Přijdete do prodejny aut a tam stojí Cadillac a Škodovka. Oba za stejnou cenu - zdarma. Cadillac se bude každý měsíc vylepšovat, zatímco Škodovka má jeden model a ten bude minimálně pět let stále stejný.
Normální člověk si odveze Cadillac. Spousta českých lidí ale vezme Škodovku.
Na to bychom měli být hrdí. V západních zemích často lidé preferují vlastní výrobky před cizími, i když nejsou dokonalé.
Tihle "umělci" blokují dokonce webový přístup ze zahraničí. Zkuste si poslat mail třeba z Thajska. Ještě bych chápal, že blokují přístup na SMTP, ale tohle už je moc.
Další geniální vlastnost je to, že když z webu odesíláte email anglicky, tak to je pro ně automaticky pokus o spam a zobrazí vám captchu. To by samo o sobě nebyl takový problém, kdyby ovšem nevynalézali kolo a neměli naimplementovanou captchu, která obsahuje české znaky (diakritiku). Když takhle píšete z internetové kavárny, tak jste kolikrát rádi, že se vám podaří přepnout klávesnici na anglickou, ale o české si můžete nechat jen zdát.
Spam nejsou schopni vyhodnotit podle obsahu, umožňují jen kontrolu podle odesilatele, ale neumí poznat, že ten je povržený.
Kdepak, Seznam je neschopný ani pořádně okopírovat Gmail, nemá smysl s nimi ztrácet čas.