Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Aréna: Internetový výzkum od Insider - Rozhodne souhlasim s Michalem, ze vyzkum je potreba...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 12. 2001 18:56

    Insider (neregistrovaný)
    Rozhodne souhlasim s Michalem, ze vyzkum je potreba a chapu tez to proc jsou pro nej tak dulezita data z NETPROJEKTu. Zatim je totiz planovani internetu spise sazkou do loterie a pokud bude medialka moci klientovi dokazat, ze neinvestuje data do presvedecni medialniho planovace, ale ze planuje podle dat a kriterii na ktera je zvykla z tradicnich medii, vyresi se konecne i to aby klient pocital ve svem mediamixu s internetem ne jednim procentem jako nyni, ale treba peti. Podle me neni treba se hadat o to kdo ma pravdu nebo spekulovat nad tim zda medialky neco potrebuji nebo ne. Je to jednoduche medialky jsou ty, ktere drzi budgety velkych klientu pokud jim vas server neda data, ktera ty klienty presvdci ze investice k vam je opravnena a pokud medialka nebude moci porovnat vase data se stejnymi daty konkurence, muzete brecet jak chcete, ale klienta nepresvedcite a velci klienti vam nedaji ani korunu.
    A vzhledem ke stavu e-commerce v Cr nejsem prevdcen, ze vas internetove firmy co nejdou pres medialky uzivi jako je tomu napriklad v Italii, Francii kde on-line advertisers tvori 60% trhu s internetovou reklamou. Zkratka a dobre dejte medialkam co chteji a nebudete litovat. Oni nejsou vas nepritel, ale partner s kterym musite spolecne postupovat abyste presvedcili klienta aby internet zaradil do mediamixu a dal na nej nejake zajimavejsi penize.





Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).