Asijci jsou v sociálních sítích aktivní, Evropané spíš pozorují ostatní

Chování uživatelů v sociálních sítích ilustruje kulturní rozdíly mezi státy a kontinenty. Zatímco ve velkých čínských a indických městech je v sociálních sítích aktivní prakticky každý, kdo se připojuje k internetu – a tři ze čtyř lidí aktivně přispívají, nahrávají fotky nebo píší na blogy – Američané a Evropané mají spíše voyerské než exhibicionistické sklony. Obsahem na sociální sítě přispívá méně než čtvrtina z nich. Vyplývá to z velkého globálního výzkumu agentury Forrester Research.…

Chování uživatelů v sociálních sítích ilustruje kulturní rozdíly mezi státy a kontinenty. Zatímco ve velkých čínských a indických městech je v sociálních sítích aktivní prakticky každý, kdo se připojuje k internetu – a tři ze čtyř lidí aktivně přispívají, nahrávají fotky nebo píší na blogy – Američané a Evropané mají spíše voyerské než exhibicionistické sklony. Obsahem na sociální sítě přispívá méně než čtvrtina z nich. Vyplývá to z velkého globálního výzkumu agentury Forrester Research. Odpovídalo v něm 95 tisíc lidí z 18 zemí. Česká republika chybí.

Najdeme v něm i další zajímavé odlišnosti mezi národy a kulturami. Například u Itala je pravděpodobnost, že používá některou ze sociálních sítí, dvakrát vyšší než u Němce. Japonci na internetu preferují anonymitu, a tak dávají před Facebookem, který chce po uživatelích skutečná jména, přednost vlastní sociální síti Mixi.

Zdroj: NY Times Bits

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 8. 1. 2012 12:58

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »