Hlavní navigace

Názor k článku "Banner Blindness" jako bannerová slepota od Dan Lukes - Yo, jenze kolik z toho CTR je zpusobeno...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 11. 2001 10:25

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Yo, jenze kolik z toho CTR je zpusobeno "omylem" ? Cilem zadavatele reklamy neni CTR, ale prodat (v kratkodoben ci dlouhodobem hledisku). Kolikpak obchodu asi vznikne z techto (vetsich) CTR, kdyz prvni kontakt s novym zakaznikem je poznamenan pocitem podvodu. Alespon ja, v tech par pripadech, kdy jsem na takove falesne windowsi tlacitko kliknul, mel jsem nejdrive vztek na sebe, ze jsem hloupej a nechal se napalit jak zacatecnik - a pak jsem obratem ten vztek prenesl na toho, kdo me takhle napalil (vzdycky je lepsi vylejvat si vztek na nekom jinem nez na sobe). Po takovem entree u nej jiste budu rad a s laskou nakupovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).