Atlas končí spolupráci s jízdními řády IDOS (doplněno)

Jízdní řády na portálu Atlas.cz nevydrží ani rok. Službu, kterou provozuje pověřením Ministerstva dopravy společnost Chaps, Atlas využíval od loňského léta. Vzájemná spolupráce zahrnující mediální zastupování Atlasu je nyní u konce. „Důvodem ukončení spolupráce byl fakt, že společnost Chaps za našimi zády vyjednávala o stejném modelu spolupráce i s jinými portály a to pro nás není seriózní vztah,“ prohlásil pro ČTK generální ředitel Atlasu David Duroň.

Jízdní řády na portálu Atlas.cz nevydrží ani rok. Službu, kterou provozuje pověřením Ministerstva dopravy společnost Chaps, Atlas využíval od loňského léta. Vzájemná spolupráce zahrnující mediální zastupování Atlasu je nyní u konce. „Důvodem ukončení spolupráce byl fakt, že společnost Chaps za našimi zády vyjednávala o stejném modelu spolupráce i s jinými portály a to pro nás není seriózní vztah,“ prohlásil pro ČTK generální ředitel Atlasu David Duroň.

Tím jiným portálem má být údajně Seznam, ten to ovšem prostřednictvím tiskové mluvčí Rity Gabrielové popřel. (Česká-média.cz). 28. března, Aleš Miklík: podle vyjádření Iva Lukačoviče zde v diskusi Seznam skutečně s provozovatelem IDOSu nejedná.

Jízdní řády na Atlasu vyvolaly už v minulosti velký ohlas. Proč? Atlas si totiž populární službu započítal do své návštěvnosti přesměrováním domén idos.cz a jizdnirady.cz na jizdnirady.atlas­.cz: zatímco v srpnu podle NetMonitoru navštívilo Atlas 1,6 milionu uživatelů, v září to bylo najednou 2,2 milionů. Samotná služba jízdních řádů vykazovala návštěvnost 1,3 milionů uživatelů. Atlas se tím na chvíli dostal před rivala Centrum.cz.

Skokové posílení návštěvnosti se nelíbilo konkurentům, kterým dalo za pravdu Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Jeho kodex vyhodnotil jednání Atlasu jako neetické. Atlas pak SPIRu ustoupil a v NetMonitoru se už statistiky jízdních řádů objevovaly odděleně.

KL_NOMINACE

Podle našeho neoficiálního zdroje ještě bude dokončeno březnové měření jizdnirady.atlas.cz v NetMonitoru, následně budou kódy odstraněny. Smlouva o mediálním zastoupení byla rovněž vypovězena, ale expirovat bude až na konci března 2008. Starost o reklamní kampaně bude i příští rok náležet Atlasu.

Zdá se, že kontroverzní příběh služby jízdních řádů na Atlasu je u konce. Kdo bude jeho pokračovatelem?

14 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 28. 3. 2007 14:38

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »