Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku "Banner Blindness" jako bannerová slepota od Jan Kouba - Je sice pravda, že byste všichni byli radši,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 11. 2001 23:21

    Jan Kouba (neregistrovaný)
    Je sice pravda, že byste všichni byli radši, kdyby bannery obsahovali přesný popis stránek, na které odkazují nebo abyste viděli, co přesně inzerují, ale na druhou stranu faktem zůstává to, že tzv. upoutávkové bannery jsou mnohdy úspěšnější.

    Chci tím říct, že pokud vytvoříte banner, který bude představovat aplikaci Windows většinou je CTR větší.

    Na druhou stranu musím přiznat, že pokud se někdo dostane na stránky, které ho vůbec nezajímají, nikdy se pak nevrátí.

    Můj názor je ten, že celou internetovou reklamu KAZÍ pouze výměnné reklamní systémy. Tvoří tak celkový neprofesionální vzhled celé internetové reklamy
  • 15. 11. 2001 9:52

    shrek (neregistrovaný)
    Na druhou stranu kdyz vim, ze na banneru je napr. logo IBM, nemusim sice okamzite kliknout, ale za par dni mi to treba zacne vrtat hlavou a reknu si: Co asi maji u IBM noveho, kdyz porad otravuji s nejakym bannerem. ;-) No, najit homepage IBM neni nic tezkeho a pokud maji rozumne udelany web, tak velice brzo zjistim, o co vlastne slo. (Nebo si prectu Blue Rose ;-)
  • 15. 11. 2001 13:52

    MK (neregistrovaný)
    Můj názor je ten, že celou internetovou reklamu KAZÍ pouze výměnné reklamní systémy. Tvoří tak celkový neprofesionální vzhled celé internetové reklamy
    Muj nazor je ten, ze cely softwarovy prumysl KAZI pouze open source systemu. Tvori tak celkovy neprofesionalni vzhled celeho softwaroveho prumyslu.
  • 15. 11. 2001 20:12

    nekdo (neregistrovaný)
    >Chci tím říct, že pokud vytvoříte banner, který bude
    >představovat aplikaci Windows většinou je CTR větší.

    Tím myslíte banner, který vypadá jako okno woken a pokud možno tam nějakej čudlík bliká o stosedm, který působí maximálně rušivě? Tak u takovýchto banerů skutečně mívám CTR největší: rightclick->zmenšit, rightclick->zmenšit, rightclick->zmenšit, rightclick->zmenšit, rightclick->zmenšit, rightclick->zmenšit, rightclick->zmenšit.
  • 17. 11. 2001 10:25

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Yo, jenze kolik z toho CTR je zpusobeno "omylem" ? Cilem zadavatele reklamy neni CTR, ale prodat (v kratkodoben ci dlouhodobem hledisku). Kolikpak obchodu asi vznikne z techto (vetsich) CTR, kdyz prvni kontakt s novym zakaznikem je poznamenan pocitem podvodu. Alespon ja, v tech par pripadech, kdy jsem na takove falesne windowsi tlacitko kliknul, mel jsem nejdrive vztek na sebe, ze jsem hloupej a nechal se napalit jak zacatecnik - a pak jsem obratem ten vztek prenesl na toho, kdo me takhle napalil (vzdycky je lepsi vylejvat si vztek na nekom jinem nez na sobe). Po takovem entree u nej jiste budu rad a s laskou nakupovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).