Hlavní navigace

Aukro spouští slevový server a přiznává se k virální kampani

Martin Vyleťal

Jak už jsme vás informovali minulý týden, provozovatel internetového tržiště Aukro.cz, se chystá vstoupit do vysoce konkurenčního prostředí slevových portálů. Server AukroCity.cz bude spuštěn 27.4. s úvodními nabídkami pro Prahu a Brno, v krátkém horizontu dojde k rozšíření nabídek i na další města.

Jak už jsme vás informovali minulý týden, provozovatel internetového tržiště Aukro.cz, se chystá vstoupit do vysoce konkurenčního prostředí slevových portálů. Server AukroCity.cz bude spuštěn 27.4. s úvodními nabídkami pro Prahu a Brno, v krátkém horizontu dojde k rozšíření nabídek i na další města.

Aukro se současně s oficiálním oznámením o spuštění slevového serveru přiznalo k virální kampani, ve které figurovaly Slevomat, Seznam a Centrum, jejichž slevové servery autoři kampaně přejmenovali na slevo-hmat.cz, tlampion.cz a s-levous.cz. Někteří z nich si na kampaň stěžovali, podle Aukra ale vnesla do oblasti slevových serverů chybějící nadhled a vtip.

Přestože jsme k tomu byli vyzváni, kampaň rozhodně stahovat nehodláme. Za tvůrci kampaně stojím, podle mě odvedli skvělou práci, dodal Jakub Havrlant, generální ředitel Allegro Group CZ and SK

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?
27. 4. 2011 8:45
Michal Málek (neregistrovaný)

Mno, čekal jsem něco zajímavého, ale nestalo se... Ty fake weby vypadaly o 1000% lépe než samotné AukroCity. Upřímně graficky je to strašné a naprosto to nevzbuzuje pocit "velkého hráče" na trhu.