„Paranoici pohov – určitě bude existovat možnost, jak se reklamám nebo sdílením uvedených dat o svém pohybu vyhnout“
Tohle udělat někdo jiný, než Apple, už je vlážen a cupován na cucky – nebo minimálně vyjadřována nespokojenost.
Ale firma „my víme lépe, než vy co je pro vás dobré“ samozřejmě dělá vše dobře. I to, za co bychom druhé mediálně ukřižovali – to je u Apple v nejlepším pořádku.
vláčen a cupován je vždycky jenom ten první. V tomto případě to byl už Google, zavzpomínejte na aféru s kontextovými reklamami v GMailu, které byly (a jsou) založené na obsahu mailu. To je daleko větší zásah do soukromí než v podstatě anonymní sběr dat.
Není, je to mensi zasah do soukromi - googleti je jedno, kde se nachazim, proste mi prdne reklamu dle obsahu mejlu.
Muzeme dokonce naivne prepokladat, ze je mu jedno, kdo mi ten mejl poslal a dokonce mu muze byt jedno, kdo jsem ja - proste to teoreticky muze fungovat zcela "anonymne"
jistě že mu je to dneska jedno.. do chvíle, než napíšeš mailem kouzelnou větu "mám doma atomovku, vyměnim za dětské porno" ... najednou se google probudí, zastříhá ušima a místo reklamy ti pošle domu CIA.
Myslím že je Apple dost vláčen špínou všude možně, to že by byl VŽDY omlouvám tedy vážně nepociťuji...
Zato velice často pociťuji (českou) povahu chtít vše zadarmo a ještě nejlépe s nějakým bonusem navíc... To že do toho autor investoval x hodin svého života už ale vidí málokdo...