Ataxo a H1 letos plánují obrat 250 milionů Kč

Společnosti Ataxo a H1 zaměřené na PPC reklamu a SEO, plánují pro letošní rok obrat 250 milionů Kč při 150 zaměstnancích. Prohlásil to na tiskové konferenci Ataxo při příležitosti odkupu 100% podílů ve společnosti H1 šéf českého Ataxa Marek Martin. H1 zůstane zachována jako samostatná společnost zaměřená na větší firmy vyžadující specifický přístup, Ataxo se dále bude soustředit na SME segment malých a středních společností a využívat potenciál nevyužitých zakázek, které H1 nestíhalo zpracovat. 

Společnosti Ataxo a H1 zaměřené na PPC reklamu a SEO, plánují pro letošní rok obrat 250 milionů Kč při 150 zaměstnancích. Prohlásil to na tiskové konferenci Ataxo při příležitosti odkupu 100% podílů ve společnosti H1 šéf českého Ataxa Marek Martin. H1 zůstane zachována jako samostatná společnost zaměřená na větší firmy vyžadující specifický přístup, Ataxo se dále bude soustředit na SME segment malých a středních společností a využívat potenciál nevyužitých zakázek, které H1 nestíhalo zpracovat. 

Částka, za kterou byly podíly v H1 vykoupeny, nebyla oznámena, šlo ale o odkup v penězích, nikoliv o výměnu za akcie Ataxa. Podle Davida Špinara z H1 „šlo o násobky obratu“, jenže obrat H1 nebyl publikován. Společnost H1 si již dále nemůže podle Špinara dovolit tak velkou otevřenost, musí přistoupit na informační standardy Ataxa.

Na počátku celé transakce byla údajně šéfka českého Google Taťána le Moigne, která oběma firmám na jedné párty řekla, že by se moc dobře doplňovaly, kdyby se spojily. 

KL_NOMINACE

Jak velký je trh, který obě firmy obsazují, je těžko usoudit, PPC reklama se odhadovala na 1,8 mld Kč, SEO není odhadováno veřejně vůbec, většina obchodních vztahů je na tomto trhu přímo s vyhledávači a jejich samoobslužnými systémy. 

O odkupu firmy H1 konkurenčním Ataxem jsme vás informovali již počátkem týdne

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 13. 1. 2011 17:18

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»