AVG koupila firmu PrivacyChoice, která hlídá, kdo vás na webu sleduje

PrivacyChoice se stane součástí AVG a její ředitel Jim Brock povýší na viceprezidenta AVG pro produkty a ochranu soukromí.

Spojení obou firem dává jasný smysl. Pro AVG jde o posílení na poli bezpečnosti na webu. PrivacyChoice totiž mimo jiné provozuje plugin PrivacyFix, který v prohlížeči prověřuje, jaké služby uživatele při prohlížení webů sledují či jak sociální sítě využívají data, která o něm zjistila. A nabízí jednoduchou možnost, jak z jediné stránky sdílení dat o svém pohybu Internetem omezit.

Pokud tedy například používáte Facebook, dozvíte se, na jak velkém procentu webů vás prostřednictvím cookies sleduje. Stejné údaje nabízí PrivacyFix například o Googlu a prověřuje také, jak veřejné jsou vaše údaje z LinkedIn. A je pak na vás, jak se rozhodnete: chcete, aby vaše údaje byly co nejvíce veřejné a dohledatelné, nebo preferujete, aby se k nim jen tak někdo nedostal? 

Plugin je zatím dostupný pro Google Chrome a Mozilla Firefox, chystá se i verze pro Internet Explorer. A i po akvizici má zůstat k dispozici zdarma, ujistil na svém blogu šéf firmy Jim Brock. Podle tiskové zprávy AVG se má letos PrivacyFix dočkat také verzí pro mobilní systémy iOS a Android.

MIF16

Pro AVG budou ale zajímavé také služby, které PrivacyChoice nabízí firmám. Je mezi nimi například prověření, které společnosti trackují uživatele konkrétních webů, nebo databáze různých firem, které prostřednictvím cookies uživatele sledují.

Zdroj: Tisková zpráva

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »