Ballot screen bude prý nabízené prohlížeče řadit náhodně

Ballot screen se už několik měsíců rýsuje jako velmi pravděpodobné řešení vleklého sporu o předinstalovaný Internet Explorer v operačních systémech MS Windows, které jednoznačně dominují trhu. Pravidelným čtenářům Lupy jistě není třeba připomínat, že předinstalovaný Internet Explorer ležel v žaludku zejména norské společnosti Opera Software, která si na něj víceméně úspěšně stěžovala u Evropské komise plnící roli antimonopolního úřadu pro celou Evropskou unii. Návrh speciální obrazovky, která…

Ballot screen se už několik měsíců rýsuje jako velmi pravděpodobné řešení vleklého sporu o předinstalovaný Internet Explorer v operačních systémech MS Windows, které jednoznačně dominují trhu. Pravidelným čtenářům Lupy jistě není třeba připomínat, že předinstalovaný Internet Explorer ležel v žaludku zejména norské společnosti Opera Software, která si na něj víceméně úspěšně stěžovala u Evropské komise plnící roli antimonopolního úřadu pro celou Evropskou unii. Návrh speciální obrazovky, která uživatelům Windows XP, Windows Vista i Windows 7 nabídne namísto Internet Exploreru i konkurenční prohlížeče, opět doznal změn.

Již několik dní se proslýchá, že Microsoft učinil další ústupky konkurentům, ale konkrétní změny oproti poslednímu návrhu doposud známy nebyly. Podle informací serveru Bloomberg.com by mělo jít především o řazení nabízených prohlížečů, o které se od prvního představení konceptu ballot screen vedou spory. Po řazení prohlížečů podle podílu na trhu a abecedního řazení podle jména výrobce nyní prý přijde na řadu řazení náhodné. Po něm kromě společnosti Opera Software volali i někteří zástupci Mozilla Corporation. Zdá se tedy, že přijetí tohoto řešení by již nic nemělo stát v cestě, což se může potvrdit už 15. prosince.

8 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 7. 12. 2009 23:28

Školení e-mail marketingu

  •  
    Jak získat e-mailové kontakty
  • Jak udělat e-mailing více relevantní
  • Jak zavést automatizované kampaně

Detailní informace o školení e-mailingu »