jak zavést automatizované kampaně

Detailní informace o školení e-mailingu »