Názory k článku
AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
azzie (neregistrovaný)
27. 8. 2008 8:01
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
No zaver clanku me prekvapil !!! Jakozto zakaznik jsem tlacil, hrozil odchodem a v O2 to opravdu nikomu ale vubec nevadilo .. proste nashledanou, klidne i sbohem. A co ze jsem chtel .. jakozto zakaznik ke kteremu vede cca max 2,5 MB a presel jsem kdysi na tarif 2M, kdyz jsem po zrychleni zjistil ze 4 ke me nikdy nepovedou .. htel jsem vyssi upload nez 128 .. neco jako puste mi tam 256 slo byto ?? Neslo a ani s odchodem .. Takze posleni veat me fakt prekvapila ..
jouda (neregistrovaný)
27. 8. 2008 8:19
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Jak článek píše, existují různé "rychlostní profily" a profil 2M/256K neexistuje. Řekl bych, že to je důvodem nevyřízení požadavku :-)
azzie (neregistrovaný)
27. 8. 2008 8:25
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Dobre to je fakt .. ona skutecnost ktera ke me vedla a mel jsem ji v dobe "zrychlujeme" byla 2,5/256 kdyz jsem zjistil ze placeno 4/256 a skutecnost vyse zminena, presel jsem na 2/128 .. pak jsem se snazil z nich vymamit onech 2,5/256 bez uspechu ..
Ostatne jsem chtel ale napsat ze rozhodne nemam iluze o tom jak clanek pise .. ze bude nekoho zajimat odchod od nich .. je jim to suma fuk :-) Stejne jako pred tydnem moje navsteva Alianz kde mam povine ruceni .. na dotaz jak ho mam vypovedet, neprislo zadne proc ? jdete za levnejsim ? kam jdete ? NE, jen stroha odpoved 6 tydnu predem. Nashledanou.
Ostatne jsem chtel ale napsat ze rozhodne nemam iluze o tom jak clanek pise .. ze bude nekoho zajimat odchod od nich .. je jim to suma fuk :-) Stejne jako pred tydnem moje navsteva Alianz kde mam povine ruceni .. na dotaz jak ho mam vypovedet, neprislo zadne proc ? jdete za levnejsim ? kam jdete ? NE, jen stroha odpoved 6 tydnu predem. Nashledanou.
Martin (neregistrovaný)
27. 8. 2008 10:48
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Není to šumafuk, ale systém je nastaven tak, aby nebyl plošně zneužíván. Tudíž nabídku nedostanou všichni. Záleží zda máš ještě nějaké další služby a pokud ne, tak nabídku dostane např. jen každý třetí - zbytek se nechá odejít. Jinak by si zavolali všichni...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 8. 2008 10:44
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Ta posledni veta je zcela mimo realitu. Zacit smlouvat mohou zakaznici s utratou pred 20k a skutecne neceho dosahnout od 100k. ADSL je komodita ber nebo neber, stejne nemas zadnou jinou moznost. Jine moznosti nez ADSL ma par procent zakazniku, coz je zcela nezajimave a stavet pro ne extra nabidku by bylo drazsi nez co prinesou.
Suchý čert (neregistrovaný)
27. 8. 2008 10:52
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Nevím jak u O2, ale co jsem slyšel, tak u UPC není zas tak neobvyklé, že zákazníkovi nabídnou slevu, když hrozí odchodem.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 8. 2008 11:35
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Ano, protože když už se tam zákazník po mnoha hodinách čekání na lince dovolal, tak už jim to dávno zapolatil :o)
melkor (neregistrovaný)
28. 8. 2008 11:10
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Slo to i pres jejich "mail" (=webovy formular).
Poslal jsem jim vypoved a kdyz se vypovedni doba chylila ke konci, tak najednou vsechno slo ... :-)
Poslal jsem jim vypoved a kdyz se vypovedni doba chylila ke konci, tak najednou vsechno slo ... :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 8. 2008 8:52
Nový
Limit?
celé vlákno
Rychlosti dobrý, ale co ty datový limity 20GB a 40GB?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 8. 2008 10:34
Nový
Re: Limit?
celé vlákno
Jaký? žádný datový limity tam nejsou
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 8. 2008 11:36
Nový
Číst umí na rozdíl od vás
celé vlákno
Ten datový limit je jen v rámci velkoobchodní nabídky, limity maloochodně byly zrušeny na začátku roku :o)
dolcett (neregistrovaný)
27. 8. 2008 9:03
Nový
Upload
celé vlákno
Bylo by krasne mit 16 MBit down, ale i kdyz pominu, ze nejak nevim na co takovou rychlost vyuzit, uz absolutne nechapu 768 kBit up... je to docela vysmech. Jak to tak posledni dobou ctu, jsem rad ze jsem O2 vyhnal z domu a presel na bezdrat... predchozi domaci linka 8/1,5 MBit byla super za 860,-, ale ted je to firemni 6/4 MBit a to je parada... za necelych 900,- mesicne...
TNT (neregistrovaný)
27. 8. 2008 9:21
Nový
Re: Upload
celé vlákno
to by mě moc zajímalo, který ISP nabízí 6/4Mbit bez FUP a agregace ;-) za těch necelých 9stovek měsíčně (to musí hodně prodělávat), jsi lucky guy
btw záleží na propustnosti sítě v lokalitě, tj. kolik download-the-whole-internet-and-share-all-you-have-got-24/7 kokotů se sejde na jednom routeru (dslamu), je to pak utrpení
btw záleží na propustnosti sítě v lokalitě, tj. kolik download-the-whole-internet-and-share-all-you-have-got-24/7 kokotů se sejde na jednom routeru (dslamu), je to pak utrpení
doctorX (neregistrovaný)
27. 8. 2008 10:33
Nový
Re: Upload
celé vlákno
u je standartne na wifi 6/4Mb za 500 s agregaci
doc (neregistrovaný)
27. 8. 2008 10:59
Nový
Re: Upload
celé vlákno
Kolik reálně uploaduješ - kolik je průměr u přenosu 1GB - myslím, že se přes těch 700kb nedostaneš ani náhodou. A nedej bože, kdybys uploadoval furt...
Bigtomcz (neregistrovaný)
27. 8. 2008 15:36
Nový
Re: Upload
celé vlákno
Nevím proč by ty ceny a upload byli nereálný. Bydlím na vesnici na Vysočině, net přes wifi, půl roku už platíme 350Kč s daní za papírově 4/0,5 Mbit agregovaný bez FUP s veřejnou IP. Běží to stabilně 2/1,8Mbit. A nejlepší je ping průměrně kolem 20ms (rychlost.cz) a jsem spokojenej.
Pet (neregistrovaný)
27. 8. 2008 9:14
Nový
Opravdu férový přístup
celé vlákno
Ještě jsem neviděl, aby přišli telekomunisti s něčím, čím by své zákazníky nechtěli jen okrást, a tohle "zrychlení" je typický příklad. V mém případě ještě nedokončili ani to minulé zrychlení, místo 4 Mbitu to mám na 3,5 Mbitu, a to jsem 2,8 km od ústředny, nový vedení. Jen doufám, že mi od nich aspoň budou pravidelně volat krávy s dotazy typu: "A co říkáte tomu, že budete mít balíček první 2 měsíce jen za 1 Kč?"
drck (neregistrovaný)
23. 9. 2008 17:37
Nový
Re: Opravdu férový přístup
celé vlákno
Povím ti že těch 3,5 mám taky a to jsem 200m od ústředny :)platím za 4mb. A ty krávy nám volaly každý týden tak jsme poslali stížnost a hned sklapli. Mimochodem modem jsem měl zdarma stačilo pohrozit odchodem :D
neznalek (neregistrovaný)
27. 8. 2008 9:54
Nový
Že když zákazník bude dostatečně „tlačit“ a třeba i hrozit odchodem, může dojít i na nějaké individuální win-back strategie
celé vlákno
Taky sem sel dat telekomu vypoved pred rokem a vubec me nelamali abych u nich zustal..nevim jak kde ale u nas na pobocce zadne takove instrukce (jako ze si musi udrzet zakaznika za kazdou cenu) nemaji. mozna pan reditel by byl ochoten smlouvat ale zamestnanec telefoniky na to kasle nebo spis se mu nechce nake slevy slozite vyrizovat..protoze jednoduse to urcite nejde..to by kazdy platil 200 kacek za dostacujici 512tku a to by telefonika psichycky nezvladla.(ale jinak je to dobry napad..hned skocim na pobocku vyzkouset mou diplomacii treba kdyz se na obchodu nedomluvim s nema tak mi aspon reknou s kym se muzu na obchode domluvit :)
pepa (neregistrovaný)
24. 9. 2008 9:26
Nový
Re: Že když zákazník bude dostatečně „tlačit“ a třeba i hrozit odchodem, může dojít i na nějaké individuální win-back strategie
celé vlákno
milý pane, ono jde o to, že žádnou slevu vám dát nemůže, vlítlo by na O2 ČTÚ
Mysel (neregistrovaný)
27. 8. 2008 11:04
Nový
Delaji si srandu?!
celé vlákno
Situace:
Momentalne platim za takzvanych 2048/128 cca 1440Kc mesicne. Zapocitano vypalne za zcela nepouzivane hlasove sluzby.
Vyhled:
Bud budu cekat, az mi nekdy v unoru (kdo vi jestli...) navysi rychlost (jde mi hlavne o upload) nebo si muzu koupit balicek.
S balickem bych tedy mel
- ADSL, ktere potrebuji
- hlasove sluzby na pevne, ktere NECHCI a NEPOTREBUJI
- mobilni hlas, ktery NECHCI a NEPOTREBUJI
a/nebo
- IPTV, ktere NECHCI a NEPOTREBUJI (k cemu v dobe DVB-T? :o)))
Jakmile bude volna kapacita na DSLAMu Radiokomunikaci, Kyslik o me uslysi jen pri vypovidani smlouvy.
PS: Nesmyslnych soucasnych 1440Kc je pozustatkem ze sluzby "Extreme" = bez limitu. Zatim jsem neinicioval zmenu na normalni tarif - cekal jsem na nejakou zajimavejsi nabidku nebo na kapacitu u Radiokomunikaci. Zakaznici byvaleho "Extreme" v soucasne dobe nemaji (jak jsem si zjistil z nitra Kysliku) ZADNOU VYHODU ani technickou, ani organizacni! Jen plati dvojnasobek...
Takovou nehoraznost jsem opravdu necekal. I pres celkovou spokojenost s technickou urovni sluzb UZ O2 NEBUDE MIM ISP!!!
Momentalne platim za takzvanych 2048/128 cca 1440Kc mesicne. Zapocitano vypalne za zcela nepouzivane hlasove sluzby.
Vyhled:
Bud budu cekat, az mi nekdy v unoru (kdo vi jestli...) navysi rychlost (jde mi hlavne o upload) nebo si muzu koupit balicek.
S balickem bych tedy mel
- ADSL, ktere potrebuji
- hlasove sluzby na pevne, ktere NECHCI a NEPOTREBUJI
- mobilni hlas, ktery NECHCI a NEPOTREBUJI
a/nebo
- IPTV, ktere NECHCI a NEPOTREBUJI (k cemu v dobe DVB-T? :o)))
Jakmile bude volna kapacita na DSLAMu Radiokomunikaci, Kyslik o me uslysi jen pri vypovidani smlouvy.
PS: Nesmyslnych soucasnych 1440Kc je pozustatkem ze sluzby "Extreme" = bez limitu. Zatim jsem neinicioval zmenu na normalni tarif - cekal jsem na nejakou zajimavejsi nabidku nebo na kapacitu u Radiokomunikaci. Zakaznici byvaleho "Extreme" v soucasne dobe nemaji (jak jsem si zjistil z nitra Kysliku) ZADNOU VYHODU ani technickou, ani organizacni! Jen plati dvojnasobek...
Takovou nehoraznost jsem opravdu necekal. I pres celkovou spokojenost s technickou urovni sluzb UZ O2 NEBUDE MIM ISP!!!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 8. 2008 11:39
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Radiokomunikace? Evidentne nevite ktera byje, protože jít k Radikomunikacim muze jen blbec s pocitem, že si pomůže :o)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 8. 2008 11:44
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Toto je kvalitni nazor! ;)
azzie (neregistrovaný)
27. 8. 2008 12:18
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Ke me kdyby vedli tak bych .. ale jejich linka bez pausaulu ke mne nevede .. myslim ze v bez pausalu bych za 4/512 platil mene o neco malo nez plati O2 momentalne za 2/128 s pausalem .. prechod k Radio s pausalem za pevnou .. to opravdu ne kvuli tem cca 3 korunam to nema cenu ..
nerikam ze netusim jak bych byl spokojen ale odhod na RadioK bez pausalu bych rozhodne hned udelal (nevolam a chci jen net) , treba bych se pak vratil .. protoze tu stovku bych kjlidne investoval navic do sluzby co by mi chodila lepe .. ale stejne jako vzdy nemam na vyber ..
A nekde v komentarich se nekdo podivoval na tim na co velky upload .. tak pro nej mam traba vzkaz ze existuji online hry a ony maji radi velky upload od uzivatele, takze on se hodi.
nerikam ze netusim jak bych byl spokojen ale odhod na RadioK bez pausalu bych rozhodne hned udelal (nevolam a chci jen net) , treba bych se pak vratil .. protoze tu stovku bych kjlidne investoval navic do sluzby co by mi chodila lepe .. ale stejne jako vzdy nemam na vyber ..
A nekde v komentarich se nekdo podivoval na tim na co velky upload .. tak pro nej mam traba vzkaz ze existuji online hry a ony maji radi velky upload od uzivatele, takze on se hodi.
MildaX (neregistrovaný)
30. 8. 2008 23:14
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
U ČRa je ta nižší verze, tj. Premium ADSL + Voice s rychlostí 8152/512 za 699 Kč a to za myslím stojí za zvážení (výpoveď hlasu u O2 a pouze platba výpalného přes ČRa)... pokud jste ovšem v dosahu volného DSLAMu... :-/
Petr Tomeš (neregistrovaný)
27. 8. 2008 11:58
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
A konkrétní argumenty máte?
mira (neregistrovaný)
27. 8. 2008 12:12
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
mám, několikrát jsme na ČRA požadoval uvedení svojí upstream kapacitu kterou píšou na 512, neb jsem nikdy nenaměřil více jak 220-230 a to jsem i i kolikrát privstal.
dnes jsem jim to už vypověděl a budu radši někde nový zákoš.
třeba i na rok.
dnes jsem jim to už vypověděl a budu radši někde nový zákoš.
třeba i na rok.
Mysel (neregistrovaný)
27. 8. 2008 14:56
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
No vidite! :o) Kyslik pise 128kbps a realne je to 80-90kbps. Budte rad za to, co mate.
Dave (neregistrovaný)
31. 8. 2008 23:36
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
No tak rozdíl čtvrtinový a víc jak poloviční, to je fakt o něčem jinym... Navíc jsem ještě nikdy nezažil, aby někdo měl tu skutečně udávanou hodnotu, vždy je to o pár desítek kb níž...
upc (neregistrovaný)
9. 9. 2008 13:41
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Aspon ze u UPC je linka je ciste pro klienta a kolisa +- 100kb. Coz se rozhodne neda srovnat s O2 kde je agregace 1:50 i kdyz tvrdi ze uz agregace neni zadna. upc.brno@centrum.cz
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 8. 2008 12:17
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Jiste, jejich "komunikace" se zakazniky je zhruba na urovni UPC (vynikajici do okamziku podpisu smlouvy, pote pri libovolnem problemu desitky promarnenych hodin s nulovym vysledkem). Odbornost techniku v oblasti IP je katastrofalni. Ztraci se tretina paketu? Nikdo nevi, jak to resit, oni rozumni pouze ATM. CRa nikdy!
27. 8. 2008 13:32
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
No, já mám s technickou podporou ČRa zkušenosti smíšené a nikoliv čistě negativní. Slečny na hotline jsou naprosto nemožné, ale nedávno mi do 15 minut po nahlášení problému volal jejich technik na mobil a problém promptně vyřešil, což samo o sobě není moc obvyklé, natož aby se tak stalo v pátek v jedenáct večer...
27. 8. 2008 13:38
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Jsem u Českých Radiokomunikací a až na drobné problémy při zřízení (mi neposlali automaticky heslo) jsem s nimi vždy vše vyřešil. Pomohli mi i při celkem nestandardním přechodu od O2 a když jsem měl nějaký problém, tak ho do dne vyřešili (zatím 2*).
Mám od nich jen ADSL přes LLU. 4048/512 za 701 Kč. Přešel jsem k ním zejména pro vyšší upload (u velkoobchodní nabídky O2 bylo jen 128 nebo 256 kb). A jak říkám jsem spokojen.
Teď jsem jim volal a říkali, že koncem roku se bude nabídka zase změnit a měl bych za přibližně stejnou cenu, jakou platím teď dostat i hlasové služby (změna z LLU na plný přechod k nim), takže se uvidí.
Každopádně O2 teď svou nabídkou zvednul velmi významně rychlosti (to musíte uznat) a tak se velice těším na "průvan", který to udělá u Českých Radiokomunikací :). Věřím, že se bude jednat o jednoznačné zlepšení :).
Mám od nich jen ADSL přes LLU. 4048/512 za 701 Kč. Přešel jsem k ním zejména pro vyšší upload (u velkoobchodní nabídky O2 bylo jen 128 nebo 256 kb). A jak říkám jsem spokojen.
Teď jsem jim volal a říkali, že koncem roku se bude nabídka zase změnit a měl bych za přibližně stejnou cenu, jakou platím teď dostat i hlasové služby (změna z LLU na plný přechod k nim), takže se uvidí.
Každopádně O2 teď svou nabídkou zvednul velmi významně rychlosti (to musíte uznat) a tak se velice těším na "průvan", který to udělá u Českých Radiokomunikací :). Věřím, že se bude jednat o jednoznačné zlepšení :).
krakonoš (neregistrovaný)
27. 8. 2008 13:56
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Jenže to zvednutí je jen pustá teorie! Ale většina zákazníků pocítí jen zvýšení ceny.
27. 8. 2008 16:15
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Není to teorie. Je to krásně vidět z tabulky v článku.
Třeba já to mám k ústředně přes dráty něco málo přes kilometr, takže mi to pojede velmi rychle.
Třeba já to mám k ústředně přes dráty něco málo přes kilometr, takže mi to pojede velmi rychle.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 8. 2008 17:12
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Ovsem, jak bylo i v clanku zmineno, ciste TEORETICKY :D.
Obecna aktualni situace je +- takova, ze DSL dosahuje maximalne 80% deklarovane rychlosti (pres noc a kdyz ma dotycny "zprdele kliku)". Pres den to pada o dalsich 10 - 2-% deklarovany rychlosti dolu.
Nova situace bude takova, ze bude linka ve svym maximu sklidem dosahovat jen 20% deklarovany kapacity. Nj, neni nad smluvne definovanou sluzbu ze ? A neni nad naprosto neschopny urad jakym je nase CTU.
Docela se tesim za blizkou budoucnost, CR bude stat s nejrychlejsim internetem na svete. Vsichni budou platit 500Kc za 100Gbit linky. Co na tom ze takovou nikdo mit nebude. Ale na tech smlouvach a bilboardech se to bude vyjimat ne ?
A co by sme se upejpali, nechcete nekdo za 300Kc 10TB ? Prodam, wifi 2,4GHz, pocitam ze s nejakym tim "suprduprturboswabem" to v laborce na 2mm lze dosahnout, takze technicky to mozne je ne ?
Obecna aktualni situace je +- takova, ze DSL dosahuje maximalne 80% deklarovane rychlosti (pres noc a kdyz ma dotycny "zprdele kliku)". Pres den to pada o dalsich 10 - 2-% deklarovany rychlosti dolu.
Nova situace bude takova, ze bude linka ve svym maximu sklidem dosahovat jen 20% deklarovany kapacity. Nj, neni nad smluvne definovanou sluzbu ze ? A neni nad naprosto neschopny urad jakym je nase CTU.
Docela se tesim za blizkou budoucnost, CR bude stat s nejrychlejsim internetem na svete. Vsichni budou platit 500Kc za 100Gbit linky. Co na tom ze takovou nikdo mit nebude. Ale na tech smlouvach a bilboardech se to bude vyjimat ne ?
A co by sme se upejpali, nechcete nekdo za 300Kc 10TB ? Prodam, wifi 2,4GHz, pocitam ze s nejakym tim "suprduprturboswabem" to v laborce na 2mm lze dosahnout, takze technicky to mozne je ne ?
27. 8. 2008 17:32
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Fakta: na svém 4048/512 ADSL právě stahuji ze svého serveru v Praze (jsem v Třinci) zaZIPované logy rychlostí 470 kB/s, což je 3760 kb/s (toto rychlostí běžně konzumuji i jiný obsah včetně zahraničního, a že je ho hodně).
Takže kecyyy :)!
Jsem od ústředny asi 500m vzdušnou čarou (na okraji středu Třince), což je po drátech 1000m, Takže se už těším na 8/16 Mb.
Kdo je dál, má smůlu, to je stejné, jako můžu já v Třinci nadávat na to, že tady není ta 3G/4G, či co, a že je jen v Praze a pár jiných městech.
Jestli se mělo kdysi něco udělat, tak netahat metalická vedení, ale do každého baráku pěkně optiku, to by byly rychlosti, stálo by to strašnou spoustu peněz (které se vyhodily za jiné blbosti), ale byli bychom Internetová velmoc.
Takže kecyyy :)!
Jsem od ústředny asi 500m vzdušnou čarou (na okraji středu Třince), což je po drátech 1000m, Takže se už těším na 8/16 Mb.
Kdo je dál, má smůlu, to je stejné, jako můžu já v Třinci nadávat na to, že tady není ta 3G/4G, či co, a že je jen v Praze a pár jiných městech.
Jestli se mělo kdysi něco udělat, tak netahat metalická vedení, ale do každého baráku pěkně optiku, to by byly rychlosti, stálo by to strašnou spoustu peněz (které se vyhodily za jiné blbosti), ale byli bychom Internetová velmoc.
melkor (neregistrovaný)
28. 8. 2008 11:30
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Paaaani, ted jste jim to nandal!
Polovicka kravataku z marktingu bude mit spatne spani, pokud zrovna nespacha ritualni sebevrazdu stylem seppuku :-)
Technicka: Uz jste se racil podivat, jak presne mate smluvne podchycenou tu "smluvne definovanou sluzbu"? Tim myslim i SLA ... Asi ne, co? Protoze jinak byste takovy blabol nemohl z klavesnice vypustit.
Polovicka kravataku z marktingu bude mit spatne spani, pokud zrovna nespacha ritualni sebevrazdu stylem seppuku :-)
Technicka: Uz jste se racil podivat, jak presne mate smluvne podchycenou tu "smluvne definovanou sluzbu"? Tim myslim i SLA ... Asi ne, co? Protoze jinak byste takovy blabol nemohl z klavesnice vypustit.
krakonoš (neregistrovaný)
28. 8. 2008 10:49
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Možná. ono záleží také na tom, jak kvalitní ten kabel je a kolik takovývhto linek v něm je. Pokud jsou cestou nějaké rozváděče a v kabelu 600 XN bude těch linek víc, než takových 15, tak si můžeš o vyšší rychlosti nechat jen zdát.
krakonoš (neregistrovaný)
28. 8. 2008 10:56
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Ta tabulka je rovněž pustá teorie. A pokud bude ADSL linek ve tvém kabelu víc, než je reálná penetrace, tak ti to naopak pojede ještě pomaleji, než teď. Jenže už si nebudeš moci stěžovat. Až se najde dostatek hejlů, kteří na tuto lež vodoprdu skočí, stoupne penetrace a tím i rušení natolik, že budete všichni rádi, když se dostanete na 512 down a když to vůbec pojede.
Marek Chlup (neregistrovaný)
27. 8. 2008 13:37
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Těžko soudit zda je konkurence O2 lepší či horší - nemám příliš zkušeností.
Jisté však je, že přechodem ke konkurenci O2 se tam stanete novým zákazníkem a tedy i v případě, že konkurent poskytuje jen "přeprodávané" ADSL získáte lepší podmínky. Tedy pokud například má někdo 8Mbit, tak by byl blázen, kdyby čekal až do února na snížení ceny a platil O2 každý měsíc 3x více.
Jisté však je, že přechodem ke konkurenci O2 se tam stanete novým zákazníkem a tedy i v případě, že konkurent poskytuje jen "přeprodávané" ADSL získáte lepší podmínky. Tedy pokud například má někdo 8Mbit, tak by byl blázen, kdyby čekal až do února na snížení ceny a platil O2 každý měsíc 3x více.
Mysel (neregistrovaný)
27. 8. 2008 14:54
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
:o)))
Mam v oboru dost zkusenosti na to, abych Vasi vzacne vecnou namitku presel s sirokym usmevem.
A v diskutovane firme znam jmenem pravdepodobne radove vic lidi, nez bezny panelakista sousedu (coz ostatne plati treba i o Kysliku, GTS a nekolika dalsich)... Holt vyhoda byvaleho insidera.
Mam v oboru dost zkusenosti na to, abych Vasi vzacne vecnou namitku presel s sirokym usmevem.
A v diskutovane firme znam jmenem pravdepodobne radove vic lidi, nez bezny panelakista sousedu (coz ostatne plati treba i o Kysliku, GTS a nekolika dalsich)... Holt vyhoda byvaleho insidera.
Nepito (neregistrovaný)
27. 8. 2008 19:58
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
a jeje tady ma nekdo spatny zkusenosti tak prska kde muze
ja jsem uz CRa uz druhej rok a oproti O2 sem si pomoh... aspon co se tyka cen a rychlosti
ja jsem uz CRa uz druhej rok a oproti O2 sem si pomoh... aspon co se tyka cen a rychlosti
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 8. 2008 17:03
Nový
Re: Delaji si srandu?!
celé vlákno
"IPTV, ktere NECHCI a NEPOTREBUJI"
Kterazto ti navrch zapricini razantni zpomaleni netu. Ona ta TV totiz taky nejaky pasmo potrebuje => kdo ma TV, tak si ukosne s pripadneho DSL cca 3-5Mbit a pokud je toto hranicni hodnota jeho pripojky, tak mu DSL nepujde vubec a TV bude taky temer nepouzitelna.
Kterazto ti navrch zapricini razantni zpomaleni netu. Ona ta TV totiz taky nejaky pasmo potrebuje => kdo ma TV, tak si ukosne s pripadneho DSL cca 3-5Mbit a pokud je toto hranicni hodnota jeho pripojky, tak mu DSL nepujde vubec a TV bude taky temer nepouzitelna.
iq (neregistrovaný)
27. 8. 2008 13:17
Nový
a novy zakaznik?
celé vlákno
A co , kdyz se stanu ted novym zakaznikem O2? Budu mit ihned 8MB za 475 s dph?
Libor (neregistrovaný)
27. 8. 2008 13:24
Nový
je potřeba nový modem
celé vlákno
Mám modem D-Link 664T. Na zrychlujeme.cz mi sdělili, že moje linka podporuje až 10240/512 Kb/s, ale že můj modem nepodporuje zrychlování a že po navýšení rychlosti přestane fungovat. Ten můj modem podporuje 4Mbs tak jsem předpokládal, že aspoň na tyhle rychlosti bude fungovat a ne že přestane fungovat úplně. To si fakt musím koupit nový modem?
xStarlett (neregistrovaný)
27. 8. 2008 15:00
Nový
Re: je potřeba nový modem
celé vlákno
Bylo by fajn, kdyby to tak fungovalo, aspoň dočasně... Mně taky nezbývá než si pořídit nový modem :-/
Pettt (neregistrovaný)
27. 8. 2008 15:26
Nový
Re: je potřeba nový modem
celé vlákno
Pokud budeš chtít 10Mbit, potom bude potřeba ADSL2+ modem, D-Link 664T nepojede
Pivec (neregistrovaný)
27. 8. 2008 16:03
Nový
Re: je potřeba nový modem
celé vlákno
Do 664T existuje ADSL2+ firmware, ale není úplně bezproblémový. Záleží, z jaké várky ten modem je, v cca polovičce případů chodí celkem použitelně, ale v té druhé je nechutně padavý.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 8. 2008 19:27
Nový
Re: je potřeba nový modem
celé vláknoMám modem D-Link 664T. Na zrychlujeme.cz mi sdělili, že moje linka podporuje až 10240/512 Kb/s, ale že můj modem nepodporuje zrychlování a že po navýšení rychlosti přestane fungovat.Tento firmware by mel fungovat bez problemu. (Po upgradu je bezpodminecne nutny reset do tovarni konfigurace, jinak polovina weboveho rozhrani nebude fungovat.)
TaSSadar (neregistrovaný)
31. 8. 2008 10:53
Nový
Re: je potřeba nový modem
celé vlákno
ja bych to tak černě neviěl... konkrétně mě to napsalo, že můžu mít 12/0.5 Mb/s, ale také mi to napsalo že můj modem nevyhovuje. o to více jsem se smál, protože mám ten modem hauwei od O2. a když jsem dal nabídku funkčních ADSL2+ modemů, enchyběl tam ani ten můj. takže ten jejich scan je nějaký divný. ja bych počkal až to zrychlí a pak bych řešil modem
camel (neregistrovaný)
12. 12. 2008 21:59
Nový
Re: je potřeba nový modem
celé vlákno
Ahoj tak já tento routr mám a běhá mi na 8Mbit od o2 stačí jen si stáhnou nový finware
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.9.broadband5.iol.cz
26. 1. 2009 14:39
Nový
Re: je potřeba nový modem
celé vlákno
kde jsi videl na O2 ten novy firmware
pvb (neregistrovaný)
---.80.broadband7.iol.cz
13. 2. 2009 18:20
Nový
Re: je potřeba nový modem
celé vlákno
Odkud ho mohu stáhnout?
romario (neregistrovaný)
82.117.130.---
24. 2. 2009 21:30
Nový
Re: je potřeba nový modem
celé vlákno
Taky by mě zajímalo kde stáhnout firmware pro D-Link 664T aby na něm fungovalo 8Mb.A hlavně bych poprosil o radu jak ho přehrát.
krakonoš (neregistrovaný)
27. 8. 2008 13:53
Nový
Nová cedule na staré hospodě!
celé vlákno
Nic jiného to není. Ten graf na obrázku je o všem možném, jen ne o realitě. Možná na optice by se mu dalo věřit, ale realita metaliky je jiná a mnohem horší. Jenže zbožné přání managementu a obchodníků je svaté, i kdyby to byl sebevětší nesmysl. Realita bude taková, že na ,,plnou" rychlost dosáhnout max 3 -4% uživatelů, ale budou ji platit všichni a samozřejmě si všichni budou muset, v souvislosti se změnou, zaplatit nové modemy. Kdo bude chtít používat VoIP od někoho jiného, než od Vodoprdem schváleného providera, bude mít nejspíš smůlu a na to, že nebudete platit paušál za hlasové služby, můžete rovnou zapomenout. Takže historie se opakuje. Na starou, zaplivanou putyku se pověsí nový štít a jelimánkové jásají, neboť se naivně domnívají, že s novou cedulí se změní k lepšímu i nabídka. Pro někoho možná ano, ale většina na to, jako obvykle, doplatí.
Mysel (neregistrovaný)
27. 8. 2008 15:12
Nový
Re: Nová cedule na staré hospodě!
celé vlákno
Odhadem polovina v soucasnosti pouzivanych modemu nebude vyzadovat nahradu. Modem muzete koupit leckde, kvalitni stoji cca 1kKc, coz je o cca 300Kc vic nez stoji mesicne ADSL + nechteny hlas.
U toho grafu je otazkou, zda vychazi ciste z teoretickych predpokladu nebo z mereni. Realita metalickych paru je skutecne casto zalostna, to mate naprostou pravdu.
U toho grafu je otazkou, zda vychazi ciste z teoretickych predpokladu nebo z mereni. Realita metalickych paru je skutecne casto zalostna, to mate naprostou pravdu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 8. 2008 17:16
Nový
Re: Nová cedule na staré hospodě!
celé vlákno
No ja teda nevim, ale vynucovat si u poloviny zakazniku zmenu HW na jejich naklady ? Jasne ze ve finale to stejne zaplati, ale IMO marketingove vypada daleko lip "prijdeme vam vymenit modem, protoze menime technologii" nez "kupte si modem, jinak vam sluzba za kterou platite nebude fungovat".
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 8. 2008 20:55
Nový
Re: Nová cedule na staré hospodě!
celé vlákno
no vidíš a kdybys napsal, že chceš po ČT peníze za set-top-box, protože mění technologii, tak bys byl označen za vola, tohle je to same :)
imho pokud ti prepnou na dslamu operating mode na adsl2+, tak po zavolani na podporu, ze mas starej modem to vrati...
imho pokud ti prepnou na dslamu operating mode na adsl2+, tak po zavolani na podporu, ze mas starej modem to vrati...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 8. 2008 23:07
Nový
Re: Nová cedule na staré hospodě!
celé vlákno
S CT nemam smlouvu o poskytovani nejakych sluzeb a nastesti jim ani nic neplatim, takze mi sou ukradeny. Ale ano, je to v principu totez. Proto si o nich nikdy nic neobjednam, i kdybych to mel jinde kopupit za dvojnasobek.
Slusnej ISP mi proste privede "kusdrat" kterej ma XMbit a nemusim resit jak a kudy. Kdyz chce zmenit technologii, tak si ji zmeni, ale ja mam porad svuj "kusdrat".
Slusnej ISP mi proste privede "kusdrat" kterej ma XMbit a nemusim resit jak a kudy. Kdyz chce zmenit technologii, tak si ji zmeni, ale ja mam porad svuj "kusdrat".
krakonoš (neregistrovaný)
28. 8. 2008 10:53
Nový
Re: Nová cedule na staré hospodě!
celé vlákno
Ten graf je teoretická konstrukce. Pokud by měl odpovídat realitě, musely by se změřit všechny páry ve všech kabelech, co Vodoprd má. Jenže kde by na to vzali lidi, když většinu servisáků vyházeli?
pppqqq (neregistrovaný)
27. 8. 2008 16:08
Nový
Re: Nová cedule na staré hospodě!
celé vlákno
Kdo bude chtít používat VoIP od někoho jiného, než od Vodoprdem schváleného providera, bude mít nejspíš smůlu
Můžete tuto informaci více rozvést? "Cizí" VoIP komunikace bude blokována?
Můžete tuto informaci více rozvést? "Cizí" VoIP komunikace bude blokována?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 8. 2008 17:17
Nový
Re: Nová cedule na staré hospodě!
celé vlákno
On to mini predevsim tak, ze kdyz si u nekoho objednam VoIP, asi nemam ani teoreticky duvod proc platit hlas telecumu. A na druhou stranu, proc bych si tedy mel u nekoho VoIP objednavat, kdyz foun musim tak jako tak platit. To bych musel byt magor.
Flasi (neregistrovaný)
28. 8. 2008 16:14
Nový
Re: Nová cedule na staré hospodě!
celé vlákno
A na druhou stranu, proc bych si tedy mel u nekoho VoIP objednavat, kdyz foun musim tak jako tak platit. To bych musel byt magor.
Třeba proto, že chce taky volat. To vás nenapadlo, než začnete mluvit o magorech?
Já bych řekl, že je to celkem častá situace. Když někdo platí paušál za HTS Telefonice, protože ADSL je nejvhodnější typ broadbandu v jeho lokalitě a současně má VoIP, protože chce volat levněji (a v některých případech i výrazně levněji), než za kolik by volal z té pevné od Telefoniky.
Třeba proto, že chce taky volat. To vás nenapadlo, než začnete mluvit o magorech?
Já bych řekl, že je to celkem častá situace. Když někdo platí paušál za HTS Telefonice, protože ADSL je nejvhodnější typ broadbandu v jeho lokalitě a současně má VoIP, protože chce volat levněji (a v některých případech i výrazně levněji), než za kolik by volal z té pevné od Telefoniky.
krakonoš (neregistrovaný)
28. 8. 2008 10:59
Nový
Re: Nová cedule na staré hospodě!
celé vlákno
Je to možné. Na Živě už se stížnosti tohoto druhu objevily. Zatím ale není jisté, zda jde o blokování, nebo poruchu. Ale všechny mají společného jmenovatele a to navýšení rychlosti ADSL od O2.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 8. 2008 20:11
Nový
A na co ti vodní prdi vlastně sou
celé vlákno
Neznám nikoho kdo by od nich používal jejich předraženou linku neboaj net,je to nějakej komunistickej dino,jako čez.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 8. 2008 21:13
Nový
Protiřečí si
celé vlákno
V tomhle článku uvádí, že já mám dle tabulky 4 mega internet a limit 24 giga, ale asi vítr máchale, když mám 4 mega bez limitu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 8. 2008 21:21
Nový
Re: Protiřečí si
celé vlákno
Ještě dodám, že na webových stránkách je jasně uvedeno, že FUP byla zrušena od 1. 4. 2008
nobody (neregistrovaný)
27. 8. 2008 22:26
Nový
Re: Protiřečí si
celé vlákno
velkoobchod, maloobchod ... tak co, uz se chytame ? :-)
melkor (neregistrovaný)
28. 8. 2008 11:36
Nový
Re: Protiřečí si
celé vlákno
F poho ... hlavne, kdyz je na co/koho nadavat! :-)
mil (neregistrovaný)
27. 8. 2008 21:43
Nový
zrychleni s duem
celé vlákno
pochopil jsem to správně, že když mám o2 duo aktivní už asi od dubna tak si můžu zažádat o navýšení hned prvního září a oni mi to zrychlí a nebudu muset čekat na automaticke zrychlení, která začína 1. února 2009. psal jsem na o2 a paní mě asi nepochopila. řekla mi že si musím počkat do unora nebo aktivovat Trio. toto jsem moc nepochopil tedy. co mám tedy udělat prvního září? žadat o zvyšení rychlosti nebo čekat až do února.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 8. 2008 21:52
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
a
uživatel si přál zůstat v anonymitě
27. 8. 2008 21:52
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Až bude nějaky operátor nabízet net bez telefonni linky tak mi dejte vědět
27. 8. 2008 23:09
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
To uz nabizi davno. Jenom to neni ADSL, ale WIFI :D
krakonoš (neregistrovaný)
28. 8. 2008 11:03
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
A telefonovat můžeš přes VoIP. Výhoda je v tom, že pokud máš VoIP telefon jako HW a vezmeš si ho ssebou do ciziny, budeš volat odkudkoli do Česka do vlastní sítě zdarma a na ostatní čísla za stejné ceny, jako z domova. Na roaming a mezistátní hovorné můžeš klidně zapomenout.
krakonoš (neregistrovaný)
28. 8. 2008 11:08
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Včera večer jsem hodil krátkou řeč se sousedem. Čirou náhodou je to správce naší sítě. Dnes odpoledne odjíždím na víkend na Slovensko do termálek. Až se v pondělí večer vrátím, pojede mi net 4 mega (4096 kbps) full duplex s agregací 1:1 a za stejné peníze, jako nyní, tedy za 0 Kč. A ty 4 mega jsou garantované minimum. Prozatím mám 2 mega a mimo špičku sahám až na 6. Všem uživatelům drátového internetu upřímnou soustrast.
icu (neregistrovaný)
28. 8. 2008 15:54
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Není to tak jednoduché, jak to na první pohled vypadá.
TECHNICKY to pochopitelně není problém (záleží jen na infrastruktuře státu, kde svůj VoIP budeš provozovat, v KLDR by ses chytal jen velmi obtížně).
Problém je PRÁVNÍ - dle ČTÚ (a dalších regulátorů, v tomto ČTÚ rozhodně není samo) nelze použít pevné číslo mimo území, pro které bylo vystaveno a zároveň, na území Prahy nelze použít pevné číslo z jiného státu. Sankce si nepamatuji, viz web ČTÚ, poskytovatelé VoIP mají za povinnost takové klienty odpojovat. Čeští operátoři VoIP pro takové případy poskytují účet bez přiděleného čísla.
Že tu mámě krásný příklad zcela zbytečného právního předpisu, je myslím většině čtenářů Lupy jasné.
TECHNICKY to pochopitelně není problém (záleží jen na infrastruktuře státu, kde svůj VoIP budeš provozovat, v KLDR by ses chytal jen velmi obtížně).
Problém je PRÁVNÍ - dle ČTÚ (a dalších regulátorů, v tomto ČTÚ rozhodně není samo) nelze použít pevné číslo mimo území, pro které bylo vystaveno a zároveň, na území Prahy nelze použít pevné číslo z jiného státu. Sankce si nepamatuji, viz web ČTÚ, poskytovatelé VoIP mají za povinnost takové klienty odpojovat. Čeští operátoři VoIP pro takové případy poskytují účet bez přiděleného čísla.
Že tu mámě krásný příklad zcela zbytečného právního předpisu, je myslím většině čtenářů Lupy jasné.
krakonoš (neregistrovaný)
1. 9. 2008 17:18
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Už vidím, jak po deseti dnech pobytu v cizině, někdo zjistí, že jsem si tam dovezl svůj VoIP telefon, zejména, když si v něm změním MAC adresu tak, abych se dostal na jiné připojení (Můj telefon funguje jako router, takže zjistím MAC adresu stávajícího zařízení, změním ji v telefonu, telefon připojím na lajnu, stávající zařízení na LAN a nazdar bazar.) Navíc mají VoIP operátoři k dispozici i devítková čísla, na která se toto stupidní nařízení (snad) nevztahuje. Rozhodně je riziko komplikací tak malé, pokud nejde o extrémní využívání telefonu a dlouhodobou akci), že by bylo nutno mít strach. Nejde o to, zda je něco dovoleno, nebo ne, jde o to, jak to udělat, aby vás nechytli! Aspoň takhle nám to vysvětlil vyšetřovatel Hospodářské kriminálky, když odložil trestní oznámení na představenstvo, které špatným hospodařením připravilo družstvo o několik milionů.
icu (neregistrovaný)
2. 9. 2008 3:11
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
Dvě věci:
- "devítkové" číslo lze použít pouze na území ČR. navíc, je-li člověk v jiném státě, musí dbát tamních předpisů (a ty se v této věci od pravidel stanovených ČTÚ obvykle neliší).
- existuje dost technických možností, aby operátor neměl jakoukoliv šanci cokoliv zjistit. Proto tvrdím, že se jedná o zbytečné nařízení, neboť jeho dodržování nelze nelze účinně kontrolovat.
- "devítkové" číslo lze použít pouze na území ČR. navíc, je-li člověk v jiném státě, musí dbát tamních předpisů (a ty se v této věci od pravidel stanovených ČTÚ obvykle neliší).
- existuje dost technických možností, aby operátor neměl jakoukoliv šanci cokoliv zjistit. Proto tvrdím, že se jedná o zbytečné nařízení, neboť jeho dodržování nelze nelze účinně kontrolovat.
melkor (neregistrovaný)
28. 8. 2008 11:37
Nový
RE: AžDSL: vše (až) na 8 Mbit/s
celé vlákno
A co byste rad? WiFi, FTTH, kabel, satelit, ... :-)))
JirkaH (neregistrovaný)
28. 8. 2008 11:29
Nový
Domluva s poskytovatelem
celé vlákno
Já mám již dlouho ADSL od SkyNetu a když jsem jim před časem poslal výpověď s tím, že půjdu ke kabelovce, tak jsem hned dostal nabídku na slušné slevnění. Takže ne všichni poskytovatelé na zákazníka kašlou jako "modrý prd".
jome (neregistrovaný)
28. 8. 2008 12:59
Nový
Stávající zákazník u 02 až na poslední místě
celé vlákno
Stávající zákazník u 02 až na poslední místě.
Monopolní společnost se opět vyznamenala. Když jsem psal tuto novinku, netušil jsem, že se některé věci mají trochu jinak. Mou návštěvu pobočky 02, kde jsem se marně pokoušel zaměstnankyni přesvědčit o tom, že mám právo na nový modem za zvýhodněnou cenu, přeskočíme. Doma jsem si znovu pečlivě prostudoval materiál, který jasně říká toto:
+ Doporučujeme vám pořídit si modem od O2 ve zvýhodněné nabídce jen za 599 Kč s DPH.
+ Modem si můžete koupit v O2 Prodejnách nebo objednat v aplikaci Moje konto.
Napadlo mě navštívit tedy 02 eshop a podívat se, jak to tam tedy s těmi cenami vlastně je. Zde jsem konečně uzřel pravdu. Abych modem dostal za zvýhodněnou cenu, musím podepsat novou smlouvu a upsat se tak minimálně na dvouletou spolupráci. Jelikož se za necelý rok budu stěhovat, tato varianta pro mě nepřipadá v úvahu. Čili stávající zákazník, který nemá za žádných okolností důvod se znovu upisovat, má zkrátka smůlu. Nová klientela především. Protože jak píše samo 02:
+ Pokud váš současný modem neodpovídá požadovaným parametrům, dojde po navýšení rychlosti k výpadku služby.
Jinak pane Paterka, chválím za moc hezký článek...
jome (neregistrovaný)
28. 8. 2008 13:00
Nový
Re: Stávající zákazník u 02 až na poslední místě
celé vlákno
Peterka, moc se omlouvám ...
starý zákazník O2 (neregistrovaný)
29. 8. 2008 18:10
Nový
Re: Stávající zákazník u 02 až na poslední místě
celé vlákno
To, že starý zákazník je u O2 kategorie nehodná zřetele je stará známá věc a jejich tisková zpráva to opět nade vší pochybnost potvrdila.
Využívám služeb ADSL O2 od počátku zprovoznění této služby u O2 - tehdy jsme si museli modemy zaplatit a žádné zvýhodněné nabídky atd., jako dnes. Když jsme "modernizovali" morálně zastaralý modem rovněž podpora veškerá žádná, při koupi od O2 jsme museli uhradit plnou cenu.
Vážně začínáme uvažovat od odchodu O2, protože vidím že námi pohrdají!
Využívám služeb ADSL O2 od počátku zprovoznění této služby u O2 - tehdy jsme si museli modemy zaplatit a žádné zvýhodněné nabídky atd., jako dnes. Když jsme "modernizovali" morálně zastaralý modem rovněž podpora veškerá žádná, při koupi od O2 jsme museli uhradit plnou cenu.
Vážně začínáme uvažovat od odchodu O2, protože vidím že námi pohrdají!
Ladis (neregistrovaný)
1. 9. 2008 9:52
Nový
Re: Stávající zákazník u 02 až na poslední místě
celé vlákno
Tu potřebu ADSL+ modemu berte s rezervou. Když jsem při poslední migraci na 4Mbit (taky strašili s nutnou podporou ADSL2+) řešil problém s firmware na novém Netgear DG864GTB, připojil jsem tam pokusně starý ASUS6310 a fungoval stejně dobře.
Lucas (neregistrovaný)
25. 9. 2008 11:48
Nový
Re: Stávající zákazník u 02 až na poslední místě
celé vlákno
za 1. monopolni uz davno ne !
2. je problem dojit do jakohokoli obchodu a koupit si ADSL2+ modem ? To zvladne i dite s prumernou inteligenci
3. Pokud na sagemu pustis 8 Mbit jasne ze to nepojede , nebo co jsi cekal ? to je jako dojit do skodovky a rici , ze v nemecku se muze neomezene po dalnici , ale to auto nechce jet 200, tak me dejte novy ktery pojede 250 km/hod , chapete tu absurditu ?
Zkratka Vaše argumentace je uboha ...
P.S. BTW Kdyz se nekdo stehuje , tak lze snad i prevest linku vcetne ADSL , trocha invence neuskodi pro priste
2. je problem dojit do jakohokoli obchodu a koupit si ADSL2+ modem ? To zvladne i dite s prumernou inteligenci
3. Pokud na sagemu pustis 8 Mbit jasne ze to nepojede , nebo co jsi cekal ? to je jako dojit do skodovky a rici , ze v nemecku se muze neomezene po dalnici , ale to auto nechce jet 200, tak me dejte novy ktery pojede 250 km/hod , chapete tu absurditu ?
Zkratka Vaše argumentace je uboha ...
P.S. BTW Kdyz se nekdo stehuje , tak lze snad i prevest linku vcetne ADSL , trocha invence neuskodi pro priste
Pepa (neregistrovaný)
28. 8. 2008 13:01
Nový
O2 vs CRa
celé vlákno
K ADSL si stále nechávám pevnou linku, jenže jen a pouze proto, že mám linku "pro podnikatelské účely", platím paušál 475 Kč bez DPH. K tomu 799 Kč bez DPH za 6 Mbit. Jestli jsem dobře pochopil prohlášení O2, dojde ke zvýšení rychlosti na 8 Mbit od února 2009. Radiokomunikace nabízejí maximalistických 20 Mbit (reálně samozřejmě méně) i s pevnou linkou za 755 Kč bez DPH. Nemá smysl váhat ani minutu, že?
om3iq (neregistrovaný)
29. 8. 2008 14:56
Nový
JAK TO BUDE U UPC
celé vlákno
Určite je to dobrý počin poskytovatele jak to bude u jiných poskytovatelu např u UPC a dalších
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 9. 2008 10:47
Nový
mišmaš u O2
celé vlákno
Před napsáním objednávky doporučuji prohlédnout ceník příslušné služby, dnes dopoledne jsou nabízeny rychlesti zcela odporující nabídce, např. Duo má 2M a 6M rychlost, u dalších balíčků to je podobně. Podle všeho se šlendrián z infolinky přesunul i na inernetové stránky, které jsem vždy považoval za důvěryhodnější než operátora, který často nerozumí problematice a v informacích co má k dispozici se neorientuje.
IKARUS12307 (neregistrovaný)
1. 9. 2008 18:00
Nový
O2
celé vlákno
Tak jsem si volal na O2 na zvyseni rychlosti a i kdyz nemam zadny balicek a jen ADSL 6MB tak me ochotne vysli vstric a rekli ze do dvou dnu to mam aktivovane bez jakychkoliv problemu....
tak uvidime zda skutek neutek ale jinak spokojen
tak uvidime zda skutek neutek ale jinak spokojen
krakonoš (neregistrovaný)
1. 9. 2008 22:28
Nový
Re: O2
celé vlákno
Je otázka, jak se to ve finále bude chovat! Už tu bylo dost případů, co si také nechali zvýšit rychlost a byli rádi, že se dostali na dvě třetiny toho, co měli před tím. U Vodoprdu platí: funguje to? jestli ano, tak do toho nešťourej, bude to rozbitý!
Honza (neregistrovaný)
3. 9. 2008 12:52
Nový
o2 -> CRA - uz jim to dochazi
celé vlákno
Ha! Nemam moc rad kyslikoveho operatora, takze jsem se konecne rozhoupal predat linku CRA. Jako existujici zakaznik uz dalsi ADSL zrychleni zjevne nikde nezaziju, kdyz se dotykame technologickych hranic a O2 pristup ke stavajicim zakaznikum a la "az v unoru" me motivoval k tomu prestoupit k CRA a zrychlit se hned.
Jen co jsem odeslal formulare o predani linky na CRA, uz mi vola ochotny obchodni zastupce O2, ktery nabizi balicek Duo cosi (kde by bylo zrychleni hned, coz nestihnul ani ze sebe vysypat, pac mi doslo, ktera bije a zastavil ho v pocatku).
Ze by telekomunisti - soudruzi z NDR konecne pochypoli, kde udelali chybu?
Jen co jsem odeslal formulare o predani linky na CRA, uz mi vola ochotny obchodni zastupce O2, ktery nabizi balicek Duo cosi (kde by bylo zrychleni hned, coz nestihnul ani ze sebe vysypat, pac mi doslo, ktera bije a zastavil ho v pocatku).
Ze by telekomunisti - soudruzi z NDR konecne pochypoli, kde udelali chybu?
sibelius.bloguje (neregistrovaný)
4. 9. 2008 15:32
Nový
GTS navyšuje jen novým zákazníkům - starým NE
celé vlákno
Zrovna mi přišel mail z GTS: "Od 1. 9. 2008 dochází ke změně naší nabídky DSL pro nové zákazníky, kteří si zřízení služby objednají po tomto datu. V naší nové nabídce jsou již pouze rychlosti až 8192/512 kbit/s za 395,- Kč (bez DPH) a 16384/768 kbits/s za 595,- (bez DPH). Pro stávající zákazníky se služba nemění, nedochází k automatickému navyšování ani k úpravě ceny."
Tedy já, jenž GTS platím 6 let 708Kč (dohromady přes 50tisíc) budu dál platit 708Kč a za to dostanu 4Mbits/s a nový zákazník, který jim nedal ještě ani korunu bude platit též 708Kč a za to dostane 16Mbits/s - paráda...
Tedy já, jenž GTS platím 6 let 708Kč (dohromady přes 50tisíc) budu dál platit 708Kč a za to dostanu 4Mbits/s a nový zákazník, který jim nedal ještě ani korunu bude platit též 708Kč a za to dostane 16Mbits/s - paráda...
M. (neregistrovaný)
6. 9. 2008 13:26
Nový
Re: GTS navyšuje jen novým zákazníkům - starým NE
celé vlákno
Není nic jednoduššího, než požádat GTS o změnu služby, a není problém. Tzn. ukončit stávající smlouvu, a znovu se přihlásit, a už za nových, lepších podmínek.
I když se to GTSku asi moc nelíbí...
I když se to GTSku asi moc nelíbí...
sibelius.bloguje (neregistrovaný)
8. 9. 2008 16:20
Nový
Re: GTS navyšuje jen novým zákazníkům - starým NE
celé vlákno
A mě se právě ta varianta, že bych se musel upsat na další dva roky nelíbí... proč mám být perzekuován za to, že jsem zákazníkem šest let a šest let jim platím?
Petr (neregistrovaný)
15. 9. 2008 8:57
Nový
Re: GTS navyšuje jen novým zákazníkům - starým NE
celé vlákno
Požádal jsem o změnu, odmítnul dobu určitou na 12 měsíců a změnil jsem to na dobu neurčitou s měsíční výpovědí a nevím jestli stejný den večer nebo druhý den večer byla rychlost změněná.
Frenkie (neregistrovaný)
11. 9. 2008 15:04
Nový
Ma zkusenost
celé vlákno
Ma zkusenost: 7.9.2008 jsem pozadal na telefonni lince O2 o zvednuti rychlosti ze 4MB na 16MB. Bylo mi receno, ze moje linka zvladne jenom 13MB a pri kvuli IPTV mi daji maximalne jenom 8MB. Pry neexistuje moznost mit IPTV od O2 a zaroven 16MB. Od ustredny jsem 350m. Bylo mi receno, ze ma linka bude upgradovana behem 2 dni. Po dvou dnech jsem volal na telefonni linku O2 a bylo mi receno, ze je to v technickem jednani. Dalsi den jsem mel aktivni linku 7150/512. Na muj dotaz na technicke lince O2 mi bylo receno, ze to je maximalni rychlost, kterou mi je mozne diky IPTV nastavit. Kdybych nebyl uzivatelem O2TV, mam k dispozici 13MB. Ted mam "jenom" 7MB. Co je dulezite, platim o cca 200 Kc mene.
12. 9. 2008 22:26
Nový
Re: Ma zkusenost
celé vlákno
Ja jsem jeste bliz ustredne nez vy (necelych 300) a dosahnu bez IPTV na 12288/512 Kb/s. Na 16MB podle vseho dosahnu asi pouze kdyz si pripojim modem primo do DSLamu. Prechazel jsem z 6MB, tedy 100% narust a cca 50Kc usetreno.
tws (neregistrovaný)
25. 9. 2008 9:11
Nový
Re: Ma zkusenost
celé vlákno
Ahoj,
mam stejnej problem cca 350m od DSLAM a na modemu se mi ted ukazuje rychlost sync kolem 12/0.5, kdyz jsem kolem toho zacal patrat zjistil jsem ze je to jen jakasi sw nastavena rychlost na DSLAMu. Myslel jsem si ze tim padem nemam sanci ziskat 16/0.7 az to bude aktualni ... ale na zrychlujeme.cz mi napsali ze 16/0.7 v pohode a kdyz jsem pres souseda co dela s lidma z O2 nechal moji linku proverit .. potvrdil mi ze 16/0.7 v pohode a ikdyz bych mel problem tak se da na zaklade stiznosti zajistit vymena paru vodicu ... Asi beh na delsi trat,ale ne nemozny ... nez postavila O2 RSU s DSLAM u nas ve vesnici mel jsem to 4.6 km a jen diky tomu ze dorazil technik a zkousel ruzne profily a ruzne pary vodicu jsem se dostal na stabilni 3mbit ... na infolince mi rekli ze to je scifi aby to chodilo .. protoze mam stare draty a je to daleko ... NEVZDAVAT SE .....
mam stejnej problem cca 350m od DSLAM a na modemu se mi ted ukazuje rychlost sync kolem 12/0.5, kdyz jsem kolem toho zacal patrat zjistil jsem ze je to jen jakasi sw nastavena rychlost na DSLAMu. Myslel jsem si ze tim padem nemam sanci ziskat 16/0.7 az to bude aktualni ... ale na zrychlujeme.cz mi napsali ze 16/0.7 v pohode a kdyz jsem pres souseda co dela s lidma z O2 nechal moji linku proverit .. potvrdil mi ze 16/0.7 v pohode a ikdyz bych mel problem tak se da na zaklade stiznosti zajistit vymena paru vodicu ... Asi beh na delsi trat,ale ne nemozny ... nez postavila O2 RSU s DSLAM u nas ve vesnici mel jsem to 4.6 km a jen diky tomu ze dorazil technik a zkousel ruzne profily a ruzne pary vodicu jsem se dostal na stabilni 3mbit ... na infolince mi rekli ze to je scifi aby to chodilo .. protoze mam stare draty a je to daleko ... NEVZDAVAT SE .....
radek (neregistrovaný)
23. 9. 2008 22:34
Nový
Proč O2?????
celé vlákno
Pokud máte možnost tak odejděte od O2 ke kebelovce a budete spokojeni. Já to udělal a jsem v pohodě.
Tiskni